Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Автотенекеджия в София

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Автотенекеджия в София

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Баце, гние и още как. В ЗТВ металът се окислява по време на заваряването неизбежно. При различните методи на заваряване до различна степен, но неизбежно....
    Не съвсем. Затова и има защитна среда при аргоните и СО-тата, както и флюси при всички останали. Затова и се обработва с песъкоструене, колко пъти си го виждал това да се прави? А епокси грунд виждал ли си някой да ползва? Николко. Затова и макс. 2 години трае "резултата" Претупване и мърлява работа.

    Коментар


    • #17
      До: Автотенекеджия в София

      Абе,има една поговорка.Жена и Ръжда тръгнат ли един път,спирка няма.
      JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

      Коментар


      • #18
        До: Автотенекеджия в София

        Защитната среда е за ваната. А ЗТВ достига няколко сантиметра около шева... Ако кърпиш ламарини в открит космос, може и да не се окисли.... Както и да е, не ми се спори за неща, в които не съм експерт. Питай "железарите" във форума дали можеш да се спасиш от корозия с боя, грунд или к'во да е....
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #19
          До: Автотенекеджия в София

          Трагедията с корозията на заварките и около тях почва от защитната среда. CO2 не е толкова инертен към желязото и при високата температура създава огнища на корозията. А пък корозията е топохимичен процес и почва от точно тези огнища. В оправдание на телоподаващите ще кажа, че с ацетилена беше още по-зле, а в телоподаващото може да се пусне и аргон (на който не му свиди).

          п.с. обещавам да преместя теоретичната дискусия в правилния раздел.

          Коментар


          • #20
            До: Автотенекеджия в София

            Теоретично, ако заваряваш в камера с аргон или друг инертен газ не би трябвало да има проблеми, ама нещо не се сещам за такива тенекеджийници.... То затова и в края на краищата на всяко съоръжение му се дава определен живот според условията на експлоатация. Щом е започнало да се разрушава, каквито и мерки да предприемаш е само козметика.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              До: Автотенекеджия в София

              Мани ти тия консуматорски теории. Сега е криза и нещата се ремонтират, а не подменят. И занапред ще е дълго в този дух.

              Не опират нещата до камера с аргон. Достатъчно е вместо CO2 да си купиш значително по-скъпия аргон и да увеличиш времето за изпускане на газ след изключването на тока - да си изстива заварката в аргон.

              Коментар


              • #22
                До: Автотенекеджия в София

                И да не е криза, ние не сме от баровците и все ще си ремонтираме, ама има неща дето е неизгодно...
                П.П. Ще ми се да ти видя физиономията след като кажеш на тенекеджията, че искаш да ти изкърпи колата дето струва 1000 лева преко сили, ама вместо СО да ползва аргон....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #23
                  До: Автотенекеджия в София

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  И да не е криза, ние не сме от баровците и все ще си ремонтираме, ама има неща дето е неизгодно...
                  П.П. Ще ми се да ти видя физиономията след като кажеш на тенекеджията, че искаш да ти изкърпи колата дето струва 1000 лева преко сили, ама вместо СО да ползва аргон....
                  Тенекеджията ако прави физиономии ще си намеря друг. За цялата кола я отидат 50лв аргон, я не. А кола за 1000 лева, както се разбра, се кърпи поне за 500, иначе няма смисъл да се почва.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Автотенекеджия в София

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    това е декоративна ръжда - не пречи да се кара колата...
                    Не пречи , колата е много добра и си я обичам. Но освен, че дразни визуално, ръждата ще се увеличава.... Праговете и отдолу ламарината са в идеално състояние.Колкото и да не е оправдано, във възможностите ми е само поддръжка, не и смяна на колата.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Автотенекеджия в София

                      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                      Тоя за който говориш няма да ми даде гаранция 5 години - както (на същата цена) получавам в САЩ. Затова и цена 250 само за боята може да получи от някой застраховател, не от нормален клиент.
                      Тия с ретрото - да не ги почваме понеже имам представя от няколко. Кадърни почти няма, самодейци обаче - бол. Ако смяташ че там бюджета не е ограничен - в сериозна заблуда си

                      ПП: За претупаната съм съгласен, но и за разни изхвърляния с цени без да се дава дори гаранция - не съм.
                      Дайте да си говорим реални неща Като влезеш във фирмен сервиз с новата си кола, която има заводски гаранция против корозия 12години, след правилната репаратура на даден детайл, гаранцията на този детайл продължава да бъде като на цялата кола. Тази процедура струва 250лв. Кадрите в сервиза се обучават в Германия или от инструктори на централата, на които това им е работата. Говорим за една от водещите фирми за авторепаратура в цял свят. Постоянно биваш въвеждан в най- новите технологии и техники за репаратура на автомобил. За мое щастие имах възможност за кратко да бъда част от това. Тук не говорим за самоуки майстори, а за немско качество.
                      Какво се случва със старите коли, внесени от моргите. Отвратително правени, всички са виждали лющещият се лак по тавани и капаци и като се чукнеш някъде падат две кила кит. На това ли да дам гаранция пет години Хората карат стари коли, няма пари. Почват да се правят компромиси с материали, качество и тн. После всеки плюе по другия
                      Може ли да правиш старата врата една седмица, е ще стане много гот, даже мога да ти я скроя от алуминий, мога да ти дам и 50 години гаранция, ама нали и аз трябва да сложа нещо на масата за вечеря. Аз си купувам ел. уред- чисто нов, скъп и ми дават година гаранция
                      Преди година правих на моя позната точно такава Тойота- комби. Задния панел беше много лошо ударен, не подлежеше на ремонт. Части няма, с много зор и докараха панел втора употреба, насадиха го, върна се при мене, китосах грундирах и го пръснах- това му беше втора зима и няма признаци на ръжда.
                      За да е доволен клиента, ама и ти, трябва да се правят някои компромиси.
                      Работи се с по-евтини материали, режеш ръждите, заваряваш по една ламаринка,някъде ще се мацне с преобразовател на вюрт, правиш да блести колата и всички са доволни. Ремонта няма да е много скъп, ще изкара една зима, на втората ще почнат да избиват леки ръжди, на третата зима вече ще си с друга кола, по нова и лъскава
                      Това са реалните неща според мен. Ако дойдеш и искаш да ти дам гаранция от пет години, на 20 годишна кола, да дадеш по 100лв на детайл, ама да ти я заварявам с аргон, не благодаря
                      Материалите са еднакво скъпи и за 20 и за 5 годишна кола, само дето труда по 20годишната е повече
                      Леле кво нещо съм изписал
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Автотенекеджия в София

                        В повечето случай,когато се захвана да кърпя нещо,то обикновенно е на някой приятел и после съжелявам хиляди пъти,че съм се захванал .Точно,щот мразя да си претупвам работата...Е са съм разглобил един Галант-"да му сложа по една ламаринка на прага и бомбето",да ма най-близкото здраво място,се оказа на 40 см то дупката (то се и очакваше).Да не говорим,че цялата кола е кърпена безобразно.
                        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Автотенекеджия в София

                          Е, тъй де, ама ако не ти е приятел, а случаен клиент как да му обясниш, че заради тая дупчица ще трябва да му смениш цялата страница с все бомбета и т.н. и че няма как да стане добре за 20-30 лева....
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            До: Автотенекеджия в София

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            Е, тъй де, ама ако не ти е приятел, а случаен клиент как да му обясниш, че заради тая дупчица ще трябва да му смениш цялата страница с все бомбета и т.н. и че няма как да стане добре за 20-30 лева....
                            За обясняване-обяснявам,някой вдяват други не.Проблема е,че хората го правят от нямане,не че не им се кара нова кола.Винаги идеята е "да изкара година-две" .
                            Не,че не кърпя,е`са съм разчастил един,като този на аватара ми,ма там е друга бира...Пък и трябва да оттренирам за моя-дали въобще да го почвам .
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Автотенекеджия в София

                              Първоначално публикуван от Филип Георгиев Преглед на мнение
                              Дайте да си говорим реални неща ..........................
                              Това са реалните неща според мен. Ако дойдеш и искаш да ти дам гаранция от пет години, на 20 годишна кола, да дадеш по 100лв на детайл, ама да ти я заварявам с аргон, не благодаря
                              Материалите са еднакво скъпи и за 20 и за 5 годишна кола, само дето труда по 20годишната е повече
                              Леле кво нещо съм изписал
                              Поздрави!
                              Добре. Оригиналните точкови заварки изкарват по 10+ години, да речем - идеалните условия са налиице при изработката и после покрития и боядисване,
                              Ти казваш че не си струва да работиш качествено. Не че не може, не че не става и т.н. Аз казвам че при цени по 250лв/детайл ми излиза по-евтин ремонт на купе в Щатите с 5-годишна гаранция после. Ти като човек знаещ и можещ - на тази цена ще се справиш ли в България?
                              Виждам че НЕ. Защо в САЩ могат, а в България - не? Защото българина хубаво иска да сложи нещо на масата, но не иска да го изработи. За сметка на това е готов да се оправдава и да изкара целия свят крив.
                              Ето, в момента имам кола за правене на купе, скоро мисля а взема още една за реставрация. И какво - да я връча на някой който ще ми ръси оправдания вместо да работи като хората ли? Или да ми забива цени които са по-високи и от тези в Щатите и после ПАК да не поеме гаранция за работата си? Хайде ти ми кажи как да постъпя.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Автотенекеджия в София

                                Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                                ...Аз казвам че при цени по 250лв/детайл ми излиза по-евтин ремонт на купе в Щатите с 5-годишна гаранция после...

                                ...Или да ми забива цени които са по-високи и от тези в Щатите и после ПАК да не поеме гаранция за работата си?...
                                Това с цените и качеството в щатите е толкова разтеглива тема, колкото със същото тук. Скоро гледах един автомобил, внос от щатите. Реставрираха го тук, от предишен тенекеджийски ремонт в щатите. Ремонт като за експорт. Завидно мърлява работа. Най дебелото погритие кит беше около 4 - 5 сантиматра. Като удариш "един чук" на калника и пада тротроарна плочка от кит. Та така по въпроса за "щатите та щатите"... И там се намират мърлячи.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X