Обява

Свий
Няма добавени обяви.

From Estonia with love

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: From Estonia with love

    Първоначално публикуван от ivanov13 Преглед на мнение
    За маслото съм съгласен, че при ниски скорости е възможно да има повишен разход, още повече за мотор на над 200ккм
    Не е така. Повишения разход е в средни и високи обороти, едва ли някой ще кара на ниски предавки с високи обороти продължително време.
    Не съм чел пътеписа и не знам за какви "офроуд" пътища става въпрос, но понякога има значение и времето, не само километрите, така наречените "моточасове". Едно е примерно за осем часа да преодолееш 20-50-100 км, друго е за същото време да изминеш 600-800-1000 км. Та в зависимост от терена и времето отчитайте и моточасовете, лесно се изчисляват..поне за смяна на маслото
    Но едва ли става въпрос за толкова тежки преходи. Също и въздушния филтър е хубаво да се проверява преди интервала, ако се кара по прашни пътища...ама вие ги знаете тези неща.
    Gnome Rhone AX2 800 1938
    Yamaha XT600Z 1VJ 1986
    Husqvarna Te 510 1989
    Argvmentvm ad novitatem

    Коментар


    • #17
      От: From Estonia with love

      Боксера гори най-много масло когато се кара в градски условия или по черни пътища. По магистралите не съм забелязал повишен разход. Примери много: през Септември 2011 минах 3000 км в Гърция за 5 дни, последния ден 1010 км за 14 часа от Патра до Стара Загора без забележим разход на масло. Преди 2 години 5500 км за 12 дни в Италия без забележим разход на масло. При същите условия, масло и натоварване, при едномесечно каране в града, за по-малко от 1000 км има видим разход от 100-200 мл. Карам с 20W50 минерално и сменям на 6000 км.
      BMW R1150GS

      Коментар


      • #18
        От: From Estonia with love

        В конкретния случай с Естонците, 28 литра за 40ккм не са много ако са сменяли на 6ккм. Ако бях на тяхно място, бих сменял маслото дори по-често.
        BMW R1150GS

        Коментар


        • #19
          От: From Estonia with love

          Първоначално публикуван от ivanov13 Преглед на мнение
          Боксера гори най-много масло когато се кара в градски условия или по черни пътища. По магистралите не съм забелязал повишен разход
          Явно температурният му баланс не е съобразен кой знае колко с тези условия. Все пак и степента на сгъстяване е голяма, това води до по-висок температурен режим и явно при по ниска скорост следствие по-лошо охлаждане понахарчва. Но това са мнения май за друга тема.
          Gnome Rhone AX2 800 1938
          Yamaha XT600Z 1VJ 1986
          Husqvarna Te 510 1989
          Argvmentvm ad novitatem

          Коментар


          • #20
            От: From Estonia with love

            Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
            Явно температурният му баланс не е съобразен кой знае колко с тези условия. Все пак и степента на сгъстяване е голяма, това води до по-висок температурен режим и явно при по ниска скорост следствие по-лошо охлаждане понахарчва. Но това са мнения май за друга тема.
            За никаква тема не е, аз НЕ съм съгласен с твърдението за градското и офф. Казахме си мненията 1:1


            Първоначално публикуван от ivanov13
            В конкретния случай с Естонците, 28 литра за 40ккм не са много ако са сменяли на 6ккм. Ако бях на тяхно място, бих сменял маслото дори по-често.
            Да, като се раздели аритметиката излиза, ама се обезсмисля автономността на мотоциклета, което е едно от силните му качества, а според мен е технически и финансово безсмислено.
            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X