Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чз 350 крос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чз 350 крос

    Мнения за чз 350 крос

  • #2
    Такъв модел няма , имаше 360 , 380 , 400 .
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      Заводски чист крос навремето имаше само 250 . Слабото място им беше буталото .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • S.s.s
        S.s.s коментира
        Редактиране на коментар
        Да чувам че се сменят бутала често, и правят проблеми с електрониката

    • #4
      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Заводски чист крос навремето имаше само 250 . Слабото място им беше буталото .
      Няма проблем с буталото! Имаха проблем тези които се опитваха да ги направят да горят малко.
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #5
        Не мога да кача нито снимка , нито линк. Точно чист крос имаше и 125, и 250 ,и 360,380,400. Бутала чупеха всички , най-вече зимата , причината е , че чехите ни продаваха боклука за износ в соца , ляти бутала , чешки карбуратори , чешко окачване , контактно запалване , .... Техните модели ЧЗ бяха с ковани бутала , Микуни , Марзоцки , безконтактно запалване ,... Никога не сме се опитвали да ги направим да горят по-малко , защото ни се полагаше по 20-25 литра бензин на тренировка , а ние изразходвахме максимум по 10 литра. Буталото се сменяше веднага след като се извади нов мотор от сандъка. Основен проблем на голямата кубатура беше сухия съединител , нуждата от чести корекции на центровката , окачването , и много боли при падане да те удари въпросното желязо по гърба и главата.

        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #6
          Обмислям покупка заради това давайте мнения

          Коментар


          • #7
            Мотор който е мислен преди повече от 40 години , става само за музеен експонат и състезания за ветерани.

            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #8
              Еми нямам голям бюджет, бюджета ми е 1000

              Коментар


              • #9
                А за тези пари не мога да намеря малко по ново Ендуро

                Коментар


                • #10
                  ЧЗ-то още по мое време (като взимах категорията) беше рядкост и се ползваше с ужасна репутация.
                  По-добре събери още пари. Да си купиш 30-годишен мотор (минимум), за който отдавна няма ни части, ни нищо, не е най-добрата инвестиция.
                  Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                  Коментар


                  • #11
                    Това, че нямаш мотор ти е на-малкия проблем.

                    Коментар


                    • #12
                      Специално кросовите разновидности на ЧЗ не ги препоръчвам на никой за пръв мотор . Сега не е 1990 и каквото и друго клас ендуро да вземеш е с пъти по добро от ЧЗ .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #13
                        Първоначално публикуван от S.s.s Преглед на мнение
                        А за тези пари не мога да намеря малко по ново Ендуро
                        Ами първо кажи опита ти какъв и килцата, че да могат да ти препоръчат нещо колегите.
                        Аз също се ослушвам, хем ми се ще да взема нещо за гората, да си начеша крастата, да си насиня гъза, хем да го ползвам за колело покрай селскостопанската работа и ми се щеше да е нещо с относително малка кубатура и евтино, ама с моите килограми няма да стане.
                        Последния ми опит по горите беше с ЕТЗ 150, доста успешен за шосеен мотор, но и не съм се чекнал по кой знае какви места, само че оттогава килограмите са с 20-25 отгоре и вече са подминали 90.Сега си търся нещо поне малко по-мощно с окачване,което да издържи на новите изисквания за килата, при все че ще се кара само по черен път.
                        ЧЗ-тата и ИЖ-тата тогава им се носеше слава като свръхмощни и свръхтрошливи

                        Коментар


                        • #14
                          Вземи си някое дърто XT, DR, XL или каквото ти попадне за парите дето си събрал.

                          Коментар


                          • Kirilpm
                            Kirilpm коментира
                            Редактиране на коментар
                            Само ако може превод на български, че съм много далеч от тази материя.Иначе въобще не ме бърка да е дърто, даже се предпочита

                          • sek.1
                            sek.1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            С две ръце за Сузуки ДР 650 .

                        • #15
                          Ямаха ХТ, Сузуки DR, Хонда ХL - и трите модела са се доказали в боя, има ги в различни кубатури но най масови са около 600 - 650. Повечето ги произвеждат от 80-те до към края на 90-те години, после влизат по нови модификации.
                          За парите дето си приготвил може да се включиш, даже в момента се продава един не лош мотор 350 сс във форума за 1400 лева (не го продавам аз) дето бая напред от СОЦ машините.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X