Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: BMW R1200GS 2008

    Написах доста неща и нета се прецака , та накратко

    Самото име Акрапович не ми харесва, от там и нямам никакво желание да проверявам каквото и да било свързано с това име, но ще го направя,

    Относно моторът - да първият ми мотор е ,интересуват ме тези фарове за мъгла до там дали са добри и да си ги поръчам с мотора и да си спестя търсенето на копчета и побългарявания , а и предполагам БМВ ще са намерили подходящо място за копчето.

    Да Nicky прав си за Усилването на ролбарите на Адвенчъра , това ще е най вероятно първото нещо което ще сложа допълнително на мотора

    Клипчето не ми се зарежда понеже нета явно го няма никакъв , но предполагам ,че става въпрос за магнит поставен на пропката за смяна на маслото , ( Аво то си ги има оригинално тези неща )

    Знам ,че подробностите са много, каквото и да се сетите ще ми бъде в помощ

    Поздрави

    Коментар


    • #17
      От: BMW R1200GS 2008

      Първоначално публикуван от vityz Преглед на мнение
      Самото име Акрапович не ми харесва, от там и нямам никакво желание да проверявам каквото и да било свързано с това име, но ще го направя,
      Да, направи го, защото това е компанията с най-голяма репутация за ауспуси сред офроуд мотоциклетите и не само.

      На кратко...
      Компания с има-няма 10-15 годишна история, рожба на Игор Акрапович, родила се в пределите на бивша Югославия(Словения), придобила невероятна репутация не само в Европа, ами и в меката на мотоспорта - Щатите...
      Казано просто - № 1 са...

      Цитат:
      "As of May 2010, Akrapovič systems have been used in a total of 38 world championships all across motorsport"

      Коментар


      • #18
        От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

        За видеото:

        Този определено не знае как се използва динамометричен ключ. Тази магнитна пробка е с доста малко витки. С подобен боклук, закупен от луис си прецаках резбата на XR-ра едно време - внимавайте! Доста малък въздушен филтър за 1200сс мотор...

        vityz, вземи си оригинални халогени, щом имаш възможност. Всичко ще ти е където са го измислили от БМВ - стойки, кабели, копчета. Ще дадеш сума пари за този нов мотор и после ще те е яд, че не си си взел оригинални защото все нещо няма да е перфектно като си сложиш някакви други. За отворен ауспух имай в предвид, че си е доста шумно. Променя се всичко около теб и на много дълги пътувания ако не се кефиш на шумни ауспуси направо ти гръмва главата.

        Коментар


        • #19
          От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

          Да споделя малко опит с ауспуси. Близо 6 години карам само с отворени ауспуси. В същност в тях няма нищо. Ако бръкнеш с клечка в гилзата можеш да стигнеш до цилиндъра. Три години карах ТДМ с един карбонов отворен ауспух 2 в 1 и вече три години карам Африката също с отворен 2 в 1, но от неръждавейка. До 70-80 км /час се чува бученето на двигателя, но от шлема някак приглушено и далече, а от 90 км/час и нагоре чуваш само вятъра. Пробвал съм да си сложа памуци в ушите за да ми е по-тихо, но спирам да чувам как работи двигателя, а това ме притеснява и експеримента пропадна. Това по повод на изказванията, че щяло да ти надуе главата отвореният ауспух. При нормално каране 100-110 км/час и повече, единственото, което чуваш е свистенето на вятъра, но на мен специално това никога не ми е надувало главата. А аз, понеже вече не съм в първа младост, съм доста чувствителен към силен шум, силна музика и изобщо всякакви джангъри...
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #20
            От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

            Единствената причина, че си сложих Акрапович на мотора беше това, че оригиналният ауспух дори 30 мин след като съм спрял гори дрехите и месо. Оригиналните ауспуси задържат толкова много топлина, че направо са си супер опасни.

            Коментар


            • #21
              От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

              Здравей колега и поздрави за избора.Май като гледам си се отказал от тримфите.Относно адвенчара:по добре се информирай добре във тамошните форуми(на 100% имат форум само за дадения модел и там на длъж и на шир се разискват \\\\\\\"+\\\\\\\" и \\\\\\\"-\\\\\\\" на мотора,коя екстра си заслужава и от коя фирма.)
              пс:пък живот и здраве те чакам да ми дойдеш на гости и двамцата да спретнем някоя обиколчица из Mароко!

              Коментар


              • #22
                От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

                Фаровете за Мъгла ще си ги поръчам с мотоциклета , ауспуха си остава оригиналния , евентуално някой ден може и да го сменя , ще попитам в БМВ какво предложение ще ми направят ако те ми поставят Акрапович,

                Защо оригиналния Ауспух не се пада под левият куфар ами зради него е намален обемът на куфарът и стойката която ги държи и тя не е симетрична спрямо дясната, някъде бях гледал снимки на мотоциклет със ауспух под самия куфар,дори имаше обяснено как се прави,но не помня за кой модел на БМВ беше , да се свали ауспуха предполагам не е трудно , но после идва и ред да се сменят стойката и куфарите и си става цифра, някой знае ли нещо по въпроса
                Последно редактирано от vityz; 16-12-10, 20:01.

                Коментар


                • #23
                  От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

                  Ама разбира се, че фаровете за мъгла са по-важни от някакъв Акрапович, който дори не му звучи името добре



                  Иначе, може би повечето от вас май са гледали такава прожекция:

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

                    Първоначално публикуван от vityz Преглед на мнение
                    Фаровете за Мъгла ще си ги поръчам с мотоциклета , ауспуха си остава оригиналния , евентуално някой ден може и да го сменя , ще попитам в БМВ какво предложение ще ми направят ако те ми поставят Акрапович,

                    Защо оригиналния Ауспух не се пада под левият куфар ами зради него е намален обемът на куфарът и стойката която ги държи и тя не е симетрична спрямо дясната, някъде бях гледал снимки на мотоциклет със ауспух под самия куфар,дори имаше обяснено как се прави,но не помня за кой модел на БМВ беше , да се свали ауспуха предполагам не е трудно , но после идва и ред да се сменят стойката и куфарите и си става цифра, някой знае ли нещо по въпроса
                    Здравей, не се намесих след комуникацията ни за ендуро скорости ни чрез лични, но да се обадя...

                    Не си взимай фарове за мъгла с мотора. Почти сигурен съм, че няма да ти потрябват, а дори да ти потрябват - БМВ няма къде да ходят, пак ще ти ги прададат. Ако съм на твоето място - трябва да ми направят невероятна оферта със самия мотор за да ги взема.
                    Както колегите споменаха фаровете вече са попрепипани от производителя и нужда от допълнителни фарове може и да не усетиш. А и да усетиш - пак ще си намериш ТОЧНО какво ти трябва и ще имаш повече избор. Същото важи и за куфари, навигация и т.н.

                    Пояснил си, че ще взимаш нов мотор, но не си споменал как/ за какво ще го ползваш (пропуска може да е мой...). При теб има много други фактори, които трябва да разгледаш - целогодишно ли ще го ползваш? защита от солта/ и корозия през зимата? Там (в UK) е законно да правиш lane splitting/filtering - мотора за тази цел трябва да е възможно най-тесен - това може да повлияе на решението ти за куфари. Преди да си изясниш в какви условия ще караш мотора си не може да мислиш за това с какви джанти, скорости, и т.н. ще го оборудваш.

                    За ролбарите: не махай оригиналните. Може да допълваш с усилващи елементи, но не махай оригиналните. Мога да ти демонстрирам със снимки от това лято каква енергия абсорбираха оригиналните ролбари. За тия неща и аз не бях много убеден колко прецизно ги изчисляват, но мойте толбари съсипаха половин автомобил, а позволиха минимални щети по моя мотор.

                    Неща като датчици за налягане на гумите, електронни настройки на окачване и traction control, аз лично съвет не мога да дам. Бойко има опит с всички тях. Аз също, като Димо, не вярвам пробките за маслото да не са магнитни оригинално?!?

                    Поздрави,
                    Илиан

                    ПС: Каквото и да решиш, пусни снимки като го купиш!
                    You'll never find out - I got no key hole....

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

                      1. Вземи си GS а не GSA, но със спици.
                      2. Смяна на ауспух (и аз съм за Akrapovic, но има и доста други) и избиване на катализатор са задача номер едно.
                      3. Компютър и тракшън са полезните екстри, нагревател на дръжките и ABS - задължителни.
                      4. Не си купувай стойки и куфари от БМВ, вземи си Zega от Touratech.
                      Ride to arrive.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

                        Zega-pro от Turatech май са най-доброто на пазара. Вярно че модела на GS от 2011 година е със спици, а не с ляти джанти. При това положение, ако те устройва 20 литров резервоар, а не 33 литра вземай стандартният модел GS, а не Адвенчъра. Той е и с по-ниска седалка от Адвенчъра. За екстрите вече писахме. Колкото до показването на таблото на коя скорост си и магнитните пробки, то това не са екстри , а стандартно изпълнение за модела. Eкстра е и заключваща се капачка за наливане на маслото в картера.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

                          Колега T-Mac, за това което питам за него търся отговори, имам основание да питам за тези фарове, доста колеги много точно и ясно са отговорили относно тях.
                          За името Акрапович на мен лично ми действа отблъскващо когато чуя име да завършва на ИЧ, ОВ, СКИ, да не ги изреждам всичките ....,били Номер едно, били ползвани еди къде си от еди кой си.... Хубаво добре поразгледах - Номер едно са и какво правим, ако не е Акрапович работата не е на добре, Хич не ми дреме какъв ще е тоя Ауспух, за сега ще съм с оригиналния предполагам ,че ще върши работа, толкова пари за Ауспух няма да дам, по скоро нещо друго ще направя с тях
                          Мотоциклета ще го ползвам основно за туризъм, ще го карам в UK и Старите членки на Евро Съюза.
                          За солта по улиците - ами едва ли ще го карам зимно време, то кога ли и ще имам време за него но когато се намери ще сме с мотора
                          Каските ще са Nolan N43 Air - ще ги взема евентуално Март месец когато дойде мотоциклета
                          От край време Адвенчъра ми е легнал и него ще взема с ендуро скорости

                          Относно повечето екстри съм наясно защо съм ги поръчал, питах за халогените защото идват с с монтиран на подходящо място ключ, (не е проблем да си намеря други фарове на по ниска цена , за мен си е проблем къде и какво копче ще се монтира , и от къде да взема ток за тях и как ще изглежда на мотора)

                          Интересно е за Куфарите и Стойките за тях , понеже ще се пътува и искам да избера подходящите за мен куфари , максимално повече обем за ползване (Оригинално на БМВ единият е с по малко литри от другия - всички знаем защо) и това не ми харесва
                          Ако си поръчам оригинални стойки за куфари , после трябва и тях да вземам от БМВ

                          Далече съм от мисълта да махам оригиналните ролбари , по ми допадна идеята да ги усиля на подходящото място

                          Да мотоциклетът ще е нов - как ще го взема , ами от дилъра на БМВ в Лондон
                          Не знаех ,че има някаква защита от солта по шосетата , това нещо така се набива навсякъде ,че не си нямам представа какво се прави , сигурно металите са обработени по някакъв начин, предполагам,че и за това е помислено

                          Колеги няма да ходя на Луната с мотора , с Аво то двама и багаж се справяхме толкова време, а какво остава за мотоциклет с 1200сс двигател и 52 години по нов

                          Не търся динамика и високи скорости, винаги ускорявам плавно и без да бързам без значение да ли е мотор или кола.

                          Благодаря на всички Колеги за оказаната помощ, сега ще поразгледам предложените от вас сайтове...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

                            Радваме се, че успяхме да помогнем и си се спрял на конкретни неща. Успех в покупката и ще чакаме снимки. Мисля, че темата е изчерпана.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X