Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Автотенекеджия в София

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Автотенекеджия в София

    За мърлячи (мексиканци) - хубаво. И цените им не са тези които дискутираме.
    За гаранции не чух да споменаваш.

    Та на въпроса - при цени от 250лв/детайл кой в България дава 5 години гаранция (както аналогичния му по цена в САЩ)? Имам 1 кола за правене и на път е втора, не ме интересуват "майстори" с 1-2 години "живот" на произведенията.

    Коментар


    • #32
      До: Автотенекеджия в София

      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
      Та на въпроса - при цени от 250лв/детайл кой в България дава 5 години гаранция (както аналогичния му по цена в САЩ)? Имам 1 кола за правене и на път е втора, не ме интересуват "майстори" с 1-2 години "живот" на произведенията.
      По,мои бегли спомени,дори сервизите на офицялните вносители не дават 5 (пет),години гаранция,пък цените при тях са два-три пъти па9весоки от коментираната цена .
      Мисля,че е безсмислено да сравнявате производствения процес по изработка на купе,с процеса по възстановяването му.Най-малкото условията и вложените материяли са различни.
      И аз,за определени случай песъкоструя,мажа Зинга,отгоре епоксидни грундове и т.н.,обаче това е обработка на външната повръхност.При кухините,възможностите са значително ограничени,а за съжеление,най-често проблемите с ръждата са там...
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #33
        До: Автотенекеджия в София

        При процеса на изработка на купе гаранцията е 12 години. Аз искам само 5.
        ПП:"Зинга"та съм я пробвал, не я харесвам за случаи когато отгоре се полага боя. Кухините се обработват, има решения и за тях http://tectyl.valvolineeurope.com/

        Коментар


        • #34
          До: Автотенекеджия в София

          Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
          ....Хайде ти ми кажи как да постъпя.
          Ами аз си продадох софийския апартамент, купих си къщурка извън София, и си построих гараж (някъде към 50м2), и се уча сам върху моите си коли, понякога помагам и на съфорумци или на случайни хора, а някой като ми се прави на "гявол" го отрязвам, (дори да нямам пари за хляб)
          Тук да не си помислиш че става въпрос за теб, не! Говоря за последния който ми обясни пространно (около 20 минути по телефона) как ще пребие "майсторо" който му ос***е колата за реставрация.....ама все още не се бяхме запознали, не бях видял колата, не бяхме говорили и за цена...явно човека си искаше да изкаже мнението....
          "Тарана" ти го е казал, 10г. държи заводската заварка с огромен обем операции преди и след, а в "градински" условия толкова
          П.П. Ако ти се говори за реставрации, звънни и ела ...че има "дребни" разлики между рекламния клип на боята ХХХ и живия живот
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #35
            До: Автотенекеджия в София

            Изглежда трябва да звънна и да идвам.
            ПП: Не разбрах мнението ти за градинския - 1, 2 или 5?
            Заводския обем операции не е огромен, но го ИМА.

            Коментар


            • #36
              До: Автотенекеджия в София

              Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
              Изглежда трябва да звънна и да идвам.
              ПП: Не разбрах мнението ти за градинския - 1, 2 или 5?
              Заводския обем операции не е огромен, но го ИМА.
              Не е огромен,само има една съществена разлика-след заваряването,купето преминава галванична обработка .
              Въпросната котсервационна вакса за кухини (предлагат я,почти всички производители на авторепаратурни продукти),е хубаво нещо и я ползвам редовно (макар и на друг производител),но ми се струва далеч по-ненадежно решение от заводските покрития.
              При кърпенето,се ползват и едни цинкови спрейове за защита на шева-ма и те не са заводско поцинковане .
              Е са кърпя едно такова като на аватара ми-направо си правим нови гредички и части от купето-ма не мога да го докарам на заводски .Въпреки положените усилия.

              ПП май е време техническата част,да ходи `дет и е мястото.
              Последно редактирано от taran; 06-04-10, 06:16.
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • #37
                До: Автотенекеджия в София

                Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                За мърлячи (мексиканци) - хубаво. И цените им не са тези които дискутираме.
                За гаранции не чух да споменаваш.

                Та на въпроса - при цени от 250лв/детайл кой в България дава 5 години гаранция (както аналогичния му по цена в САЩ)? Имам 1 кола за правене и на път е втора, не ме интересуват "майстори" с 1-2 години "живот" на произведенията.
                Е, отново не съм разбран Ставаше въпрос за нова кола, която има щета, влиза във добър сервиз, оправя се щетата и се продължава гаранцията от 12 години- това е срещу 250лв.
                За колежката с изгнилите врати, писах какво ще се случи в действителност. Ще се сложат кръпки, ще се китва и пръсне. Това ще струва значително по- малко и ще изкара точно колкото написах и преди. Ако колата трябва да влезе в читав сервиз, няма никой да пожелае да кърпи старите врати. Другото е реставрация, и в САЩ го правят, но гледам и те сменяват изгнилите ламарини.
                Тук с пълна сила важи поговорката " с пръдня боя не става"
                Аз също спрях да се занимавам с "гнилочи" Не може да гониш гаранция 5 години на нещо, което не се знае, кой майстор се е учил на него, а и на клиента да му е скъпо да се ползват читави материали, ама да изкара 5 години. А некадърни майстори, колкото щеш, а какви доктори има, ами управници.....
                Специално за вратите, долните ръбове, дори да направиш пясъкоструй, преобразовател, кръпки, цинга, каквото и да правиш винаги ще остане някой "ръждив участък", който няма да позволи да изкара детайла 5год
                Аз също давам гаранция за труда си, но не на гнилочи, а за нов детайл. Ама на Боди боклуците, българските бъркочи, и още много други ментета с които е пълно не могат да изкарат и две години само на гланц.
                В крайна сметка, всеки е свободен да си избере сам човека, който ще му прави колата, доктора, който да го оперира и т.н.
                И защо си спорим, а не вземе някой да изкърпи вратите на жената, че ръждата ги изеде
                Поздрави!

                Коментар


                • #38
                  До: Автотенекеджия в София

                  Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                  Не е огромен,само има една съществена разлика-след заваряването,купето преминава галванична обработка .
                  Въпросната котсервационна вакса за кухини (предлагат я,почти всички производители на авторепаратурни продукти),е хубаво нещо и я ползвам редовно (макар и на друг производител),но ми се струва далеч по-ненадежно решение от заводските покрития.
                  При кърпенето,се ползват и едни цинкови спрейове за защита на шева-ма и те не са заводско поцинковане .
                  Е са кърпя едно такова като на аватара ми-направо си правим нови гредички и части от купето-ма не мога да го докарам на заводски .Въпреки положените усилия.

                  ПП май е време техническата част,да ходи `дет и е мястото.

                  1. далеч не всички купета се поцинковат (да не говорим пък за тези които сега са на по 15 години). За сметка на това дори и в заводската фаза си се ползват консервационни материали в кухините.
                  2. тия цинкови спрейове са много модерни (и точно толкова НЕГОДНИ). Цинк работи или при топло нанесено покритие, или галванично. Останалото си е точно една пазарна психоза и нищо повече.
                  3. именно - нови елементи, качествена обработка на повърхностите, качествени материали и спазване на технологията=добри резултати.

                  Всичките "майстори", клепещи разни материали върху ръждата просто замаскират недъгавата си дейност. Лошото е че клиента им плаща за това.

                  ПП: Вярно че го обърнахме на техническа - макар че за мен по-скоро е важно намирането на реален майстор с реалистични цени и качествена услуга.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Автотенекеджия в София

                    Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                    ПП: Вярно че го обърнахме на техническа - макар че за мен по-скоро е важно намирането на реален майстор с реалистични цени и качествена услуга.

                    Колеги, пуснах темата защото имам нужда от информация. Техническия дебат е адски полезен и го следя с интерес. Информацията, която получавам от знаещи и разбиращи хора във форума ще ми е от полза, независимо при кой майстор ще отида в крайна сметка. Все още проучвам възможностите. Ако открия здрави врати, кърпенето ще отпадне, но боядисването и в двата случая не може да се избегне.
                    Дано темата остане отворена по-дълго, убедена съм че ще е полезна не само на мен

                    Коментар


                    • #40
                      До: Автотенекеджия в София

                      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                      1. далеч не всички купета се поцинковат (да не говорим пък за тези които сега са на по 15 години). За сметка на това дори и в заводската фаза си се ползват консервационни материали в кухините.
                      2. тия цинкови спрейове са много модерни (и точно толкова НЕГОДНИ). Цинк работи или при топло нанесено покритие, или галванично. Останалото си е точно една пазарна психоза и нищо повече.
                      3. именно - нови елементи, качествена обработка на повърхностите, качествени материали и спазване на технологията=добри резултати.

                      Всичките "майстори", клепещи разни материали върху ръждата просто замаскират недъгавата си дейност. Лошото е че клиента им плаща за това.

                      ПП: Вярно че го обърнахме на техническа - макар че за мен по-скоро е важно намирането на реален майстор с реалистични цени и качествена услуга.
                      Напълно се съгласих с написаното. А с точка 3, получаваш 5 годишната гаранция. С кръпки и заварки ще е много трудно.
                      Никога не съм казвал, че не си струва да се работи качествено, точно обратното. Въпроса е, че добрата работа изисква качествени материали, опит, познание и старание, което струва пари.
                      Понеже темата е пусната от cveta68, предлагам да пуснеш снимки на изгнилите врати, от които не може да се добие много реална представа, но ще има някаква основа за размисъл, как да помогнем
                      Поздрави!
                      п.п ако пак съм писал неразбираемо, моля да бъда извинен, но боядисвах и може да съм под влияние на изпаренията от боите

                      Коментар


                      • #41
                        До: Автотенекеджия в София

                        Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                        Изглежда трябва да звънна и да идвам.
                        ПП: Не разбрах мнението ти за градинския - 1, 2 или 5?
                        Заводския обем операции не е огромен, но го ИМА.
                        По т.1 Именно
                        По т.2 1,2 или 5? "Джип4о" (това червеното от аватара ми), го разкостихи и изградих на ново.....с най-ефтините материаил (понеже за него въобще нямаше предвиден бюджет в семейството), но пък си живееше при мен в топъл и сух гараж, и се радваше на водоструйка след всяко каляне. След като наритах зетя, любезно му го върнах и сега живее (или поне до скоро) под един течащ навес със стени от перфорирана ламарина, гръмко наречен "гараж"...и сигурно не е къпан ....та колко ще издържи в този режим? Знам ли
                        Лирично отклонение "Възкрисането" му (понеже немога да го нарека реставрация) ми струваше 3000лв. тотал и много труд (често безсмислен) Ново купе от стъклопласт в УСА-та към 3800$, същото от ламарина 4200.....и т.н. реставраторски радости (щот`за този модел имат какво ли не, стига пари да имаш)
                        По т.3 Заводската ненатоварваща термично метала точкова заварка и предхождащите я, и следващи къпания на цялото купе във вани с цел обезмасляване, обезръждяване, деактивиране на предния агент и т.н. "у моята градина ги немо`ем"
                        П.П. Изобщо не закачам темата с качеството на листа ламарина в Бг-то от който ще режеш кръпки.
                        Последно редактирано от дядо владо; 06-04-10, 17:46.
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #42
                          До: Автотенекеджия в София

                          Даааа,накрая,ще се окаже,че всички говорим за едно и също нещо,но по различен начин и от различна гледна точка.
                          Няма начин спазването на технологията и ползването на качествени материяли,да се съвместят с ниски цени.
                          Затова се търси "златната среда",щот ако напазаруваме всички материали и консумативи от Глазурит или Сикенс,от коментираните 250 лв,може да не остане много за труд (може би,така големите сервизи формират цени от 4-500 лв и нагоре).
                          А пък ние,гаражните майстори,гледаме да напрадим от нищо нещо,щот стоим зад свършената работа с името си и тя,свършената работа ни води следващите клиенти.
                          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Автотенекеджия в София

                            А с тоя детаил кво правим? От тая тема:
                            Да махна ли тази ръжда?

                            Ясене, 100% Аргон знаеш при кой метод се ползва. Не вярвам да става въпрос за алуминиеви купета.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #44
                              До: Автотенекеджия в София

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              А с тоя детаил кво правим? От тая тема:
                              Да махна ли тази ръжда?

                              Ясене, 100% Аргон знаеш при кой метод се ползва. Не вярвам да става въпрос за алуминиеви купета.

                              Общо взето-каквото е описано ,механично отстраняване на ръждата (най-добре песъкоструй),да речем епоксиден грунд,като изсъхне уплътнител за заварки (Новол Гравит 620)-това за отвън,отвътре освен консервационна вакса (течен парафин) друго кой,знае какво не може да се направи.
                              Пробите с ръждопреобразовател,са нещо с неясен резултат-може да работи,ма може и да не работи.
                              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Автотенекеджия в София

                                Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                                Добре. Оригиналните точкови заварки изкарват по 10+ години, да речем - идеалните условия са налиице при изработката и после покрития и боядисване,
                                Ти казваш че не си струва да работиш качествено. Не че не може, не че не става и т.н. Аз казвам че при цени по 250лв/детайл ми излиза по-евтин ремонт на купе в Щатите с 5-годишна гаранция после. Ти като човек знаещ и можещ - на тази цена ще се справиш ли в България?
                                Виждам че НЕ. Защо в САЩ могат, а в България - не? Защото българина хубаво иска да сложи нещо на масата, но не иска да го изработи. За сметка на това е готов да се оправдава и да изкара целия свят крив.
                                Ето, в момента имам кола за правене на купе, скоро мисля а взема още една за реставрация. И какво - да я връча на някой който ще ми ръси оправдания вместо да работи като хората ли? Или да ми забива цени които са по-високи и от тези в Щатите и после ПАК да не поеме гаранция за работата си? Хайде ти ми кажи как да постъпя.
                                .

                                Имам едно Г500 2003 година цялото е за боя. Прочетох Вашата професионална дискусия по темата.
                                Мненията ни съвпадат,кога къде може да се огледа и да кажете колко пари и колко гаранция за корозия.
                                Васко 0886002874

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X