От: Мнения за BMW F 650 GS
Привет,
Приятелката ми се сдоби с F650GS преди два месеца, поради факта, че е туристическото ендуро с най-ниска седалка.
Мотора обаче нямаше crash bar, та разгледахме тук-там и видяхме следното - 370 лв за Motech, който обаче не пази въобще пластмасите, а само двигателя. Няма лошо, ама жълтурко е пазен досега и ще бъде хубаво да се пази и за напред
Румъняските от Heavy duties правят краш бар, който пази И пластмасите на доста по-приличната цена от 120 лв без доставка, но пък техния се закрепва за някакви кекави болтове М6 с които се хващат и пластмасовите въздуховоди, които насочват въздуха към радиаторите и идеята не ми хареса. А и бях в Букурещ преди 3 седмици командировка и за късмет видях техен краш бар. Не бях впечатлен и от растоянието което остава за калника при завиване. При падане може и да се осуче така че да опира. Затова реших, че трябва да си оправдая покупката на ВИГ апарат и сглобихме проектно, а и после реално това квазимодо:




Базирахме се на Мотек дизайна, тъй като фашиста прави това от 20-30 години и явно знае къде и как да се хване за рамата. Стана малко по-широко, защото гледахме да е съвсем леко извън мисловната линия от следата на мотора до ръба на пластмасите и картера при падане, но пък сега има място за допълнителни светлини. Остана доизшлайфане и може би увеличаване на косъм-косъм и половина растоянието между изходящия колектор и левия краш бар. Вероятно с ъглошлайф
Привет,
Приятелката ми се сдоби с F650GS преди два месеца, поради факта, че е туристическото ендуро с най-ниска седалка.
Мотора обаче нямаше crash bar, та разгледахме тук-там и видяхме следното - 370 лв за Motech, който обаче не пази въобще пластмасите, а само двигателя. Няма лошо, ама жълтурко е пазен досега и ще бъде хубаво да се пази и за напред

Румъняските от Heavy duties правят краш бар, който пази И пластмасите на доста по-приличната цена от 120 лв без доставка, но пък техния се закрепва за някакви кекави болтове М6 с които се хващат и пластмасовите въздуховоди, които насочват въздуха към радиаторите и идеята не ми хареса. А и бях в Букурещ преди 3 седмици командировка и за късмет видях техен краш бар. Не бях впечатлен и от растоянието което остава за калника при завиване. При падане може и да се осуче така че да опира. Затова реших, че трябва да си оправдая покупката на ВИГ апарат и сглобихме проектно, а и после реално това квазимодо:
Базирахме се на Мотек дизайна, тъй като фашиста прави това от 20-30 години и явно знае къде и как да се хване за рамата. Стана малко по-широко, защото гледахме да е съвсем леко извън мисловната линия от следата на мотора до ръба на пластмасите и картера при падане, но пък сега има място за допълнителни светлини. Остана доизшлайфане и може би увеличаване на косъм-косъм и половина растоянието между изходящия колектор и левия краш бар. Вероятно с ъглошлайф

Коментар