От: Домашен или Заводски (магазински) туниг
На снимката се вижда , че между болтовете и горният мост/тройник/ има тампони. Това в голяма степен предпазва късането или изкривяването на болтовете , но и създава проблеми при преминаване през коловози , контрола на предното колело е по-труден , най-вече при монтирани по-високи повдигачи.
На снимката се вижда , че между болтовете и горният мост/тройник/ има тампони. Това в голяма степен предпазва късането или изкривяването на болтовете , но и създава проблеми при преминаване през коловози , контрола на предното колело е по-труден , най-вече при монтирани по-високи повдигачи.
Ванко, имам усещането,че този метал (алуминий) ще се огъне по-лесно от болтовете.В момента вървят тестовете на моите - много са ми удобни. Проблема с контрола ,най-вече в коловози идва от далеч по- голямата маса на машината ( и водача
Е не чак така де, само тавата, предпазител за резонатора и за радиаторите ... ако не ги бях правил от днес за вчера и бях се постарал малко повече, можеше и аз да пусна някоя снимка.
Коментар