650 кубика няма ли да ми е множко?Нямам мераци за някаква огромна мощност и скорости, едва ли някога ще вдигне над 100км/ч в моите ръце.Впрочем мен МЗ-та идеално ме устройваше, макар да беше сравнително маломощен, технологично беше една идея напред от всички останали мотори, които се срещаха в България тогава.Та идеята ми е, че не търся нещо с 5-6 пъти по-висока мощност.А и най-важното условие, като падна, което неизбежно ще се случи да мога да изправя мотора сам(имам богат опит при вдигане на паднали мотори и мои и чужди, не казвам откъде)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чз 350 крос
Свий
X
-
Да имаш запас от мошност не е лошо. 600 - 650 сс моделите са с тегло около 140 - 160 килограма. Вдигат се.
То не е и аз да не съм падал. Имал съм и XL, и ТТ 600 за в гората, карал съм и ДР и Доминатор за по една разходка имах и Ямаха ТДМ 850 - е при нея беше голям зор ама тя си беше 200 кила без бензин
Оптималните модели според мен са 400 сс (имах ДРЗ 400) хем леко хем мощно но пък те си държат по висока цена, за 1500 лева няма да се намери.
Коментар
-
И другия въпрос, надявам се да не е много тъп двутактов ли да търся или четиритактов, като гледам до сега всички предложения са 4Т, мен по ми се щеше двутактов, разхода не ме притеснява особено.Интересува ме да е нещо евтино, за да не представлява голям интерес за крадците, че до ден днешен продаден или строшен мотор съм нямал, все откраднати от двора и гаража.Хем и да не му треперя много, че ще падне и ще се одраска.Що годе да се намират части с ремонтите мисля че и сам ще се справя.
Коментар
-
Двутактовия иска ръчкане, за да върви. На четиритактовия мощността е разпределена по-равномерно. Пак е условно, ама двутактов, дето да дърпа нормално на ниски обороти няма. Съответно-започва да си иска ядене, адекватно за оборотите. И 15-16 литра бензин изведнъж може да ти се окажат недостатъчни. А малките резервоари там са правило, за да се пести тегло.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеДвутактовия иска ръчкане, за да върви. На четиритактовия мощността е разпределена по-равномерно. Пак е условно, ама двутактов, дето да дърпа нормално на ниски обороти няма. Съответно-започва да си иска ядене, адекватно за оборотите. И 15-16 литра бензин изведнъж може да ти се окажат недостатъчни. А малките резервоари там са правило, за да се пести тегло.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Те освен скъпи, са и редки. Аз максимум съм виждал 400 двутактов. И беше на пределна възраст като съм го виждал, нещо японско, дори не помня каква марка беше. От 80-те някакъв крос. Собственикът му не даваше на никой да го кара, че всички, дето бяха пробвали, бяха падали.
-
При еднаква кубатура , двутактовия е по-добър , на всеки оборот има работен ход. За да изкарат мощност от 4-тактовия , му вдигат яко оборотите и въртящия момент е при доста високи обороти. Ето ти едно дърто 500 дето дърпа още от манивела.
https://bikez.com/motorcycles/ktm_500_mx_1990.php
-
-
Аз няма да хвърча, трябва ми нещо сравнително евтино и просто, подобно на старите мотори, да мога да му направя основен ремонт на двора.Ако съдя по опита ми със старите мотори нещо от рода на 250-350 кубика двутактово ме устройва идеално.Като разбира се знам, че новите са значително по-мощни при същата кубатура.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеАз няма да хвърча, трябва ми нещо сравнително евтино и просто, подобно на старите мотори, да мога да му направя основен ремонт на двора.Ако съдя по опита ми със старите мотори нещо от рода на 250-350 кубика двутактово ме устройва идеално.Като разбира се знам, че новите са значително по-мощни при същата кубатура.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
1000-1500 лева мога да отделя, нямам проблем и да си го внеса и от UK без да се смята транспорта в разходите.Не ми е нужна и регистрация понеже ще се кара само и единствено по черно.Интересува ме да търпи до известна степен новобрански грешки, да има части на разумни цени и да е сравнително ремонтопригоден с всичко друго мога да се примиря.Не ме интересуват фарове,стопове електически стартери, инжекциони, аларми и имобилайзери.
Коментар
-
Това ЧЗ от заглавието, без да съм го виждал, хващам бас, че е двуцилиндрова самоделка.
Кросовите(оригиналните) вече държат доста по-високи цени.
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеДвутактовия иска ръчкане, за да върви. На четиритактовия мощността е разпределена по-равномерно. Пак е условно, ама двутактов, дето да дърпа нормално на ниски обороти няма. Съответно-започва да си иска ядене, адекватно за оборотите. И 15-16 литра бензин изведнъж може да ти се окажат недостатъчни. А малките резервоари там са правило, за да се пести тегло.
Двутактовите и дърпат от ниските, и имат по-хубави ниски от аналогичните 4т, и горят по 5-8 литра бензин...
Събудете се, погледнете календара, че отдавна е минал 2000 година и се „осеверете”
/Е не са по 1000 лева, а като минимум 3300 - 4000 за от 2006-8 година нагоре/
За около 1500 лв единствено се сещам за нещо като Кавазаки KDX 250 ама да се намери читав такъв ще е чудо божие...
За тия пари честно казано трудно да изпадне нещо наистина читаво .
П.П.: с малко корекция в бюджета (+ 1000 лв да речем) от Англия напълно е реално да се намери свястна 2t Гаска ( GasGas) примерно.
За посочените цели (кротка употреба) с двете ръце препоръчвам GasGas pampera 250 - 2т
Уникално кротък, но дърпащ като локомотив двигател (от траялните им модели е, та затова )Последно редактирано от BulAf; 09-01-20, 22:42.
Коментар
-
https://www.olx.bg/ad/gas-gas-pamper...tml#5a614260d6
Нито знам продавача, нито състоянието (), ама е единствена оферта в момента.
/Скоро може и да продават още един, но цената вероятно ще е по-дебела/
Коментар
-
Разгледах доста обяви снощи,но стана късно и не ми се пишеше.Тази марка е съвсем нова за мен, за пръв път я чувам, но по снимките изглеждат добре направени.Трудно ми е обаче да намеря класически 2т въздухар, не че с една водна помпа и радиатор няма да се справя, но предпочитам два пъти в годината да продухам ребрата на цилиндъра с компресор, вместо да обслужвам цяла охладителна система.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеРазгледах доста обяви снощи,но стана късно и не ми се пишеше.Тази марка е съвсем нова за мен, за пръв път я чувам, но по снимките изглеждат добре направени.Трудно ми е обаче да намеря класически 2т въздухар, не че с една водна помпа и радиатор няма да се справя, но предпочитам два пъти в годината да продухам ребрата на цилиндъра с компресор, вместо да обслужвам цяла охладителна система.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Явно ще се примиря с едно от двете усложнения водно охлаждане или четиритактов двигател, пък накрая може и на двете.Щом са се наложили масово, сигурно си има добра причина.Иначе нищо не ме бърка да е някоя японче от 80-те години, а те вече са 40 годишни,
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеЯвно ще се примиря с едно от двете усложнения водно охлаждане или четиритактов двигател, пък накрая може и на двете.Щом са се наложили масово, сигурно си има добра причина.Иначе нищо не ме бърка да е някоя японче от 80-те години, а те вече са 40 годишни,
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар