Здравейте на всички.
Някой сигурно са чели тия 1-2 пътеписа дето съм ги писал за возенето ми с моята XRV 750 RD04 Africa Twin, други сигурно не.
Е пътеписи, големи мечти за пътувания, возения и в крайна сметка бръмча само в града (последно време супер рядко!!) с моята Африка.
Стои си така пред блока паркирана, вързана с метална верига през предната гума и започва бавно но сигурно да ръждясва тук там.
От близо месец се чудя какво да я правя. Варианти няколко:
По мотора трябва да сменя:
Като погледна реално ако от първия списък избера точка номер 3 , пак ще го карам 1-2 пъти в седмицата до работа или до университета. Просто не ми е по-удобно да бръмча във Виена с него. Предпочитам малката пърпоретка.
Нямам гараж където мога да го държа на сухо, може да ползвам мястото на колата ми , но това пак е сложно.
Вие какво бихте ми препоръчали?
Парите които бих взел от евентуалната продажба, в момента не са ми наложителни, просто ми е мъчно да го гледам как стои и не се кара
Отделно ме е страх , че ако го продам никога повече няма да си купя мотор с който като ми врътне да си хвана палатката и раницата и да ме няма 2-3 дни.
Това лято със сигурност няма да успея да отида никъде с него , защото съм 1 месец почивка който ще прекарам скитайки с колата и малката моторетка в багажника в България и Гърция.
Някой сигурно са чели тия 1-2 пътеписа дето съм ги писал за возенето ми с моята XRV 750 RD04 Africa Twin, други сигурно не.
Е пътеписи, големи мечти за пътувания, возения и в крайна сметка бръмча само в града (последно време супер рядко!!) с моята Африка.
Стои си така пред блока паркирана, вързана с метална верига през предната гума и започва бавно но сигурно да ръждясва тук там.
От близо месец се чудя какво да я правя. Варианти няколко:
- Разглобяване и продаване на части в ebay и локалните сайтове.
- Връщане в България , стягане малко тук там и продаване в мобиле-то (колко ли струват тия в България?)
- Връщане в България , зазимяване в селския гараж на сухо ...
- Вкарване на едни 400-500€ за части, разглобяване и боядисване цялостно при мой хора (поне за труд няма да плащам)
- Продаване тук в Австрия (много сложно, трябва да вадя голям талон, да минавам прегледи т.е. поне 200,250€ само за части)
По мотора трябва да сменя:
- Предна и задна гума (вътрешните ги имам)
- Лагера на тройника
- Да измисля как да извадя болтовете които държат накладките и да ги сменя (имам ги налични и болтовете и накладките)
- Да сменя спирачните маркучи (не знам защо, но гледам , че всички карат с тия металните )
- Да сменя спирачната течност и маслото (филтъра е наличен)
- Да сменя охлюва на километража (имам го наличен с още една торба части за този мотор)
Като погледна реално ако от първия списък избера точка номер 3 , пак ще го карам 1-2 пъти в седмицата до работа или до университета. Просто не ми е по-удобно да бръмча във Виена с него. Предпочитам малката пърпоретка.
Нямам гараж където мога да го държа на сухо, може да ползвам мястото на колата ми , но това пак е сложно.
Вие какво бихте ми препоръчали?
Парите които бих взел от евентуалната продажба, в момента не са ми наложителни, просто ми е мъчно да го гледам как стои и не се кара
Отделно ме е страх , че ако го продам никога повече няма да си купя мотор с който като ми врътне да си хвана палатката и раницата и да ме няма 2-3 дни.
Това лято със сигурност няма да успея да отида никъде с него , защото съм 1 месец почивка който ще прекарам скитайки с колата и малката моторетка в багажника в България и Гърция.
Коментар