Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След Transalp накъде: Varadero, V-Strom или R1100GS?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: След Transalp накъде: Varadero, V-Strom или R1100GS?

    ...а бе колега, защо питаш хората? сам си си отговорил кой е твоят мотор ...,,което си ми е от край време мечта'' -мотора го избира душата,нали нея ще возиш на него
    замисли се и защо В-строма е по-ефтин(за еднакви пари,по-нов мотор= по-ниска цена)
    Не слушай никой,а си вземи мечтания от теб мотор....който и да е той

    относно мненията на колегите: аз съм притежавал два от трите избрани мотора (гс1200)и съм карал доволно и третия,но чужд.Моето мнение е -Варадерото - най ергономичния от трите мотора-удобен и динамичен!!! Единствено ГС-а понася оффроуд-с с Варадерото е мъка - удобен и спокоен!!!За В-строма ,просто няма да кажа нищо....може би само...динамичен
    Пешинов , защо ще сменяш 600 за 650 кубиков мотор? Точно след един сезон ,ще се осъзнаеш...разхода е последната ти грижа ....,особено когато теглото им е близко до това на ,,батковците'',а разликата в карането е съществена...
    Емо,кой от трите ще вдигнеш по лесно от Варадерото

    Варадерото е 230 кила - за другите не ми се рови ,но УЙкипедията малко се е поувлякла

    Тази Африка ,много ме кефи(не цената и ) -жестока е
    Последно редактирано от churov; 21-01-14, 11:14.
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • #17
      От: След Transalp накъде: Varadero, V-Strom или R1100GS?

      Днес карах боксер за първи път и въпреки снега изборът беше направен R1100gs е моят следващ мотор: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=178059

      Благодаря на всички участници в темата

      Коментар


      • #18
        От: След Transalp накъде: Varadero, V-Strom или R1100GS?

        [QUOTE=green;2388916]
        Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнение

        В един западен сайт имаше анкета с въпрос "Кой модел спрян от производство искате да го има отново?" Над 80% от отговорите бяха за Африката...мисля, че японците ще се поправят
        вече от 2-ма дилъри на Хонда тук, чувам, че догодина се очаква... тая наследница... дали пък най-после няма верно нещо, а?!

        Коментар


        • #19
          От: След Transalp накъде: Varadero, V-Strom или R1100GS?

          А защо не включим и Yamaha TDM в класацията?

          Коментар


          • #20
            От: След Transalp накъде: Varadero, V-Strom или R1100GS?

            Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнение
            Моето лично мнение е, че Варадерото не е опция. Но това все пак си е мое мнение и не бих искал да ангажирам никого с него. Като собственик на Трансалп 93г. също от време на време се замислям на какво ще се возя един ден като Транса се скапе тотално (не мисла че това ще се случи следващите 5 години с моите 10к км на сезон но все пак и този ден неминуемо ще дойде) Сузуки В-Сторм определено много ми допада като бъдещ наследник. Също така си мисля и за един Тигър ХС800 на който цените до тогава ще са станали доста прилични. Боксерите на БМВ определено са добри като двигатели и изпълнение като цяло, но имат 3 неща които АЗ не съм им фен, а именно боксер в София в задръстванията, кардан (не мога да си сменям предавателното съотношение в крайното предаване) и сух съединител и за това ги изключвам от моята листа за сега (освен разбира се F800 който е "нормален" мотор Е сега вече ме разпиляха хората с боксерите )

            П.С.
            На евентуалния въпрос колко често си сменям предавателното число в крайното предаване ще отговоря:
            Веднъж, след като установя как АЗ се чувствам най-добре на мотора и в какви условия карам най-често, но така напасвам машината на по мойте желания, навици, възможности и необходимости, а не обратното.
            Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение

            И що така? Кво му е на мотора. Ще се радвам, ако споделиш някои отрицателни страни на Варадерото. Новото обаче - с АБС-а и инжекцията
            Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнение

            Не ме разбирай погрешно, не съм притежавал такъв за да мога да ти дам обективно мнение. Може би просто от Хонда много ме разочароваха с факта че Варадерото не е наследника на Африката. Разочароваха не само мен, а и много други хора които очакваха една нова Африка с 6-та скорост и по-мощен двигател.
            Ето защо казват "Никога не казвай никога"

            Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнение
            Време е и аз да се разпиша в тази тема тъй като преди 5 дена ми пристигна коледния подарък.

            След много размисли и тестове се спрях на Варадерото. В една друга тема бях писал, че не бих сменил Трансалпа с Варадеро, но след като случайно попаднах на може би последния чисто нов екземпляр в едно представителсво на хонда на острова започнах да се замислям.

            Преди да взема решението карах всички дуги модели които си бях набелязал, а именно Triumph Tiger 800XC, Yamaha 1200 Super Tenere, BMW F800 Adventure, Honda VFR 1200 Crosstourer и разбира се едно Варадеро 2008 за сравнение. Да си призная много бях изкушен от новата версия на Triumph Tiger 800XCx който излиза 2015 заради ходовата част на White Power, но трипъл-а определено не е моя двигател като саундтрак. Просто не е V2 с който съм свикнал и обожавам като звук. Освен саундтрака този двигател е забележителен във всяко друго отношение. От останалите машини които тествах само още една си заслужава да я спомена и това е Honda VFR 1200 Crosstourer. Там описанието е в една дума - невороятен!

            Знам че мотор не се купува с разум, но разликата между двете Хонди беше толкова малка, че в крайна сметка разума взе превес и се отказах от Crosstourer-а и то не заради цената му (която беше с около 4000 паунда по-висока от на Варадерото), а заради близо двете хиляди лири застраховка на година. За сравнение на Варадерото застраховката (пълно каско) ми излезе само 500 паунда.

            Както казах по-горе Crosstourer-а е невороятен, но веднага след него карах и Варадерото и честно казано разликата не е токлова голяма, че да оправдае 5000 паунда повече в покупната цена и около 1500 паунда повече за застраховка всяка година. Да, двигателя има към 30 коня повече и усещането е все едно са те завързали за ракета и някой и е драснал клечката, но Варадерото определено не е мудно. В интерес на истината скоростите на Варадерото повече ми допаднаха. Не че на Crosstourer-а скоростите не бяха добри, но би ми се наложило да привиквам с тях, докато при Варадерото тази нужда от привикване я нямаше. И двата мотора стигат до 160 за нула време (повече от 160 км/ч не посмях да вдигна защото и така бях с 50 км/ч над лимита от 70 мили/ч) така че разликата в двигателите наистина се усеща в параметъра "еластичност" Просто Варадерото е по-бавно при доускоряване без превключване на скоростите.

            Като усещане и поведение мога да кажа, че и двете Хонди се карат като Трансалпа и само като се опиташ да правиш абсурдно бавни маневри, ги буташ или се опиташ да ги вдигнеш на централната стойка се забелязва колко са тежки.

            Варадерото според борд-компютъра ми гори около 10-11 мили за литър което е около 5.7 л/100 и 6.2 л/100 при 100-120 км/ч. Най-лошия разход който видях беше 7 мили за литър (8.9 л/100) а най-добрия беше 15 мили за литър (4.1 л/100) За съжаление борд-компюртра няма функция да показва среден разход и тези цифри представляват мойте наблюдения на моментния разход който се вижда. За сега разхода не ме притеснява защото първо трябва да му разработя двигателя и да му се смени маслото някаква пълна синтетика и чак след като му направя първите около 5000 км ще почна да го засичам колко ми гори по добрия стар начин на бензиностанцията от пълно гърло до пълно гърло.

            Снимки ще кача по-късно като успея да го измия (първото каране беше в дъжд както си се полага в Англия)

            Това ми е първият нов мотор (всъщност и кола не съм взимал нова) и усещането е страхотно и пожелавам на всеки да може да си го позволи. Сега наистина нямам търпение да дойде лятото и дъжда в добрата стара Англия да стане по-топъл :-)
            Последно редактирано от Grayfox; 25-12-14, 15:59. Причина: малки корекции в подредбата :-)
            Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
            Honda Varadero XL1000 SD03 2011

            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


            • #21
              От: След Transalp накъде: Varadero, V-Strom или R1100GS?

              Ха честитто! Както казват колегите "Добре дошъл в групата на "струговете"
              ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X