Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за BMW F 650 GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнения за BMW F 650 GS

    Привет,
    Приятелката ми се сдоби с F650GS преди два месеца, поради факта, че е туристическото ендуро с най-ниска седалка.
    Мотора обаче нямаше crash bar, та разгледахме тук-там и видяхме следното - 370 лв за Motech, който обаче не пази въобще пластмасите, а само двигателя. Няма лошо, ама жълтурко е пазен досега и ще бъде хубаво да се пази и за напред
    Румъняските от Heavy duties правят краш бар, който пази И пластмасите на доста по-приличната цена от 120 лв без доставка, но пък техния се закрепва за някакви кекави болтове М6 с които се хващат и пластмасовите въздуховоди, които насочват въздуха към радиаторите и идеята не ми хареса. А и бях в Букурещ преди 3 седмици командировка и за късмет видях техен краш бар. Не бях впечатлен и от растоянието което остава за калника при завиване. При падане може и да се осуче така че да опира. Затова реших, че трябва да си оправдая покупката на ВИГ апарат и сглобихме проектно, а и после реално това квазимодо:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37602529_10215040646463262_4576439901888708608_n.jpg
Прегледи:1
Размер:139.1 КБ
ID:5794750Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37667241_10215040646343259_6407017094440812544_n.jpg
Прегледи:1
Размер:163.4 КБ
ID:5794751Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37669704_10215040646783270_456464399754854400_n.jpg
Прегледи:1
Размер:161.6 КБ
ID:5794752Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37691256_10215040646983275_9208104665068077056_n.jpg
Прегледи:1
Размер:127.5 КБ
ID:5794753
    Базирахме се на Мотек дизайна, тъй като фашиста прави това от 20-30 години и явно знае къде и как да се хване за рамата. Стана малко по-широко, защото гледахме да е съвсем леко извън мисловната линия от следата на мотора до ръба на пластмасите и картера при падане, но пък сега има място за допълнителни светлини. Остана доизшлайфане и може би увеличаване на косъм-косъм и половина растоянието между изходящия колектор и левия краш бар. Вероятно с ъглошлайф
    Subaru Impreza 2.0 '98
    Honda Africa Twin RD07 '95
    Honda Africa Twin RD07А '96

    Коментар


    • От: Мнения за BMW F 650 GS

      харесва ми "раздробяването". дано не ви се наложи да изпробвате колко е здраво. Безаварийно на девойката

      Коментар


      • От: Мнения за BMW F 650 GS

        Сложил съм подобни (купешки от sw-motech, драстично по-тесни) на една хонда и не тая никакви надежди, че ако падна на асфалта ще остане нещо от пластмасата. Твоите ще свършат повече от перфектна работа да не останеш на пътя, ако обърнеш мотора на някой голям камък, но може и да е по-добре без тях на асфалта. Мисля, че нарочно ги правят по-тесни/нестърчащи, защото ако запънат на нещо при пързалящ се бързо мотор ще изкривят или счупят болт и пак може да те оставят на пътя ако болта държи нещо важно.

        Мнения из нета (нито имам претенции да разбирам много, нито съм падал през краш бар, за да знам) - само слайдерчета или тапи (нещо което ще опре в 1 точка и няма да играе ролята на лост) би опазило пластмасите ако се хлъзнеш със скорост.

        Коментар


        • От: Мнения за BMW F 650 GS

          Хубави са ролбарите. Предполагам, че си бутал и свалял мотора на място, за да видиш как стои легнал на тях?... Това, че се допира левият до ауспуха не е проблем. Даже ще ти отнема от топлината на ауспуха. Само да не бръмчи там с това докосване.
          Колкото до това, че ролбарите щяли да закачат клони и храсти, то това не е мотор за гората и за разни партизански пътеки... Също така, и ако се излепиш със 100 км/час на асфалта никакъв ролбар не може да те спаси, но определено тези стоманени тръби са в пъти по-добър вариант за защита от някакви си тапи отстрани.
          Това са си ролбари на мотор за пътешествия. Хем пазят мотора и водача, хем дават габарит на машината, хем може да се закачи допълнителен багаж и още фарове върху тях.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • От: Мнения за BMW F 650 GS

            Привет,
            Не ми остана много време да отговоря, та чак сега...
            Мислих си и аз какви може, да са минусите на извадени навън краш бари, но при положение, че има разни чопъристки и ендурски(основно разпространени май в индия и китай) с доста по-широки, реших така да го сторя.
            Иначе все още не е свалян на земята, защото не ми беше позволено, но по-натам ще го направя в отсъствие на девойката
            А колкото до растоянието между ауспуха и тръбата - те не се допират(поне в стационално положение), а има сигурно половин мм между двете, което според мен може би ще е по-зле. При разни посуквания при ускорение или завой ще се допират и ще се търкат. Абе ще се погрижа, да увелича просвета, за да не става така. Не ми харесва
            Иначе това е неръждавейка и най-вероятно на контактна площ от 3 на 3 мм, няма да прави нищо за отнемането на топлината от колектора. А колкото до светлините - стоят ми в кашонче до бюрото от 2 месеца
            Subaru Impreza 2.0 '98
            Honda Africa Twin RD07 '95
            Honda Africa Twin RD07А '96

            Коментар


            • От: Мнения за BMW F 650 GS

              Първоначално публикуван от nhadjinikolov Преглед на мнение
              А колкото до растоянието между ауспуха и тръбата - те не се допират(поне в стационално положение), а има сигурно половин мм между двете, което според мен може би ще е по-зле. При разни посуквания при ускорение или завой ще се допират и ще се търкат. Абе ще се погрижа, да увелича просвета, за да не става така
              Няма логика да се допират при експлоатация на механичното изделие, в случая BMW F650 GS.
              При мене, но на друг мотор, са същото отстояние и не съм забелязал търкане, даже и след няколко опускания (едното от които доведе до късане на заварка на планка от ролбара, установено след половин година ).
              Публикувайте отговор

              Коментар


              • От: Мнения за BMW F 650 GS

                Първоначално публикуван от nhadjinikolov Преглед на мнение
                Привет,
                Не ми остана много време да отговоря, та чак сега...
                Мислих си и аз какви може, да са минусите на извадени навън краш бари, но при положение, че има разни чопъристки и ендурски(основно разпространени май в индия и китай) с доста по-широки, реших така да го сторя.
                Иначе все още не е свалян на земята, защото не ми беше позволено, но по-натам ще го направя в отсъствие на девойката
                А колкото до растоянието между ауспуха и тръбата - те не се допират(поне в стационално положение), а има сигурно половин мм между двете, което според мен може би ще е по-зле. При разни посуквания при ускорение или завой ще се допират и ще се търкат. Абе ще се погрижа, да увелича просвета, за да не става така. Не ми харесва
                Иначе това е неръждавейка и най-вероятно на контактна площ от 3 на 3 мм, няма да прави нищо за отнемането на топлината от колектора. А колкото до светлините - стоят ми в кашонче до бюрото от 2 месеца
                Достатъчно добре излеждат! Даже на човек му идва желание да си поръча да му ги изработиш.
                Помисли и върху това!
                RAV 4
                F650GS

                Коментар


                • От: Мнения за BMW F 650 GS

                  Здравейте,

                  Да посъживя темата викам аз

                  Както доста от колегите тука (поне от това, което изчетох) са взели като първи мотор именно BMW F 650 GS.
                  Не съм превързан към марката (въпреки, че имам 2 автомобила BMW ))))))) но според стила ми на каране си мисля, че този мотор ще ми пасне най-добре или поне докато се понауча да карам мотор
                  Няма почти никакъв опит с какъвто и да е мотор над 30 год. съм (не знам дали има някакво значение Давам ви просто ясна картинка на това, какво преставлявам.

                  Има няколко модела на които съм хвърлил око и ако може да споделите опит и впечатление, кой от тях си заслужава да се види и покара ще съм ви много благодарен.
                  Технически грамотен съм, но не ми се занимава със самообслужване в началото на покупката...може би със времето ще почна да го човъркам, но за сега просто искам да го взема във възможно най-добро състояние за годините си и да му се наслаждавам.

                  Ще посоча, няколко избора и ще се аргументирам защо съм избрал точно тях

                  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=bzdrhd

                  този мотор ми изглежда, като най-добре подържан, голямо предимство е ABS и подгрева на ръкохватките.
                  Жълтият му цвят от чисто естетическа гледна точка е нещото, което ме кара да се замислям, не че е проблем, но тъмно синият,черен, графитен и дори като чели светло сивият са по-добре стоящи цветове на този мотор. Това е лично мое мнение Другото нещо е че този мотор не е Dakar версията. Май ми се иска да имам една идея по-голяма възможност за да отида някъде извън шосето. Също така съм 1.85 см и 95кг и си мисля, че Dakar серията ще ми е по-удобна.

                  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=bzdrhd

                  Този е по-скъпия Дакар. виждам, че по километраж е на повече км и няма куфар. Това ми е впечатлението от снимките

                  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=bzdrhd

                  Това е по-евтиния дакар

                  И за двата не се споменава дали имат ABS.

                  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=bzdrhd

                  Този има ABS и е с кросови гуми (не знам какво ще е поведението им на асвалта

                  От Дакарите като чели клоня най-много към този с ABS и кросовите гуми...

                  Не съм звънял да питам собствениците за подробности, ако може да дадете някакво мнение. Аз ще направя избора, това ми е ясно, просто да драснете ако може няколко думички и евентуално неща, които аз не виждам в моторите от снимките.

                  Благодаря Ви предварително !

                  Поздрави
                  Георги

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X