Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Твърд покрив за УАЗ-469 [купувам]

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ако искаш още утре те пращам при моите хора, ако ги убедиш че като направят матрицата могат да пласират после още от покривите и че ще се търсят поне по 2-3 на месец, може и да минеш по-тънко. Иначе могат да направят и самолет (и са правили) и подводница (и това са правили) и още какво ли не. За джипове специално провиха стъклопластов преден капак за Рейндж Класик, за някакви образи дето ходели по състезания с него
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Тия са луди!!! Как пластмасов капак на тенекиено купе бе, той ще ги убие за няма нищо! Божеее ...
      Аз бих им отказал, тия пари няма да ми стигнат ни за адвокат, ни за лекарства. Съвестта е безплатна.

      Коментар


      • #18

        Метален таван правен в България .

        Коментар


        • #19
          Много добре изглежда, поне това което се вижда. Кой го е правил?

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Стефан
            Тия са луди!!! Как пластмасов капак на тенекиено купе бе, той ще ги убие за няма нищо! Божеее ...
            Аз бих им отказал, тия пари няма да ми стигнат ни за адвокат, ни за лекарства. Съвестта е безплатна.
            Така си го поискали състезателите. Понеже го срязали целия и много му олекнала задницата, та търсеха начин да го пооблегчат и отпред. И така, калници и капак от стъклопласт.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Между другото, на новото пежо 607 казват капака също бил пластмаса. Чудно защо не от въглеродни влакна след като разходите спадат драстично при масово производство...

              Коментар


              • #22
                Защото стъкления мат струва няколко долара метъра, а въглеродния плат - около 40.
                То ясно кой го е поискал, и веднага се вижда могъщият ум. Обаче тоя капак е недеформируем, и при челен удар ще се опитва да реже кабината по средата. Като на Шкода 1хх, някое от старите Рена, май имаше и други. Там пък пантите са на единия калник, и макар и тенекиен, пак работи като гилотина, затова ги и забраниха.

                Коментар


                • #23
                  Абе Стефане, те се правят далеч по-тънки отколкото си мислиш че могат да навредят на нещо. Сума ти коли вече са с композитни детайли от купето и нищо. Всичките Еспаси, още от първия насам са все пластмасови. Сума ти Ситроени. Огромно количество американски коли, включително иконите Корвет и Вайпър. За разни Ферарита и Ламборджинита не говорим. К`во пък шашкаш хората, те всички с Трабанти да са обезглавени вече след първия удар... Става на трески цялата работа при удар, не съм видял някоя да е направила нещо различно, камо ли да влезе в купето.
                  Ти с ламаринен капак ли си на твоето страшилище?
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Не, с пластмасов. Мегаздрав, да можеш да си ходиш по него. Но той няма да остане да стърчи като единственият несмачкан детайл, ударът да го вкара като нож в кабината. Ще работи съвместно с целия кош.
                    Тва дето го обаждаш е самата истина. Обаче. Ония коли са смятани с такива панели, и в тях са предвидени места за чупене. Трабанта също се чупи правилно, поглъща удара и всичко се размества накъдето трябва. Силно се съмнявам че твойте хора са направили нещо друго, освен да спазят геометрията. Ударната якост на тоя материал е просто подтискаща, надвишава и тази на широколистните качествени дървесини. Това е почти хаотизиран композит, от такова правят например черните кутии на самолетите. Които оцеляват 20 минути след като паднат в пожар от 9 километра

                    Коментар


                    • #25
                      Не е вече по темата... може би трябва да отворим "Сигурност в 4х4".
                      Тия дни гледах една мила картинка... Мурано набива спирачки да избегне дупка. За съжаление влиза в нея със спирачки, и за още по-голямо съжаление отзад я натриса едно пежо ли беше, не се сещам - лека кола. Мураното със скъсана полуоска изцяло се откачила главината, оста, щанги, карантии...
                      Това при как му викаха, делта Ве, около има-няма 4о км/ч
                      Сигурността мисля винаги е била компромис с надеждността, и не по-маловажно, ремонтопригодността.

                      Коментар


                      • #26
                        До колкото знам в Асеновград правят тавани от стъклопласт и то серийно , но не съм ходил да разпитвам.Понеже и аз си търсих , един приятел ми каза за тези тавани.Стрували около 300-350 лв.За жалост само това ми е инфото
                        http://ftp.domainbg.com/bizkit_boy/

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          Не, с пластмасов. Мегаздрав, да можеш да си ходиш по него. Но той няма да остане да стърчи като единственият несмачкан детайл, ударът да го вкара като нож в кабината. Ще работи съвместно с целия кош.
                          Тва дето го обаждаш е самата истина. Обаче. Ония коли са смятани с такива панели, и в тях са предвидени места за чупене. Трабанта също се чупи правилно, поглъща удара и всичко се размества накъдето трябва. Силно се съмнявам че твойте хора са направили нещо друго, освен да спазят геометрията. Ударната якост на тоя материал е просто подтискаща, надвишава и тази на широколистните качествени дървесини. Това е почти хаотизиран композит, от такова правят например черните кутии на самолетите. Които оцеляват 20 минути след като паднат в пожар от 9 километра
                          Не можеш да ходиш по него, супертънък е, сато кофичка от кисело мляко. При удар при който ламаринения не се и огъва тоя вече се е пречупил - всичко е за олекотяване. А иначе може и да се направи като брониран, ама защо?
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            Ако наистина си пробвал и си го счупил - тогава не знам какво е и как е направено. Лист от един плат от моят е дебел малко повече от милиметър, и не можеш да го счупиш с напречен удар. По-скоро можеш да го пробиеш с остър кол. Ако го удариш в неговата равнина, дявол знае какво ще направи. Зависи как е закрепен, ще работи като нож или ще се метне нанякъде като пружина и веднага ще заработи като крило.
                            Като им е толкова важно олекотяването, що се занимават с глупости, ами не направят дървена рамка и не я облекат с платно? После ще го стегнат с лак.
                            А, да, всеки е виждал такива неща - има вани от такова. Виждал съм грамадна вана за четирима души, 2 тона вода, тя е направена от три плата. Всички по-малки обикновено са от един дебел или два тънки. Няма нужда от повече.

                            Коментар


                            • #29
                              Ще те заведа и ще видиш.
                              Платовете също са различни, има и мат, и растер с различно изтъкаване. Пък и листа никога не завършва с ръб, ами с някакво ребро. Представи си капака на Рейнджа, отпред линията слиза надолу. Прегъва се и се пречупва. През два-три дни се правят разни проби, знам как се чупи.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                Е, то там само ъглите са ребра на якост, иначе просто ще се гъне.
                                Ми хубаво, като се стопли ще идем да го видим, и без това тогава ще трябва да си пробия колата. И хич няма да е лошо после да се залепи)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X