Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Насочете ме към правилния избор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Насочете ме към правилния избор.

    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
    Varadero е чук в буквалния смисъл! Това е най-лошия мотор, който съм пробвал - никаква динамика, (разправят, че отгоре на това и похарчвал доста), никакво спиране, субективно ми се стори много тежък! За колегата дето е пуснал темата - V-Strom! Бие Transalp по всичко, а цените им са доста близки.
    Колега, не знам какъв конкретен мотор и в какво техн.състояние е бил, като си го карал, но да кажеш, че Варадеро няма никаква динамика и никакво спиране, не е сериозно. Все пак 100 коня, на 260 кг.мотор са си нещо. Е, не е пистарка, но това е съвсем друг вид мотор.Освен това двойната комбинирана система за спиране на Хонда е добре известна като много ефективна. След 2004 год., когато се въвежда и АБС нещата стават още по-добри.По отношение на харченето също промените са към добро с въвеждането на ижекциона. А В стром карам две години, сложил съм му и power commander и мотора е доста рязък и динамичен. Но Варадерото е по-мазен. Имам лични впечатления и база за сравнение. Че Варадерото е тежък - това е така, но неговата сила е на дълги пътувания по добри пътища.
    Последно редактирано от Сергей Янков; 22-12-13, 09:47.
    BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
    LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
    Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

    Коментар


    • #17
      От: Насочете ме към правилния избор.

      Варадеро 2009г. на 24 000 има в гаража ми в момента(на един приятел е и му го съхранявам до лятото, но имам документи и мога да го карам когато си искам). Вярно е тежък, но си зависи и от задкормилното устройство. Лятото ходихме заедно на Смолянските водопади и после в Гърция. Това Варадеро с двама човека и максимум багаж натоварено, до където се качи, аз си признавам , че сигурно нямаше да мога да го направя. С Африката естествено се качих с тях , но бях сам. Като разход даваше 5,4-5,6(натоварено с двама души и багаж на мах.)Африката ми дава 6,2-6,4(което ми се струва много). За динамика....правилно е казал Колегата Сергей Янков..ако го тормозиш, върви колкото големия Сторм, ама е по- мазен мотор и не предразполага към рязане на газта, а по- скоро към цял ден каране със 120-140 км/ч. Хубав мотор , ама ми е тежък и бих предпочел В-сторма. В същност-VFR 1200F или Crosturer на Хонда , ама ......живеем в Бг и поне на мен ми миришат краката още.

      Коментар


      • #18
        От: Насочете ме към правилния избор.

        не че разбирам, но за твите габарити,втори човек и баг аж ,забрави за 600+ кубика! когато избираш мотота,задължително вземи и, ,втория" човек!
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #19
          От: Насочете ме към правилния избор.

          Здравейте отново. Ето, че вече съм на родна земя и момента с покупката е на първо четене. Огледах няколко мотора, четох още, консултирах се тук-там и моето решение е категорично : Трансалп или Африка. Бюджета е в рамките на гореспоменатото - плюс или минус някой друг лев. Имах желание за един Трансалп, но собственика му се отказа от продажба - разбираема за мен причина, понеже мотора изглеждаше читаво. Скоро мой приятел спазари една Африка и от цялата група познати само аз останах без мотор към момента. Ето защо съм отворен на предложения и оферти. Ако ли все пак някой сметне, че има за продажба различен от горните мотори, може да ми предложи нещо. Между другото и Трансалп 650 също влезе в полезрението ми.
          И отново да спомена : За съвети съм отворен.

          Благодаря и с най-искрени пожелания за успехи на всички вас !

          Коментар


          • #20
            От: Насочете ме към правилния избор.

            Тази година смених мотора, разделих се с Априлия Пегасо 99-а и се оборудвах с Трансалп 2001. Разлики-много, компромиси-също и единия и другия мотор е по-добър в едно и по-лош в друго. Хондата не е лоша, но и това не е моят мотор, но в следващите години ще ми е компромисния такъв. Мотора го взех от Сапарево, горещо препоръчвам този вносител, много са коректни, и моторите им не са никак лоши. Най-важното не са "пудрени" каквито са повечето в Дупница. Когато го купувах бяха два-моят и един черен, който все още се продава, има го в мобилето, не е лош, има си и ролбари, заден куфар мисля, май и гърне имаше сменено, питай на място за цената Там имаше и един КЛЕ, в състояние направо като магазинерско, само не знам дали няма да му малее този двигател за дълъг път с двама и багаж.

            Коментар


            • #21
              От: Насочете ме към правилния избор.

              Здрасти
              Последно редактирано от bobi1976; 21-05-14, 11:02.

              Коментар


              • #22
                От: Насочете ме към правилния избор.

                Здрасти аз имах хонда трансалп 600 Искам да ти кажа че за двама човека и добре натоварен му липсва доста динамика При мен над 150 километра започваше да ми става не комфортно от седалката За сам човек е ок разхода му също е голям плюс В момента карам в стром разликата е осезаема по комфортен по стабилен Варадерото също ти е вариант На мен лично ми допада повече от в строма пък и може да си намериш нещо за тези пари които си приготвил ще си има кусурите ама си е 1000 кубика Имаш си доста запас от мощност пък и си е по комфортен Минуса му е че за тези пари ще вземеш карбуратор и разхода ще ти е малко повече Вземи се обади на Серго

                Коментар


                • #23
                  От: Насочете ме към правилния избор.

                  Хубаво си се насочил, на ако трябваше да се върна няколко години по-назад и ако трябваше да избирам между Африката и Транс отново бих взел Африка. Но има една подробност - ако си дребен по-добре се насочи към Трансалп. Иначе ако си от 170 см нагоре няма ядове. Африката е по-голяма, по-мощна, абе всичко и е 'по'. И по-тежка разбира се
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • #24
                    От: Насочете ме към правилния избор.

                    Понеже автора на темата е засегнал Kawasaki KLE .....моето е такова и смея да твърдя че съм от хората дето не са се набутали с първия си мотор,като мощност има в излишък,рязък,тих,спира отлично,като за туристически мотор сигорно е добре но повече от 210 км. не вдига ,вчера от Пловдив до Стара Загора не е падал под 190 км. но и не вдигна повече от 210 км. точно кове на 9000 оборота червеното почва от 11000 оборота !За бюджета обаче умножено по две

                    От останалите посочени лично за мен Варадерото и може би ТДМ-а !
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #25
                      От: Насочете ме към правилния избор.

                      184 см. и тегло около 100-те килограма. Скоро седнах на една Африка и определено ми е по-удобен от Трансалпа. Но уви, не намирам мотор който да ми хареса. Има в момента два в България които до някъде ми хванаха окото. И двата са RD04 на стойност около 2800-3000 лв. Но някакси не се виждам точно на тях. И пак... Струва ли си да взема една RD04 - и да покарам известно време и после да търся някакъв ъпгрейд? Трансалпа е другия въпрос. Дали да е 600V или да се понасиля малко и да отида на 650.
                      Общо взето въпроси много, желание голямо, обаче сякъш не виждам моя мотор .... кофти ситуация

                      Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                      Хубаво си се насочил, на ако трябваше да се върна няколко години по-назад и ако трябваше да избирам между Африката и Транс отново бих взел Африка. Но има една подробност - ако си дребен по-добре се насочи към Трансалп. Иначе ако си от 170 см нагоре няма ядове. Африката е по-голяма, по-мощна, абе всичко и е 'по'. И по-тежка разбира се

                      Коментар


                      • #26
                        От: Насочете ме към правилния избор.

                        Разумно е при покупка на употребявана машина, да се търси сред предложенията в средния и висок ценови диапазон, примерно ако даден модел варира между 1500 и 4000 лв. да си избираш от тези, които са да кажем от 3000 лв. нагоре, не че цената е гаранция, но обикновено по-поддържаните мотоциклети са по-скъпи.

                        В този ред на мисли, напълно изключвам V-strom и Варадеро.

                        Друго, което винаги ме е учудвало, е как винаги тези Хонди се тиражират толкова успешно и то точно тези две, явно има за какво, както и да е, аз например не се хващам..

                        1. Вместо Африката бих предпочел Super Tenere (750) има и по-голям избор, по-изгодна цена и най-важното (поне за мен) 20-тина коня повече.
                        2. Вместо Трансалп бих предпочел TDM 850 4TX, с твоя бюджет ще си в горния ценови диапазон и ще можеш да избираш между машини в добро състояние.
                        - по-голям мотор (нали си 100 кг и ще возиш и жена си;
                        - динамика много далече пред Трансалп-а, 0-200 си подвхръча доста яко, голям плюс е да имаш увереност в по-голям оборотен диапазон;
                        - по-добри спирачки и окачване;
                        - "офроуд" - колкото е Трансалп-а за офроуд, горе долу толкова е и ТДМ-а т.е. отъпкани черни пътища до някоя полянка;
                        Нали ще возиш жената и багажи, какъв офроуд ? Трансалп-а има 21' предно колело и това общо взето е единственото общо, между него и офроуда на две колела ... забравих и рошавите гуми, които се ползват от 99% от собствениците им, за да се придвижат 40 метра по тревата на някой събор.
                        - разход, по-големите двигатели често дават по-малък разход при определени условия, например при поддържане на по-динамично каране Трансалп-а ще работи при по-големи натоварвания и ще гори повече;
                        - предвид употребата (за шосе и за отъпкани черни пътчета), каплите със спици само ще ти утежнят поддръжката на гумите и евентуалната им поправка на пътя (имат вътрешни), ТДМ-а е с безкамерни гуми;
                        - ще можеш да обикаляш цяла Европа като моторист, а не като велосипедист;
                        (последното е закачка)

                        С едно изречение: "Много повече мотор за същите пари."

                        http://www.mobile.bg/6k78um

                        Коментар


                        • #27
                          От: Насочете ме към правилния избор.

                          Последния пост ми допада много, но има няколко йеща за които аз не мога да се съглася.
                          Някак си Тенере не ми харесва. Нито на външен вид, нито като мотор. Отделно си мечтая за V-обрзен мотор.
                          Тдм-а пък ми е прекален турист.
                          С няколко думи : искам v-образен мотор, стоманени джанти със спици, надеждност, традиция и нещо важно - добър вторичен пазар!
                          Трансалп-а или Африка...те това е въпроса...обаче къде да го намеря читав мотор за тези пари?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Насочете ме към правилния избор.

                            Мдааа .. много добра реклама.
                            Сега искаме да види и една проста табличка с изброените модели и .... разхода им в литри на 100 км.
                            За да направим "правилния" избор.
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Насочете ме към правилния избор.

                              При моторите разхода някакси не мога да го приема за критерий, както и всеки друг разумен такъв
                              Иначе лично аз навремето м/у Африка и XTZ750 избрах второто и хич и не съжалявах! За да съм обективен, трябва да призная 2те предимства на Африката - окачването и стандартната "дограма".
                              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                              Коментар


                              • #30
                                От: Насочете ме към правилния избор.

                                Africa, в добро състояние, за 3000 лв. е избор без алтернатива. Относно вторичният пазар, цената на този мотор ще започне да се вдига, а не да пада
                                Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X