Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Всичко за Балкан 50, 75, 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Всичко за Балкан 50, 75, 250

    Пишете всякакви неща за следни модели български мотори - реставрации, снимки, клипчета, въпроси и т.н. Има подобни теми, но няма нито една обща и моля ви не пишете неща от рода за за к'во са ви тия боклуци и т.н.

  • #2
    От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

    Ето го и първия въпрос, от къде аджаба мога да разбере от коя година ми е Балкана 50

    Коментар


    • #3
      От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

      Здравей колега,ами значи аз имам две и така си стоят едното даже му плащам данъка още и в момента е с изрядни документи и е в абсолютно оригинален вид другото е без документи също в отлично състояние и като за начало погледни на рамката за годината на мене ми ги пише там а то и по принцип оригинално пише там кубатура,килограми,година и номер на рама.Моите едното е 70 а другото 74-а.Те по принцип се произвеждат от 58-75г в Ловеч.Първо се произвеждат с скорости които се включват с местени на лоста на съединителя а по-късно ги правят долу на двигателя (както обикновено при другите мотори).Лошото е,че първите скорости са с сачми и много бързо се прецакват и започват да изключват и трябва да се цепи след това започнаха да ги правят с щифтове,също не излезе много сполучливи защото щифта пък се прецаква бързо и третия вариант бяха комбинирани и може би най-сполучливи.А до колкото до разхода на гориво им дават средно 2,5/100 което е пълен базик защото реално си горят доста повече дори и по кротко да се кара на асфалт пак дава по висок разход.Успех!

      Коментар


      • #4
        От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

        ...няма ли табелка на рамката,горе при кормилото?Алуминиева?
        HUSGVARNA 630 SMR
        PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

        Коментар


        • #5
          От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

          Пусни снимка и започваме да гадаемА иначе имам спомен, че двигателите през различните години претърпяват леки промени изразени в механизма за превключване на скоростите - със съчми, с плазгачи, с щифт.

          Коментар


          • #6
            От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

            На табелката под кормилото, или първите две цифри на двигателя са годината. И все пак щом пускаш такава тема явно имаш Балкан, пусни снимки и малко инфо да го видим.
            П.С. Аз наскоро се сдобих с един Балкан 250 МК2 произведен 1960, пореден номер: 00656, подарък за баща ми

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2011-10-09 18.21.28.jpg
Прегледи:1
Размер:137.0 КБ
ID:5322582Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2011-10-09_18-21-02_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:232.9 КБ
ID:5322583

            Коментар


            • #7
              От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

              Моят Балкан отдавна е тук.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0027.jpg
Прегледи:3
Размер:206.2 КБ
ID:5322619Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0026.JPG
Прегледи:2
Размер:58.3 КБ
ID:5322617и тук на незнаен брой моточасове.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00385.jpg
Прегледи:2
Размер:153.8 КБ
ID:5322622

              Коментар


              • #8
                От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

                Еми това е следният Балкан 50, историята му е следната. Аз съм момче на 15 и в гаража преди 1-2 години баща ми остави катализатор от фиат, в събота отидох до вторични да го предам дадоха ми за него 60лв. Обиколих да видя дали има нещо интересно и го видях. Отидох измерих го на кантара и по чудо той беше точно 60кг, питах колко пари те ми казаха по левче на килограм очите ми светнаха взех го. Имаше и един друг който беше от по стария модел със скоростите горе, свалих от него двигателя, ауспуха, километража, кранче за бензин и други дреболии излязоха ми още 13кг-13лв. Иии така спасих го от скрапа . Отдавна съм мераклия на някакво ретро моторче, до одеве бях с приятели - ходих да почерпя малко. Искам да го направя напълно оригинален вид ще сменя бояда със синя (боята е подарък от брат ми, каза само казвам каква и къде къв цвят да бъде каза ще го закара на бояджия перли, лак всичко) утре почва основния ремонт. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:337707_322173951125958_100000000679541_1403307_1437961065_o.jpg
Прегледи:1
Размер:107.9 КБ
ID:5322665Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CIMG0425.jpg
Прегледи:1
Размер:235.7 КБ
ID:5322666а това е другата ми машинка АТV Shineray 250. А относно табелата за годината на производство и т.н. не я намерих никъде търсих по вилката и рамката, но не я намерих може би е махната?! Поздрави на всички!

                Коментар


                • #9
                  От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

                  Според мен Балканчето е след 1971 година. Успех в реставрацията!
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #10
                    От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

                    Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                    Според мен Балканчето е след 1971 година. Успех в реставрацията!
                    Може... Мерси!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

                      Втори въпрос тия моторчета имат ли смукач, защото разглобих карбуратора изчистих го и не открих?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

                        Има,на капачето на карбуратора,след жилото на газта има един щифт под който е закрепен шибър.При студено палене,натискаш щифта,палиш на празен ход,след една две минути,след подаването на газ,щифта излиза до край и си готов за каране.Много често,след разглобяване на карба,шибъра се съкращава,може твоят случай да е такъв.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

                          Здравей колега,това моторче е от последните който се произвеждаха от 70-до 75 а до колкото до табелката на рамата,много лесно им пада и така може да се е получило и при теб.За смукача който е зад жилото на газта мога да кажа,че по -принцип ако всичко е наред и има хубава цетровка изобщо не го натискай,когато не е работило риташ 3 пъти без контакт и после когото върнеш контакта трябва да запари(поне при моите е така).Успех!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Всичко за Балкан 50, 75, 250

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            Има,на капачето на карбуратора,след жилото на газта има един щифт под който е закрепен шибър.При студено палене,натискаш щифта,палиш на празен ход,след една две минути,след подаването на газ,щифта излиза до край и си готов за каране.Много често,след разглобяване на карба,шибъра се съкращава,може твоят случай да е такъв.
                            Аз видях този щифт, но си беше само щифта под него нямаше нищо

                            Коментар


                            • #15
                              От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
                              Как се сваля лоста за скоростите (крачни)?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X