Интересна ще е борбата на жироскопичния стабилизатор с центробежните сили в завой. Физиката винаги побеждава, най-много шофьорът да скочи сам от ужас
Това го кажи на псевдомотористите/захарните петлета/ с гел по косата,където единственото удоволствие от мотора е да им масажира Г точката.
Ами, аз ти казах и какво става в завой. Точно това не му е проблема, ама никак. В днешно време един процесор за 10 кинта в магазина смята тия неща безгрижно (кога да откачи или закачи жироскопа към мотора, или вместо да го откача да го завърти, и т.н.).
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Ами, аз ти казах и какво става в завой. Точно това не му е проблема, ама никак. В днешно време един процесор за 10 кинта в магазина смята тия неща безгрижно (кога да откачи или закачи жироскопа към мотора, или вместо да го откача да го завърти, и т.н.).
А.... колега не съм съгласен,ама изобщо с теб.
Не се залъгвай по тези електроники ще цитирам един доста известен ендурист от форума"карането на мотор и секса не са за всеки"
Както споменах в първия си пост това е всичко друго,но не и мотор и може да послужи на някоя 60г бабаи то начинаеща.
пс.То и ABS e добър ама не във всяка ситуация.
Аз пък като неизвестен ендурист, бих карал ендуро с ABS, Traction Control, Balance control , Climatronic, подгреващи седалки и ръкохватки, ксенон (поне това имам), навигация (ха и това го имам) и че и електрическо.
За въпросното возило, волана ако беше във формата на кормило щеше да ми се нрави още повече.
А.... колега не съм съгласен,ама изобщо с теб.
Не се залъгвай по тези електроники ще цитирам един доста известен ендурист от форума"карането на мотор и секса не са за всеки"
Както споменах в първия си пост това е всичко друго,но не и мотор и може да послужи на някоя 60г бабаи то начинаеща.
пс.То и ABS e добър ама не във всяка ситуация.
Аз не съм тълкувал какво е това. Всеки си има виждане. Лично аз предпочитам да стигна до работа сух и чист и в най-големия дъжд или сняг, а хипотетичното ендуро, което не се знае дали някога ще имам, да си го карам за кеф в гората. Бъркате средство за развлечение с такова за вършене на работа. Като се набуташ в мравуняка с още 12000000 като теб, дето всеки е тръгнал на някъде, всеки търси от къде да мине и къде да паркира, а природата си знае нейното и хич не я е еня кой е моторист, ендурист, колоездач и прочие, романтиката и удоволствието отиват на майната си - просто гледаш да стигнеш за където си се запътил, защото от това ти зависи хляба.
Просто казах че няма нито теоретичен, нито технически проблем със завиването. Ако си беше дал труда да прочетеш и предните ми мнения (всъщност, само първото ми е достатъчно), нямаше да има нужда да ми разясняваш как трябва да зарежем компютрите. Самолетите са бъкани с електроника, и пак не падат всеки ден - тоест, има ли желание, намира се и начин. Технологията е налична и това е което има значение.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
[QUOTE=sparkybg;2026313]Аз не съм тълкувал какво е това. Всеки си има виждане. Лично аз предпочитам да стигна до работа сух и чист и в най-големия дъжд или сняг, а хипотетичното ендуро, което не се знае дали някога ще имам, да си го карам за кеф в гората. Бъркате средство за развлечение с такова за вършене на работа. Като се набуташ в мравуняка с още 12000000 като теб, дето всеки е тръгнал на някъде, всеки търси от къде да мине и къде да паркира, а природата си знае нейното и хич не я е еня кой е моторист, ендурист, колоездач и прочие, романтиката и удоволствието отиват на майната си - просто гледаш да стигнеш за където си се запътил, защото от това ти зависи хляба.
А не си ли зададе въпроса,че много от тези които карахме за развлечение сега караме само за да си свършим работа,,поради разбираеми причини.
По темата с тоя х.й респективно да го наречем"мотоциклет"не можеш да свършиш нищо,казвам ти го от личен опит,ако имаш и ти такъв сподели,но не рискувай защото няма моторист в тоя форум който да не се засмее на това сране.
А не си ли зададе въпроса,че много от тези които карахме за развлечение сега караме само за да си свършим работа,,поради разбираеми причини.
По темата с тоя х.й респективно да го наречем"мотоциклет"не можеш да свършиш нищо,казвам ти го от личен опит,ако имаш и ти такъв сподели,но не рискувай защото няма моторист в тоя форум който да не се засмее на това сране.
Би ли споделил личния си опит точно с този "х*й"?
Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Първо искам да направя реплика на горния ти пост:извинявай не знех,че караш мотор,а за секса не знам"
Мога да ти дам да пробваш какво е поведението на пътя на подобно техническо недоразумение наречено накратко "мотор"
заповядай виждам ,че си от София.
[QUOTE=NovemberCharlie;2026558]Идеята беше да се въздаржаш от бомбастични реплики.
Последно да споделя опит с онагледяване,или друго защото трудно намираме общ език.
Явно това се дължи на личен опит и практика.
Мисля да спра да пиша поне докато не видя насреща нещо подлатено с опит.
А не си ли зададе въпроса,че много от тези които карахме за развлечение сега караме само за да си свършим работа,,поради разбираеми причини.
Тоя въпрос няма какво толкова да си го задавам - отговора е по улиците - в калпаво време мотористите намаляват до толкова, че почти никакви ги няма. Сигурно щото им става по-романтично в колата или грАДския транспорт?
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Последно да споделя опит с онагледяване,или друго защото трудно намираме общ език.
Явно това се дължи на личен опит и практика.
Мисля да спра да пиша поне докато не видя насреща нещо подлатено с опит.
Онагледяване на какво? Имаш/карал си "мотор" като тоя, за който е пусната темата?
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Моторчето е велико!
Като заклет фен и ползвател само и единствено на електрически коли, мотори, ел.велосипеди и какви ли не изгъзици от сорта, Це1 ме грабна веднага!
Само ще призова всички дето критикуват да отидат в тази фабрика и да поработят в този екип(99,5% от опиталите няма даже да бъдат допуснати до второ интервю).
Да си поблъскат главата после по отношение на всички проблеми, които са решили тези хора. Да измислят и как да съчетаят всичките нови и стари открития, и то в този готин дизайн.
Обзалагам се че 3 кабела на един контролер и ел.мотор не могат да вържат дори(най-елементарното) ..Ами хардуера? Ами софтуера? Кой е запоявал микрочипове и разработвал платки? Ами безсънните нощи?
Трябвало да бръмчи и да п@рди..и да се падало, и да ни веело вятъра.
Много груба и нетактична е човешката природа..
Научете какво е уважение.. Всичко е по-лесно когато има уважение!
Тъй като аз споменах за бръмченето, вибрациите (не п@рденето, което м/у другото се пише с Ъ а на с А) и падането, се считам за задължен да ти отговоря.
Цитирам се:
"Аз на това не бих се качил. Няма го фън фактора, не че не вярвам на технологията. Мотор с ел. двигател - без мен, ако не бръмчи, вибрира и няма опасност да се утрепеш не е за мен (говоря за мотори, да не си помислите нещо друго )"
Няколко забележки специално за заклетите фенове на ел. МПС-тата по този цитат:
1 - Аз на това не бих се качил.
2 - не че не вярвам(първо лице единствено число, според граматиката на българскя език) на технологията.
3 - Мотор с ел. двигател - без мен, ако не бръмчи, вибрира и няма опасност да се утрепеш не е за мен.
4 - Лично аз никога, ама никога не бих сменил GS1200 за тая джаджа.
Мисля си че става доста ясно, че това което съм написал е моето мнение за това изобретение с което не задължавам никого и не казвам никъде, че никой не би трябвало да ппоектира такива МПС-та или пък да ги купува.
И да, знам от коя страна се държи поялника и съм ецвал платки който сам съм си разработвал по предварителна схема ;-) че дори и няколко по-простички схеми съм си правил сам (не че съм открил топлата вода, но поне не съм ги copy pate-нал от някой учебник или google а съм си "блъскал" сам главата).
Толкова по въпроса за грубата и нетактична човешка природа и уважението!
И един въпрос за да стане дискусия :
Какво те кара да мислиш, че ако 99.5 % от пишещите тук отидат на интервю в Хонда, БМВ, КТМ или които и да е друг производител, и кажат че искат да работят в проектантския отдел (не като помощен персонал) ще ги викнат на 2-ро интервю или дори на първо?
П.С.
Прави ми впечатление, че ти сам определяш подобни МПС-та като, цитат:
"електрически коли, мотори, ел.велосипеди и какви ли не изгъзици от сорта"
Бреех да не ви се напукат петите?
Наречете го машина, изобретение...Много важно!
Интересно е.
Разправяй на брадатия американец- че пистака е готина машина, на пистака- че е кроса, на туриста- че е...
Хайде сложете още едно многоточие в края на горното изречение заради тази машинария.
Коментар