Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си велосипед с двигателче, пали трудно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ето и снимка на трисчотката.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • ikirov
      ikirov коментира
      Редактиране на коментар
      Мерси. Не разпъва ли прекалено бързо веригата на колелото? Моторджийска верига съсипа, втора монтирах уж качествена, и нея трябва да натягам.

    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      Не знам още е в тестов период и аз се притесниявам да не я скъса нещо са се оглеждам в верига от 30 лв на КМС че тия за по 5 лв нещо не ми вдъхват доверие!

    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      Днес излезнах да го изрежа малко и ми се видя че добре набира все пак е с карбуратор 20мм от скутер обаче нямам скоростомер и не знам колко вдигнах с него но скоро ще си взема.

  • Напоследък тези двигателчета(китайските 2т) са доста нашумели, пък аз взех, че правих два основни ремонта на такива двигателя и реших да споделя какво съм научил. Ремонтът беше поради блокирала биела в чопа на коляновия вал. Честно казано смятам, че моят човек е сипал малко масло. Двигателчетата са изключително допотопни(тип дялано с теслата). Като видиш всички болтове с шлиц за отвертка ти става лошо.
    1.Китайската свещ трябва незабавно да се изхвърли. И никога да не се купува същата. Заменя се с NGK 6.
    2.Карбураторът е грамотно конструиран. За него няма резервни части и трябва да се внимава с гарнитурата на поплавъковата камера. Не създава никакви проблеми. Не знам откъде е копиран, но е 100пъти по-добър от на някои соц-мотори.
    3.Двигателят е изключително дефорсиран. Степен на сгъстяване 6.5(по спомен). Горивната камера е огромна. Търпи на леко сгъстяване, като разлика след това има само тягата на ниски към средни обороти. Не си хвърляйте парите за бензин 98.
    4.Съединителят(корковият диск) и касетата са значително издръжливи и бавно се износват. Не така стои въпросът с оста на съединителя. Направена е от гомнолин. За 1 година се беше износила, като от поне 3мм стена като нова беше станала около 1.5мм. В резултат на това “буренцето” натискащо съединителя започва да се кълчи и съединителя отказва. Трудно го разбрах, защото не вярвах толкова да е възможно да се износи оста. Последната се сменя без цепене на двигателя след отвиване на гайката на касетата на съединителя.
    5. Износват се зъбното колело на коляновия вал и това на касетата. Не е проблем, защото е сравнително бавно.
    6. Качеството на електронното запалване е добро и не се налага човъркане. Веднъж е сменена бобина+електронното(в общ корпус са).
    7. Разходът при по-яко каране е огромен(за 80сс). Моят човек го кара почти постоянно на пълна газ. 4-5л на 100км. Не съм го карал аз, за да видя колко е минимума.
    8. Максималната скорост е около 60км/ч. Това нанася доста поражения по рамата. Криви уши например. След 40км/ч се развива вибрационна болест. В резултат на това трябва да се вземат мерки за саморазвиване на някои болтове. Има случаи с изпаднали детайли.
    9. След свещта се изхвърля и веригата. Писна ми да се къса. Абсолютен боклук, жалко, че нямам снимки.
    Колелото е на юноша, който му взима душата. Кара се на пълна газ, форсира се тип “рацер с мотор”, прекъсвачи и опити за въртене на гуми. Та мисля, че съм видял всичко по тези моторчета.

    Коментар


    • Преди седмица, покрай хомо офиса взех че монтирах един 80cc кит на стара Украйна, която ми се мотаеше в двора.
      Донякъде от чисто любопитство пък накрая го оставих на баща ми да си ходи до градината с него.

      В комплекта наистина има всичко за монтажа.
      Моят струваше 230лв, варират до около 180.
      От пещерата на Аладин вероятно и по-малко.

      Тъй като имах колело с дамска рамка се наложи да променя леко тръбата на ауспуха заради значително по-високата позиция.
      Срязах я и я удължих с парче тръба.
      Наложи се същи така да залепя допълнителна тръба към рамката за закрепване на резервоара.
      Пак заради специфичната рамка, стандартно се монтира на хоризонталната тръба.
      Имах вариант за монаж върху багажника зад седалката обаче предпочетох да го запазя за багаж.

      Реших да взема резервна свещ но се оказа, че марката на оригиналната е китайска и не се намира в нормален магазин.
      Маркирана е като Z8C.
      Намерих някакви апокрифни данни, че може да се замени с B6HS на NKG.
      Може би е същото, за което говори колегата по-горе, към 5лв бройката.
      Ключа за свеща от комплекта обаче не може да се ползва с новите, щото китйската свещ е по-голяма.
      Не съм я сменял понеже "оригиналната" работи.

      За 2 дни направих 100км като се опитах да не го товаря прекалено.
      Забърках му 30мл масло за литър бензин.
      Не бих казал, че пуши много с това количество. Направо си е приемливо.
      За сметка на това от снимките се вижда как омаслява предният калник.
      Завихрянето явно подминава краката ми по някакъв мистичен начин и нямам масло по пръстите.
      Тоест ауспуха остава така.

      Карането на двигател е доста неоптимално поради липсата на предавки.
      Все едно мотор постоянно зацепен на 3 предавка.
      Палене, равно, изкачване, спускане - всичко на 3 предавка.
      По тази причина е свързано с огромни компромиси и двигатек от 80cc не прави от колелото космически кораб!
      Всичко е яваш-яваш.
      По равно със стандартният пиньон от комплекта прави нормално около 40км/час.
      До около 50 макс.
      Обаче и не може да се кара под 20км/час на двигател защото почва да се товари.
      Продават се пиньони с по-малко зъби ако за някой тази скорост е малка.
      И съответно с повече ако трябва да върви с по-ниска средна скорост на езда и/или ще се катерят повече баири.

      За тия 100км изпомпи резервоарчето, коети ще рече, че разхода е около 2/100.
      Като се има предвид, че въртях педали и не го напъвах реалният разход ще скочи поне на 2,5-3/100 в зависимост от... Много неща.

      За това което може, предлага и е в техническо отношение ми идва УЖАСНО, ужасно много като разход.

      Обаче пък няма никаква регулация.
      Няма ГО, няма данък, няма ГТП, няма изисквания за екипировка както и категория за управление.
      Ако на човек ръцете не са му завряни в задника и си го влече ТНТМ-то е добро и много евтино решение.

      По време на разработването скъса верига. Тоест падна скобата.
      Свъзващото звено или е било много кашкавалено или аз съм сложил скобата в неправилна посока.
      Сега занитих веригата, мисля, че ще държи.
      Ако не на боклука ще купя друга.
      Не китайска но и не златен D.I.D
      Не мисля, че е оправдано да дам за верига пари колкото за един двигател!

      Махнах и горивният филтър.
      Сълзеше от едната страна а и тези филтри винаги са повече проблем отколкото решават такива.
      Кранчето има мрежичка, това е пределно достатъчно.
      Пък и целият карб струва под 20 лв!!!!

      Та такива са ми впечатленията от този "проект".
      Намирам и идеята и реализациата на тези китове като много нескопосана и неефективна.
      Ако аз трябва да ползвам такова нещо ще си купя фабрично решение на велосипед с двигател, Sachs например.
      Независимо, че са само 30cc и многократно по-скъпи като решение.

      При 3 мотора в гаража едва ли ще се случи но отбелязвам, че тая работа не е за хора, на които не им се чопли и не им се цапа.


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2961.JPG
Прегледи:890
Размер:635.5 КБ
ID:6605094
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2968.JPG
Прегледи:928
Размер:848.5 КБ
ID:6605093
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2974.JPG
Прегледи:890
Размер:554.4 КБ
ID:6605092
      Враг усраине

      Коментар


      • venkabg
        venkabg коментира
        Редактиране на коментар
        Добре е станало. Това е нов модел,на стария болтовете са с шлиц за отвертка. Според мен му сипвай повече масло, в китайското ръководство дават 40мл и то не в разработка. Не знам каква е причината. Буталният болт лагерува на лагер, а не на втулка, та би трябвало да се сипва по 20мл.
        Не съм много съгласен за мощността. Според мен е доволно много. Като се разработи си дърпа много уверено. Е, накрая бързо свършват оборотите. Може би се заблуждаваш със съвременен 2т-двигател(форсиран, с клапи, високооборотен), такъв е повече от 10к.с и ще покъса и рамката и теб. Да не говорим, че няколко спирания със скорост 40-50км/ч и накладките са на метал.
        Свещта е точната. Смени китайската. Ще те остави някъде и ще въртиш с краката. Или ако не искаш, поне си носи NGK-то и ключ в теб.

    • Напоследък дори имало версии от сто цици.
      Върви и този но без предавки на мен ми изглежда аборигенска работа.
      Свещите сега съм ги оставил в гаража за резерв.
      Едва ли тата пък и аз ше правим голями преходи с... това нещо, че да ги нося с мен.
      Не по-голями отколкото можем да се върнем на пИдали.
      Пък точно украйната винаги съм я харесвал заради "мазният" ход и много добре балансираната предавка.
      Наличието на този двигател дори при натиснат съединител оказва известно съпротивление - факт.
      Но установих, че не е невъзможно да се придвижиш километри и на педали.

      За маслото в моята книжа пишеше 30мл в разработка и 25 след това.
      За разработка май бяха цитирали брой консумирани резревоари.
      Този литър Приста, който купих предполагам ще е достатъчен за много време.
      Ще оптам и с 40мл - нищо няма да се счупи от повече.
      Последно редактирано от Esper; 21-05-20, 19:16.
      Враг усраине

      Коментар


      • Моят 48 кубиков ДВГ си има предостатъчна мощност. Като за колело и като за не-дебел пилот. Карам с 50 мл/литър масло Райдер. 7 лева бутилката, не ми свиди. Резачката ми е по-мощна. Като разход го засичам нещо като 3 на 100, но нямам километраж и може да бъркам. Макс. скорост е ограничена единствено от предавателното число на трансмисията, т.е. от максималните обороти на ДВГ. Веригата е боклук, масурът се строши го изхвърлих и взех метален, съединителят е недомислен както е описано 2 поста нагоре. Гресирам обилно и засега държи. Най-примитивното МПС, но липсата на регулации го прави и най-удобно. Най ми липсва поне още една скорост. С оригиналната голяма зъбчатка е точно балансиран откъм тяга и скорост.
        Внимавайте с тия скорости, с 50 км/ч ако се метнеш на земята и после 2 месеца в гипсово корито. Оня ден ударих нещо на пътя, с никаква скорост. И си причиних временни, но доста продължителни и скъпи на пари увреждания. Занапред май ще слагам каска и протектори.
        Последно редактирано от ikirov; 28-05-20, 08:12.

        Коментар


        • Точно защото скоростта е притеснителна при първа възможност ще купя и ще сменя зъбното колело с по-голямо!
          Баща ми е на 70 години и предпочитам да не се движи с таква скорост.
          Освен това той самият каза, че му е бързо с това предавателно отношение.
          Нормално на педали си прави 20км/ч.
          На двигател нормално движи с 40.
          Поне 10км/ч надолу трябват в случая.
          Ще вдигне разхода но е за предпочитане пред това да се изсипе с такава скорост!

          Също така при първа възможност ще сменя ръчката на съединителя на моето изродче

          Застопоряващият механизъм за отворено положение не го държи напълно отцепен и съединителят леко преплъзва.
          При натискана ръчката с ръка до край си отваря както трябва.
          Нещо не са сметнали правилно рамото жълтите ко...ца.
          Враг усраине

          Коментар


          • ikirov
            ikirov коментира
            Редактиране на коментар
            За пари колкото евтина резачка куча марка се очаква, че вземаш най-големия компромис откъм качество.
            Хубавото е, че има части за тях.
            Повечето време го карам на празен ход, с нещо като 7 км/час.
            Не съм го отварял да видя как е вътре. Отвън няма едно нещо да е измислено като хората. Обаче си пали и върви безпроблемно.

        • Тва чудо отново дефектира днес си купих нов карборатор и го поставих при опит за запалване пали и работи добре форсира се също много добре обаче при опит за потегляне или ще тръгне добре или почва да приглъхва примерно карам 50 метра и пощва да придърпва и гасне смених карба защото с стария правише същия но той беше много скапан и мислех че е от него ако някой знае от какво може да е да помага.

          Коментар


          • yuriy ivanov
            yuriy ivanov коментира
            Редактиране на коментар
            Да оправих се значи било бобината и губи центровка и за това препуква!

        • Та моето още го разработвам, за сега се държи добре двигателчето и скоростите, дърпа доста наравно върви с 50 кубикови китайски скутери. Сипвам му по 20мл масло на литър, ето го тука днес след силния дъж на малко лек офроуд, като колело с китайски двигател добре се държи в калта, и на баири с не голям наклон.За сметка,аз съм 110 кила особено на първа предавка има не малко вътящ момент, който при коплектите без скорости и обикновен пиньон го няма, но моето колело специлно съм го правил за извън пътя!

          Коментар


          • Коментар


            • Да се похваля отново,сега вече минах на 100 кубика с повишено число на сгъстяване ,главата и цилиндъра са едо цяло, е върви като 50 кубика скутер, но още не смея да го шпоря че се разработва.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • Такова ,,нещо,, виждал ли си ... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:моторно колело.jpg
Прегледи:664
Размер:138.0 КБ
ID:6648103
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • yuriy ivanov
                  yuriy ivanov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тия не са ли френски, виждал съм ги в френски филми, май мотора е на вилка и ако искаш да го караш кат колело е отцепен от гумата, а като искаш мотор накланяш вилката и зацепваш мотора към самата гума,нещо такова.

              • Едно побутване в хитра посока - такива неща се правят във вид на малко велоремарке, с една гума. Варианти много, от малък двигател от резачка с умно преправен заглушител, до задница от скутер с всичките неща като съединител, механизми и т.н., завити в дискретен обтекател. С това ремарке може да се кара и като обикновено колело, дали за здраве, дали за да се премине през забранено за МПС място.
                В първите мнения по темата се споменава за неудобство - това е така, защото използваните велосипеди редовно са такива за нормално каране, където част от тежестта на горната част на тялото и на крака се носи от педала при настискане. Най-лесно за обясняване решение е да се ползват колела за спускане. Или нормални стари рамки с височка вилка. Вилките за без пари са Suntour, 30 - 120 лв според начина на купуване, XCM, XCT и ХCR са три масови функциониращи модела, които тежат много и са с добра цена. Стават и за дискова спирачка, което е добре за мокро време.

                Коментар


                • Сега съм решил да правя пак велосипед с двигател, но за черен път, че с стандартните двигатели не стават, тежки са ще използвам двигател от косачка с редуктор на предната гума така ще направя стойката че може да го махаш лесно, ако искаш обикновенно колело или ако ти се кара по екстремно с двигателя, ще сложа голяма зъбчатка отпред 58 зъба към 6 от двигателя, за възможно най голям въртяю момент, ще го сложа отпред поради простата причина че като е отпред с педалите пък ще мога да въртя задната гума, демек ще стане нещо като двойно предаване.

                  Коментар


                  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Такава тежест на вилката , как ще се отрази на маневрирането ?

                  • yuriy ivanov
                    yuriy ivanov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Правих тестове с тежест и не е много зле, е няма да става за резки завой, но на мен висока скорост не ми и трябва в гората, иначе двигателя го мерих и е 3 кг с всичко по него.

                • Две години по-късно го преоткрих под навеса и го напънах отново да свърши нещо.
                  Работи си гадинката.

                  За това време претърпя известни метаморфози.
                  Излишните неща изпаднаха, нужните - добавихме.
                  Например болтовете на главата се разхлабиха и взе да ми духа по джоланите.
                  Отворих го - ми то няма гарнитура.

                  Изрязах такава от някакъв латунг, главата я "шлайвах" на един плосък камИк преди това, смених 2 шпилки, че резбата им беше много китайка и събрах.
                  Е такава компресия не беше имало и като ново.
                  Сега при палене прави черти по хАсфалтя, вади павета от къра, почти като гоуф 1.9TDI станА!
                  В интерес на истината по-тегаво взе да пали но ми дреме на шмайзера.

                  Това лани де, от тогава да има 100 км макс.
                  За съжаление и баща ми вече не е на този свят та тази джаджа стана излишна съвсем.
                  Което не пречеше днес да се циркосам с него и да направя малко порно:






                  Враг усраине

                  Коментар


                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    Откъде го купи двигателя ве братчед?

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не помня точно но от някакъв гараж в Обеля, последен бастион на цивилизацията се оказА.
                    Но не е така както изглежда - беше по светло а оставих и пари!

                    В еб@лник в пълно с тях.

                • Тая моторетка толкова високо не ти ли пече на... подробностите?
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X