Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

    Всъщност за да получиш съвет, както искаш горе в темата, трябва да знаем за какво. Иначе съветите са безсмислени.

    1. Точни условия на гаранцията. Пише ги в гаранционната карта.
    2. Точно естество на повредата - със снимки и уточнения.
    3. Точен текст на отказа. Имаш го писмен, нали?

    Извън това, сипем закани и критики без основа.
    Отделно че не виждам гледна точка на вносителя, ама това си е негова работа.

    Коментар


    • #32
      От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Французите имат един лаф "...Ще има толкова полза колкото да се изпикаеш в цигулка..."
      Никола, ако цигулката е "Страдивариус" ... цигуларя може и да поиска действието в устата си.
      Това в рамката на шегата.


      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение

      Ако са ти приятели и мислиш че са добросъвестни и невинни в случая - тогава трябва да настояваш най-добросъвестно и невинно да пратят целия радиатор на австрийците, като следваща стъпка след видеото, и да настояват случая да се разгледа, защото и те смятат че радиатора е с гаранционна повреда и застават зад клиента си.
      Вероятно в понеделник ще разговарям това да бъде първата стъпка.
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #33
        От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Нека първо се види отказа и обосновката.

        ПП. Абе кви са тия помиярски номера, малко ли мотори сме купили от Еди. Да ти даде нов радиатор, па после да се оправя с австрийските кретени. Е за тва бая хора са се замислили за смяна на марката...
        Ако е приказвал със Еди сигурно ще направи нещо по-въпроса, и при мен имаше доста по-сериозен проблем и едва след разговор с него нещата станаха доста по-поносими, а Австрийците май още не са ми отговорили и надали ще ми уважат двигателя но Еди ми направи жест който иначе не беше длъжен да прави, мисля си че ще се разберат въпрос на човещина е иначе на Австрийците много поздрави на майките им, моторите им станаха по-скъпи от японците, частите им и те поскъпнаха бая така че не са толкова атрактивни като преди а и $ е приличен в момента а падне ли и още, още по-добре.
        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

        Коментар


        • #34
          От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

          Това са снимките на радиатора.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08642.jpg
Прегледи:1
Размер:73.1 КБ
ID:5547713Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08645.jpg
Прегледи:1
Размер:70.6 КБ
ID:5547714

          Мястото на теча е от задната страна на радиатора. (Където няма как да е ударен от камъчета или нещо друго. Не е "полягал" нито наляво нито надясно...Да не говорим, че е със сериозни защити и дори при лягане настрани радиатора е абсолютно защитен от краш-баровете.).

          Има и видео с надуване на радиатора с вода. Две 2мм-рови микро-сцепвания на една и съща пластина, симетрично разположени.

          Всичко това е пратено на австрийците от вносителя, но...е получен формален отказ с мотива: "Мотоциклета не е сервизиран" !!!
          От вносителя бяха също шашнати като мен от този отговор.
          Не беше ясно защо австрийците реагират така. Отгоре на всичко те бяха и запразнили...и не вдигаха никакви телефони.
          Оставих при вносителя сервизната книжка с отразени всички сервизи на мотора - на 1000 км и след това, извършени от тях.
          Ще сканират страниците и след празниците пак почват кореспонденцията с тях.

          Това е текущата ситуация.
          Весели празници на всички!
          Mitsubishi L200 DobbleCab

          KTM XC 450 RW 2009
          KTM 350 SX 2011

          Коментар


          • #35
            От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

            Дам, видно е че е просто дефектирала част.Щом и сервизната книжка ти е изрядна(ще ти трябват и фактурите) няма база за отказ с подобни мотиви.Лошото в случая е, че вече са дали отказ.Но нищо не пречи на вносителя за втори път да предяви искане за гаранция, но да си подготви домашното - всичката необходима документация и снимките, коректно попълнена форма за искане за гаранция, отразяване на всички необходими данни за клиента и машината, на всички необходими места в с-мата на производителя.Не познавам вносителя, нито съм запознат в детайли със с-мата за предявяване и одобряване на гаранции при този производител, но съществува и вероятността(не е като да не съм се сблъсквал с подобни неща) вносителя да е завел гаранцията некадърно и проблема да е дошъл оттам.В този случай всичко лежи на благоволението и добрата воля на производителя, а пък от друга страна ти си в ръцете на вносителя(няма как да си заведеш гаранционното досие сам, директно в базата на производителя).Ако случая е такъв и има повторен отказ от страна на производителя(ако изобщо вносителя прояви добра воля и реши да направи такъв), мъжката постъпка е вносителя да смени частта за негова сметка, обикновено се гледа подобни разходи за сметка на фирмата да няма и клиента да си плаща, но пак казвам - зависи от фирмата.Обикновено, ако всичко е изрядно заведено, технически добре обосновано и грамотно е дадено становище от вносителя(той би трябвало да е упълномощен) отдела по рекламациите на производителя, само хвърля един поглед на гаранционното досие и пуска плащането към вносителя.
            Успех!
            Последно редактирано от Самодържец; 25-12-13, 09:49.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #36
              От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

              Хм...Дано модераторите не го приемат като реклама, но искам да изразя публично благодарността си към целия екип на Еди, който се пребори най-накрая с австрийската бюрократична система!
              Като че ли казуса беше полезен за всички участници - и за мен, и за екипа...и за австрийците.
              Mitsubishi L200 DobbleCab

              KTM XC 450 RW 2009
              KTM 350 SX 2011

              Коментар


              • #37
                От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

                Поздравления.
                Надявам се с това да се изчерпат проблемите.
                Радвам се,че този път от Едимото са постъпили коректно.
                Дано и занапред да е така.
                Успех и безаварийно.

                Коментар


                • #38
                  От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

                  Всъщност това беше лгичното разрешение. Поздравления!
                  Следях развитието на темата с интерес и голямо учудване, понеже съм работил години с германци. Абсолютно всеки случай, който е бил документиран добре (гаранционни карти, документи за покупка, снимки, грамотно описание на проблема, техническа оценка, мнение и предложение от страна на местният представител как би трябвало да се реши проблема) е бил решаван бързо, цивилизовано и в полза на клиента, дори в случаи, където той не е съвсем в правото си.
                  Разбира се във всички случаи участието на местният представител е ключово. Като цяло успешна работа от страна на Еди, но определено щеше да е по-добре ако не бяха те карали първо да стигнеш на ръба на нервите си, та чак да започваш да се чудиш за съд. Защо аджаба ни е толкова трудно да предоставим добро обслужване... та не е ли ясно че АБСОЛЮТНО всеки клиентски проблем е проблем на дилъра. Това е презумцията навсякъде по света. Ако се задействат нещата веднага и правилно и се обясни на клиента какво се прави по неговият случай, в какви срокове може да се очаква развитие и какво...
                  Последно редактирано от Ilarioncho; 10-01-14, 09:53.
                  Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                  Коментар


                  • #39
                    От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

                    Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
                    ... в полза на клиента, дори в случаи, където той не е съвсем в правото си.
                    Прочее, точно тази формула е в основата на успеха на много търговци по света. Това работи не защото е справедливо, а защото осигурява на клиента положителни емоции (а той затова плаща) и душевен комфорт. Вярно, стоката малко се оскъпява от разходите по клиентите-калпазани, но те са малко. За сметка на това липсват поводи за справедлив клиентски гняв, или поне такъв, за който клиентът е убеден, че е справедлив.

                    У нас все още съществува (не навсякъде, но на много места) нагласата да се разглежда всяка рекламация като опит за измама, а някое специално искане от клиента - като наглост и неоснователни претенции. Къде по навик от социализма, къде поради представата за изобилие от тарикати, къде по други прични.

                    Ама какво ли разбирам аз от търговия?

                    п.п. логичното решение беше да му завинтят нова, изправна част и да го отпратят с извинение и молба да не казва на никой. Ама понеже сме толерантни, И ТАКА СТАВА.
                    Пък да си се оправят вътрешно кой ще го плаща и защо. И да си играят с леген и компресор едва когато дойде за трети път със същата повреда.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                      У нас все още съществува (не навсякъде, но на много места) нагласата да се разглежда всяка рекламация като опит за измама, а някое специално искане от клиента - като наглост и неоснователни претенции. Къде по навик от социализма, къде поради представата за изобилие от тарикати, къде по други прични.
                      Аз от моя опит да споделя, че тази нагласа относно рекламациите като опит за измама се проявяваше предимно от страна на производители от добре развити западно-европейски държави!Например американците не подхождаха в такава степен подозрително и не демонстрираха тази нагласа.Хубавото в случая е, че това беше до скоро и вече почти не се забелязват прояви на такива нагласи.Та тука единствената връзка със социализЪма е тая, че просто на нас се гледаше като на маймуните дето висят още по дърветата, само защото сме живели при режимите в социалистическия/комунистическия блок и защото отдавна, както показва историята, въпросните страни поради една или друга причина, към нас не хранят особено добри чувства.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • #41
                        От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

                        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                        Аз от моя опит да споделя, че тази нагласа относно рекламациите като опит за измама се проявяваше предимно от страна на производители от добре развити западно-европейски държави!...
                        Така де. Те също имат навици от нашия социализъм

                        Коментар


                        • #42
                          От: Възнамерявам да съдя КТМ за непризната гаранция, дайте съвет...

                          Само още веднъж да добавя - "дефекта" го обявих около 1,5 години след покупката на мотоциклета, дори и не допусках (по инерцията от ендуро и крос-мотоциклетите), че е възможно все още да имам гаранция.
                          Звъннах по телефона до сервиза просто да се консултирам, без идеята за рекламация, и по настояване от тяхна страна започна всичко. Те бяха повече от 100% убедени, че рекламацията ще бъде приета.
                          Раздразнението ми дойде от ... австрийците след това.
                          Mitsubishi L200 DobbleCab

                          KTM XC 450 RW 2009
                          KTM 350 SX 2011

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X