От: From Estonia with love
Не е така. Повишения разход е в средни и високи обороти, едва ли някой ще кара на ниски предавки с високи обороти продължително време.
Не съм чел пътеписа и не знам за какви "офроуд" пътища става въпрос, но понякога има значение и времето, не само километрите, така наречените "моточасове". Едно е примерно за осем часа да преодолееш 20-50-100 км, друго е за същото време да изминеш 600-800-1000 км. Та в зависимост от терена и времето отчитайте и моточасовете, лесно се изчисляват..поне за смяна на маслото
Но едва ли става въпрос за толкова тежки преходи. Също и въздушния филтър е хубаво да се проверява преди интервала, ако се кара по прашни пътища...ама вие ги знаете тези неща.
Първоначално публикуван от ivanov13
Преглед на мнение
Не съм чел пътеписа и не знам за какви "офроуд" пътища става въпрос, но понякога има значение и времето, не само километрите, така наречените "моточасове". Едно е примерно за осем часа да преодолееш 20-50-100 км, друго е за същото време да изминеш 600-800-1000 км. Та в зависимост от терена и времето отчитайте и моточасовете, лесно се изчисляват..поне за смяна на маслото
Но едва ли става въпрос за толкова тежки преходи. Също и въздушния филтър е хубаво да се проверява преди интервала, ако се кара по прашни пътища...ама вие ги знаете тези неща.
Коментар