Здравейте колеги искам да ви попитам за мнение априлиа пегасо 650 кубика слаби места, колко горят и скъпи ли са за обслужване
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Aprilia pegaso 650
Свий
X
-
Евтини мотори, с които доста приятели се опариха навремето. Не съм имал и не съм карал такова чудо.
Проблеми-електрониката и прословутия еднопосочен лагер. Специално за лагера, ремонтът е ужасно скъп.
Тука из форума съм срещал теми за Априлия. Разгледай, ще има писано. Тия машини си бяха популярни по едно време заради ниската цена.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеЕвтини мотори, с които доста приятели се опариха навремето. Не съм имал и не съм карал такова чудо.
Проблеми-електрониката и прословутия еднопосочен лагер. Специално за лагера, ремонтът е ужасно скъп.
Тука из форума съм срещал теми за Априлия. Разгледай, ще има писано. Тия машини си бяха популярни по едно време заради ниската цена.
Мотора си е напълно адекватен в класа си и дори в зависимост от генерацията е имал съответният близнак от BMW, или Yamaha! Сега, че е ни риба, ни рак е така, ноо и аз навремето хлътнах по него и бая километри му навъртях. Иначе аз, за разлика от категоричния по въпроса santaclash, хем съм имал, хем съм карал такава априлия
п.п. по форумите за повтаряем проблем спрагят споменатия "еднопосочен лагер", но по спомен (от човъркане по сайтовета, защото аз не съм имал пробелм с него) ремонтът му, не си спомням да е бил толкова плашещ!Последно редактирано от bushiDO; 21-06-20, 18:41.В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
Седма година го търкалям и тия плашещи ремонти дето ги е чел колегата са от времето когато е бил 5-10 годишен модел и са го гледали като голям камък, отдавна няма тайни по него за средно технически грамотен човек. Аз моя го взех с проблемен бендикс и още тогава го смених нов от ДАРУКАР за умопомрачаващата сума от 175,20 лв. с ДДС + 3,50 лв. еконт, сега гледам са по 100-тина лв. С електрониката проблем не съм имал /Японската DENZO/ сменил съм само релето но имах притиснат под седалката кабел в рамката, запали релето с цялата опашка, в момента съм с реле на МАРТО от Пловдив. Двигателя е ROTAX Австрийски има го и в BMW не съм пипал нищо по него, върви си гори 5,5 стига и 6,5 ако съм със страничните куфари да дават съпротивление. Спирачките са BREMBO, амортисьорите SACHS, каплите са Френски, карбураторите също Японски MIKUNI BST 33, останаха пластмаси и други дреболии. Сега някой може ли да ме убеди, че е Италиански мотор. Целия проблем с бендикса е в слаб акумолатор, лошите връзки по инсталацията /нагледал съм се на зеленясали клеми че и по кабела тръгнало и после мотора такъв, мотора онакъв/ и също при гасене понеже е един цилиндър и рита, което кара двигателя да се опита по обратния път да завърти стартера и ударът остава в бендикса. За мен си установих,че преди гасене форсирам до към 2000 об/мин и тогава отнемам контакта, рита но на 15-20 пъти веднъж. Има и още да се пише ама не е нещо наложително за сега май.
Коментар
-
Това недоразумение австрийския Ротакс двигател не го пожелавам на никойТова е въпросния стартер как ли не го мъчих навремето и нищо смислено не стана . Набивах гривна от лагер и пак нищо време караше . Конструктивно по скапан двигател качен на мотор не съм виждал. Айде Априля както и да е ама БМВ как можаха да си го причинят
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар