Пишете всякакви неща за следни модели български мотори - реставрации, снимки, клипчета, въпроси и т.н. Има подобни теми, но няма нито една обща и моля ви не пишете неща от рода за за к'во са ви тия боклуци и т.н.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Всичко за Балкан 50, 75, 250
Свий
X
-
От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
Здравей колега,ами значи аз имам две и така си стоят едното даже му плащам данъка още и в момента е с изрядни документи и е в абсолютно оригинален вид другото е без документи също в отлично състояние и като за начало погледни на рамката за годината на мене ми ги пише там а то и по принцип оригинално пише там кубатура,килограми,година и номер на рама.Моите едното е 70 а другото 74-а.Те по принцип се произвеждат от 58-75г в Ловеч.Първо се произвеждат с скорости които се включват с местени на лоста на съединителя а по-късно ги правят долу на двигателя (както обикновено при другите мотори).Лошото е,че първите скорости са с сачми и много бързо се прецакват и започват да изключват и трябва да се цепи след това започнаха да ги правят с щифтове,също не излезе много сполучливи защото щифта пък се прецаква бързо и третия вариант бяха комбинирани и може би най-сполучливи.А до колкото до разхода на гориво им дават средно 2,5/100 което е пълен базик защото реално си горят доста повече дори и по кротко да се кара на асфалт пак дава по висок разход.Успех!
Коментар
-
От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
На табелката под кормилото, или първите две цифри на двигателя са годината. И все пак щом пускаш такава тема явно имаш Балкан, пусни снимки и малко инфо да го видим.
П.С. Аз наскоро се сдобих с един Балкан 250 МК2 произведен 1960, пореден номер: 00656, подарък за баща ми
Коментар
-
От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
Еми това е следният Балкан 50, историята му е следната. Аз съм момче на 15 и в гаража преди 1-2 години баща ми остави катализатор от фиат, в събота отидох до вторични да го предам дадоха ми за него 60лв. Обиколих да видя дали има нещо интересно и го видях. Отидох измерих го на кантара и по чудо той беше точно 60кг, питах колко пари те ми казаха по левче на килограм
очите ми светнаха взех го. Имаше и един друг който беше от по стария модел със скоростите горе, свалих от него двигателя, ауспуха, километража, кранче за бензин и други дреболии излязоха ми още 13кг-13лв. Иии така спасих го от скрапа
. Отдавна съм мераклия на някакво ретро моторче, до одеве бях с приятели - ходих да почерпя малко
. Искам да го направя напълно оригинален вид ще сменя бояда със синя (боята е подарък от брат ми, каза само казвам каква и къде къв цвят да бъде каза ще го закара на бояджия перли, лак всичко) утре почва основния ремонт. а това е другата ми машинка АТV Shineray 250. А относно табелата за годината на производство и т.н. не я намерих никъде търсих по вилката и рамката, но не я намерих може би е махната?! Поздрави на всички!
Коментар
-
От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
Може... Мерси!Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеСпоред мен Балканчето е след 1971 година. Успех в реставрацията!
Коментар
-
От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
Има,на капачето на карбуратора,след жилото на газта има един щифт под който е закрепен шибър.При студено палене,натискаш щифта,палиш на празен ход,след една две минути,след подаването на газ,щифта излиза до край и си готов за каране.Много често,след разглобяване на карба,шибъра се съкращава,може твоят случай да е такъв.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
Здравей колега,това моторче е от последните който се произвеждаха от 70-до 75 а до колкото до табелката на рамата,много лесно им пада и така може да се е получило и при теб.За смукача който е зад жилото на газта мога да кажа,че по -принцип ако всичко е наред и има хубава цетровка изобщо не го натискай,когато не е работило риташ 3 пъти без контакт и после когото върнеш контакта трябва да запари(поне при моите е така).Успех!
Коментар
-
От: Всичко за Балкан 50, 75, 250
Аз видях този щифт, но си беше само щифта под него нямаше нищоПървоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнениеИма,на капачето на карбуратора,след жилото на газта има един щифт под който е закрепен шибър.При студено палене,натискаш щифта,палиш на празен ход,след една две минути,след подаването на газ,щифта излиза до край и си готов за каране.Много често,след разглобяване на карба,шибъра се съкращава,може твоят случай да е такъв.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар