Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвети при покупка на BMW R1200GS/GSA

    Здравейте , искам да попитам колегите каращи GS and GS Adwenture 1200 сс.

    Има ли полза от допълнителните фарове за мъгла , някой тествал ли ги е реално
    заслужава ли си да се поръчат със мотоциклета , или има по добри варианти -да се монтират от друг производител и на по добра цена разбира се .

    Стойките за монтиране на куфарите - знам ,че има и на други производители (има доста компании предлагащи аксесоари за БМВ )
    как е по практично, да се поръча мотоциклета със стойки за куфарите от БМВ и съответно куфари също от тях или от друг производител .

    Не е имали случай , да не ме попитат за ендуро скоростната кутия , ама за какво ти е и т.н. тя е с къса първа предавка а останалите са като на нормалната ... няма къде да я използваш в Европа и други такива , опитват се да ми бутнат нормалната кутия .
    Не знам какъв е проблема с тази ендуро кутия , може би дилърите се дразнят ,че не си вземаш мотоциклет със стандартните пакети с екстри .... и трябва да се чака 12 седмици за мотоциклета

    За сега се сещам само за това ....

    Днес покарах един Адвенчър , определено машината ме спечели , карането беше само градско и то кофти , понеже за първи път ми е качването на подобен мотоциклет по светофарите съединителя бе натиснат, миризма на изгоряло ме подсети да включа на свободна .... дори пробвах как ще тръгне на втора скорост , тръгна с полусъединител без проблем , но не ми харесаха вибрациите които се получиха за момент .... на ли мотора си беше служебен ,исках да пробвам всичко за което се сещах но времето ми бе ограничено .

    Доста неща могат да се поръчат като екстри , за това и по горе питам имащите опит с БМВ , заслужава ли си да са от БМВ или има същите такива от друг производител ,

    има доста инфо за моделите в форума което съм изчел , но впечатленията за даден аксесоар идват с експлоатацията, има колеги които не са от вчера с мотоциклетите си , ще бъде полезно да споделят своя опит

  • #2
    От: BMW R1200GS 2008

    Явно ще купуваш нов мотор. Всичко, за което питаш зависи много къде ще го караш мотора, тоест по какви пътища главно ще го ползваш. Допълнителните фарове за мъгла няма никакъв смисъл да се поръчват - скъпи са, а има доста по-хубави решения. Аз от такива до момента не съм усетил нужда. Ако имаш избор, поръчай го с джанти със спици. Куфарите оригиналните са хубави. Аз тази година си изпатих от куфари от друг производител. Вярно, че има и още които не съм пробвал, но с оригиналните нямам никакъв проблем, а съм изтървал мотора. Ако ти трябват по-хард винаги можеш да си ги смениш за конкретното пътуване. Има смисъл да си поръчаш гардове на цилиндрите, чанта за резервоара, ако мотора е от новите модели. Мотора няма как да го мяташ като ендуро и аз също не мога да разбера защо ти е ендуро скоростна кутия. Можеш да ни обясниш, защото ще е интересно.

    Коментар


    • #3
      От: BMW R1200GS 2008

      Спрял съм се на нов мотоциклет , BMWR1200GS , мога да го окомплектовам с каквото си поискам , но и цената си става цифра , понеже нямам никакъв ама никакъв опит с подобен мотоциклет ,за това и реших да попитам . Има доста неща от Аксесоарите на БМВ които са си яка цифра ,
      Бойко73 можеш ли да пуснеш линк със решения на фарове за мъгла , бих искал да поразгледам ,
      Относно спиците доколкото ми е известно Адвенчъра си идва със спици , Модела е от новите 2010 г.
      За ендуро скоростите разбрах от форума , била за предпочитане понеже се избягвало ползването на полусъединител и от там по малкото износване на съединителя ...
      Всякакви мнения ще ми бъдат от полза за оформянето на мотоциклета ....

      Коментар


      • #4
        От: BMW R1200GS 2008

        На общия фон разходи за ново BMW фаровете за мъгла едва ли са болка за умиране. Touratech, sw- motech, piaa имат предложения по този въпрос. И последно GS или GS Adventure си избрал.
        BMW F800GS

        Коментар


        • #5
          От: BMW R1200GS 2008

          Първоначално публикуван от vityz Преглед на мнение
          Бойко73 можеш ли да пуснеш линк със решения на фарове за мъгла , бих искал да поразгледам ,
          Не съм Бойко, но ето линк: http://www.offroad-bulgaria.com/show...59#post1316659
          Per aspera ad astra.

          Коментар


          • #6
            От: BMW R1200GS 2008

            Адвенчър Колега

            Допълнителните фарове за мъгла не са болка за умиране , да така си е , интересува ме дали да си ги поръчам с мотоциклета или да си поръчам по късно от някоя компания за мото аксесоари , цената им е 275 английски пари ,
            Не ми допадат и оригиналните ролбари , защитата им ми се вижда слабичка струва ми се нарочно е такава за да се нараняват капаците на цилиндровите глави по лесно (предполагам си е търговски трик)
            Та едва ли мотоциклета ще си остане с оригиналните ролбари .... Нямам излишни средства и не бих искал да поръчвам неща от БМВ които са на по висока цена , щом мога да намеря същите на по добра и с по добро качество ,
            Последно редактирано от vityz; 12-12-10, 20:27.

            Коментар


            • #7
              От: BMW R1200GS 2008

              Отговарям при мен как беше. Мотора ми е модел 2009г., въпреки че го купих ноември 2008г. Взех го с всички възможни екстри, което се оказа не много удачно, но такъв имаха тогава, а не ми се чакаше. Ако взимаш Адвенчър, то си решил повечето от нещата. - имаш джанти със спици и добри куфари. За халогени има хиляди варианти. Димо тази година си сложи от Явор от Vromos и вършат прекрасна работа, а и са много добре монтирани. Ако можеш си поръчай мотора с ауспух Акрапович, защото така сваляш едни 11 килограма от тежестта на мотора. Фаровете са последната грижа. Карал съм вече 60 000 километра във всякакво време и не са ми дотрябвали. Сигурно е хубаво с тях, ама и без тях пак е хубаво.

              Коментар


              • #8
                От: BMW R1200GS 2008

                Първоначално публикуван от vityz Преглед на мнение
                Адвенчър Колега

                Допълнителните фарове .....
                Дядо Мраз май подаръци ще носи.

                Тъй като ще е нов, може да пропуснеш фаровете за мъгла. Gorgo сподели за F-та че няма проблеми с ламБата, свети по-добре. Аз не мога да кажа същото за моя, но явно са променили леко рефлектора. Иначе оригиналните халогени светят много добре. Ще пробваш и ако имаш нужда пак ще вземеш, не вярвам да поскъпнат, а и има възможност да сложиш ксенони с различна температура и вид на лупата. На ролбарите може да монтираш каквито си искаш.
                Оригинални куфари, за адвентчъра имаш в предвид алу... Практични са, удобни, стойките им изглеждат стабилни. Топ-касата е малка. Вместо нея може да се ползва мека чанта, която е по-дълга и ще побере палатка а и по-ниска.
                Ролбара при мен издържа един тест, не с голяма скорост но МНОГО натоварен.
                Бавната 1 за мен е плюс. Често ми се е искало дори да е по-бавна, но си прецени цена-нужда. Ако ще сте двама с багаж и сте в задръстване в Атина или Италия, или пътя е много лош, стръмен има полза от нея.
                Мисля че може да провериш и поръчаш: Допълнителен куплунг за запалка, все има какво да се включи. Може и да не е оригинален.
                Ако не е, защото мисля че са "екстра" си вземи магнитна пропка.
                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                Коментар


                • #9
                  От: BMW R1200GS 2008

                  Наистина важните неща, според мен са ролбарите, като за Адвенчъра те са със защита и на резервоара, а не само на двигателя, подгрев на ръкохватките, АБС, стойки и три алуминиеви куфара. Понижаващата първа предавка, мисля че стандартна за Адвенчъра. Ако имате възможност ауспух Акрапович.
                  Всичките останали неща, като тракшън контрол, смяна на режима на движение, разни данни от компютъра, колко още км ти остават да минеш с бензина, който имаш, датчици за налягането в гумите, халогени и т.н са излишни според мен и само вдигат цената на мотора. Определено може да се мине и без тези екстри.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #10
                    От: BMW R1200GS 2008

                    Опитът който споделяте Колеги определено ще ми е от полза ....
                    Адвенчъра си идва с каквато скоростна кутия го поръчаш 1 ва къса не е стандартна за него (това не се отразява на цената) на Теста бях със Адвенчър с нормалната кутия. Да кажа и нещо друго , никога до сега не съм карал съвременен мотоциклет , имам си едно Аво турист което си реставрирах и си карах него , нищо друго , не исках да правя компромиси а да си взема това което ми харесва .... Та ясно споделих в Моторрад ,че нямам никакъв опит с нови мотоциклети , тоест с такива след 1958 .... , Казах ,че имам нужда от инструктор да ми покаже за какво става въпрос .... Тежа 65 - 70 кг , около 175 съм висок , На всичкото отгоре теста е в Лондон , и то в самия град , дилърът е в самия център на града , а и там не съм карал кола а какво остава за мотоциклет , не ме питайте как се почувствах като ме оставиха сам с мотора , обясниха ми само за мигачите , светлините , ако зареждам да слагам безоловен 95 .... и след 1 час ще се видим .... Пробвах с нормалната седалка но не се получи , веднага я замениха с по ниска , така беше по добре , набрах адреса където живея и .... на първа от тротоара се включих в трафика .... от там нататък всичко се получаваше с лекота , смяна на скорости , спирачки , потегляне , чакане по светофари .... Нямам думи , че е тежък тежък е , дори не си помислих да го повдигна на централата степенка , има си нужда от трениг за този мотор (поне за мен е така ) след 10 на минути каране започнах да свалям скоростите като на Аво то , с подаване на лека газ ,така като ,че ли влизаха по добре , то какво ли съм усетил за толкова време може и да съм си въобразявал .... Когато върнах мотора така както го бях взел , не можех да повярвам какво съм направил , оставих те да си го паркират , един с моето телосложение но доста по висок с лекота го дръпна назад и го паркира на мястото му ,изглеждаше доста лесно в неговите ръце .. Беше си приключение , с Адвенчър , на мотоциклета нямаше никакви надписи , като тест драйв или нещо подобно ,

                    Колега Фози , да разбирам ,че оригиналните халогени на БМВ са добри и си заслужават да се поръчат , Защо питам , не знам как е измислено от БМВ да се включват халогените , дали са свързани към основните светлини или са независими , тоест ако си поръчам по късно от друг производител си нямам наидея как ще ги свържа , а оригиналните предполагам си имат някакъв превключвател ,монтиран на мотора

                    Моторът който карах нямаше борд компютър , всичко което ми показваше ми беше достатъчно , особено обозначението на коя скорост си ( не се смейте това е първият ми мотор след Аво то ) много ми помагаше

                    Сега за аспух Акрапович , какво производство са , самото име не ми звучи Немско , по скоро Полско , относно аспуха бях попитан само дали искам да е хромиран или черен , но ще се позаинтересувам .

                    За допълнителната запалка съм съгласен , само за тази магнитна пропка ако можете да ми обясните
                    Относно датчиците за налягането в гумите , мислех ,че ще са полезни да ги има , предполагам че на дисплея ти изписва какво е налягането в гумите и не е свързано със някакви блокировки по двигателя ( на един пикап навремето му надупчиха гумите и двигателя изгасна , имало някаква блокировка )

                    Борд Компютъра - всичката информация ли е изписана на дисплея , или с превключване се показват различните параметри

                    Коментар


                    • #11
                      От: BMW R1200GS 2008

                      Добре де, ако не знаеш за Акрапович, значи въобще не си прочел информацията в нета за тези мотори. Тракшън контрола на мотора е хубаво нищо. Всички сме карали мотори и без тази екстра, но пък за нея съм твърдо за. Хубава екстра, която ако искаш спортно каране се изключва. Ако това ти е първи "лъскав" мотор не е много удачно да се интересуваш най-много от фаровете за мъгла, които между другото оригинално на БМВ Адвенчър са монтирани да се пускат независимо с бутон на конзолата на лявата ръкохватка. Общо взето съветвам те добре да се запознаеш с това, което си харесал да купуваш. Има много написано какво се показва на дисплея, какво е датчика за налягане в гумите и т.н. Иначе колкото е по-нов мотора, толкова по-лесно се кара

                      Коментар


                      • #12
                        От: BMW R1200GS 2008

                        Първоначално публикуван от vityz Преглед на мнение
                        Опитът който споделяте Колеги определено ще ми е от полза ....
                        ......
                        Колега Фози , да разбирам ,че оригиналните халогени на БМВ са добри и си заслужават да се поръчат , Защо питам , не знам как е измислено от БМВ да се включват халогените , дали са свързани към основните светлини или са независими , тоест ако си поръчам по късно от друг производител си нямам наидея как ще ги свържа , а оригиналните предполагам си имат някакъв превключвател ,монтиран на мотора
                        .....
                        За допълнителната запалка съм съгласен , само за тази магнитна пропка ако можете да ми обясните
                        .....
                        Борд Компютъра - всичката информация ли е изписана на дисплея , или с превключване се показват различните параметри
                        - Нямам предвид задължително да поръчаш, а точно обратно. Новите са с променен рефлектор (доколкото разбрах) и няма проблем с нощното осветяване. Казвам че оригиналните вършат добра работа. Хем са зависими, хем не. Имат точно място на включване а от там може и с просто ЦК ключе да се командват.
                        - Факта че от АВО си скочил на 1200 без да те е затруднило е показателен. Не се заблуждавай че мотора е тежък, просто е висок. За обурудването си 250кг. са нищо!
                        - Да има бутон отгоре на лявата ръкохватка с която се извиква от компа нужната информация на дисплея.
                        - Погледни видеото, от 1:00-до-1:28 за да илюстрирам магнитната пробка.

                        още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                        Коментар


                        • #13
                          От: BMW R1200GS 2008

                          Искате да кажете, че тая обикновена магнитна пробка се води екстра и не е в стандартното оборудване???

                          Коментар


                          • #14
                            От: BMW R1200GS 2008

                            При R 1150 GSA пробките/и двете/ са магнитни стандартно. Не вярвам да са я спестили после при 1200 ...

                            А поставянето на неоригинани допълнителни светлини всъщност се свежда до намиране на подходящо копче.
                            Може и да звучи смешно, но у нас намирането на правилното /малко, водо и прахо защитено, подходящ монтаж/ копче не е лесна работа. Оригиналното /само копчето с кабела/ струва около 130 лв плюс около 80 за кутийката му за монтаж !!! Фарчетата са отделно. Могат да се сложат всякакви ... примерно Hella имат не лоши защитени с решетка.
                            Последно редактирано от Ясен; 14-12-10, 14:46.
                            ______2
                            Е = MZ

                            Коментар


                            • #15
                              От: BMW R1200GS 2008

                              Е това е определено е полезно http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ENGIN...Q5fAccessories
                              Правих краш тестове по черни "пътища" неволни естествено :-) и след ъпгерйда с тая хуйня ве4е само се изтупвам от прашуляка и все едно нищо не е било.Да добавя и, чя капаците на главите са магнезиеви (демек цифра).
                              [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X