Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За образованието

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За образованието

    Темата и без това е за образованието...
    Компасните посоки са 4 (север, изток, юг и запад), а като се въведат половинки (североисток, югоизток, югозапад, северозапад) стават 8. За по-голяма точност е прието, всяка осминка да се дели на две (север-североизток, изток-североизток, изток-югоизток... и т.н.), така "розата" става с 16 "листенца"... през 22.5 градуса всяко...
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #17
      До: За образованието

      Хайде тогава да сформирате една образователна екскурзия и да вземете разни компаси , устройства и всякакви си там подобни ориентровъчни помагала + децата и жените и да дойдете да проверим заедно на място от къде накъде тече Дунав ! Каня с удоволствие!

      Коментар


      • #18
        До: За образованието

        От ляво на дясно разбира се !
        - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
        - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

        Коментар


        • #19
          До: За образованието

          Ако ти е непонятна географията как ще се оправиш с историята политиката икономиката?Или ше си говориш ей така без да знаеш къде се намира това за което говориш!Пример казваш За Кремиковци се вози желязна руда от Бразилия.Ако не знаеш и картата не ти е в главата какво ще разбереш добре ли е зле ли е?Това ли е най удачно?Може би е най близкото находище?А историята без географията!Та те са просто преплетени.Не се набляга на географията в училищата и това е много лошо.
          К мирной жизни не пригоден.
          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

          Коментар


          • #20
            До: За образованието

            Сещам се още нещо от отминалата уч. година-пак синът ми-предстои ученическо самоуправление-демек-децата са учители за 1 ден.На него му се пада историяи и точно тогава учеха за римските диктатори и т.н.Той-щастлив-няколко месеца преди това го водих в Италия на екскурзия, та беше много впечатлен, а и най-важното -ръководител на групата беше перфектен историк и лудо влюбен в историята на Италия-наистина много ни научи и показа...Както и да е , аз го питам-искаш ли да направим урока по-разчупен-хайде да намерим интересни исторически факти и т.н./учеше се за Траян-той е оставил доста история по нашите земи/ и да ги принтираме на цветна хартия, да извадим границите на тогавашната Римска империя и т.н....с две думи-да дадем достатъчно интересна допърнителна литература, която децата да прочетат с удоволствие, да я запазят и запомнят най-вече.До тук го навих-вика-може да ми се смеят, ама айде-добре! После-продължавам си аз викам-хайде сега иди купи 2-3 кадастрона и да направим малко нагледни материали за часа -нали ще си учител-да ги закачиш на дъската и да ти е по-лесно и на теб...и тук стана квото стана:..." ти искаш да ме изложиш-даже госпожата не носи такива неща...кви са тия карти-това е било само по твое време..."и около 5 минутки подобни "убедителни" доводи от негова страна, поради които не трябва да хвърлям сили за нагледност.
            Аз си направих обаче таблата и ги оставих до бюрото му.Сутринта детето ги взело, а аз се правя на утрепана-не питам къде са.Той усети нещата и още като се върна първо каза:"Мамо, децата искат винаги да си правим табла и да остават закачени в стаята-така ни е по-лесно и е като пищов, когато ни изпитват"
            Ето още една тема за размисъл-има ли нагледен материал достатъчно? Децата трябва ли да се задоволяват само с учебниците или е необходимо да ровнат малко в мозъците си и да направят допълнителни усилия в допълнително дообразоване и кой да им го предложи?/ ние едва ли сме достатъчни като родители/
            Не смея да питам и за качеството на голяма част от преподавателите и дали използват необятното разнообразие на информацията, която може да се получи вече отвсякъде...

            Коментар


            • #21
              До: За образованието

              Първоначално публикуван от stariat Преглед на мнение
              Географията е в основата на всичко как иначе ще знаеш къде си кой си и какво става около тебе къде аджеба се намираш
              ...ъъъ....с GPS?


              Темата за образованието е една дъъъъъъълга такава.
              Бидейки и учител, наред с всичко друго, мога да ви кажа, че мат'риалът, идващ в средното школо, е мноооого зле!
              Hyundai Galloper 2.5 /щар Х щар, турбо катерач спринцовка/

              Коментар


              • #22
                До: За образованието

                Темата е много добра, а също и може да се разглежда от много аспекти.
                Хайде сега да видим дали и къде ще се познаете в статията по-долу , аз вече се познах, както и получих отговори на въпроси, които ме "тормозеха" през годините

                "Психолози: Отличниците започват, тройкаджиите побеждават

                Тройкаджията смело се втурва в нови и рискови начинания, не се страхува да излезе извън рамките на собствената си компетентност, тъй като дори не подозира колко голямо е неговото незнание

                Някои деца винаги постигат отлични резултати в училище, а на други все нещо не им достига. Но пораснали именно те стават лидери. Защо блестящият старт невинаги е залог за успехи в по-нататъшния живот!? Възможните отговори са няколко.

                Пленник на чуждите очаквания
                Стремежът всичко в живота да се прави за "отличен" се заражда още в ранното детство. Това е една от типичните прояви на юношеския максимализъм - расте способното дете, всички го хвалят, радват му се и постепенно то също започва да се радва на себе си. То иска да прави всичко по-добре от останалите - а ако не може, предпочита въобще да не го прави.
                Така човек става своеобразен пленник на чуждите очаквания. Всички очакват от него успех и той/тя с всички сили се старае да оправдае тези очаквания, обясняват психолозите.
                В живота обаче има и провали. Те безспорно са неприятни, но не са повод за изпадане в депресия или изчезване на желанието и волята. Именно това обаче може да се случи с отличника, който няма опит с пораженията и загубите.
                Пораснал, такъв човек най-често е много предпазлив и внимателен - той не рискува да носи тежестта на лидерството, а предпочита да бъде помощник, експерт, аналитик. Той не е в състояние да взима решения в условия на недостиг на информация.
                Отличникът първо трябва да анализира всичко, да го обмисли. Той не си и помисля да излезе от границата на своята компетентност и затова се страхува да не реши задачата неправилно. Отличникът върви по строго установения път и не може самостоятелно да завие в едната или другата посока.
                Който пие шампанско...
                Съвсем друго е при тройкаджията: той от ранно детство знае какво представлява неуспехът. Често е срещал трудности при разрешаването на различни задачи, временно е понижавал своя статус, но се е справял с трудностите и неудобствата и се е радвал на постиженията. Всичко това го е направило гъвкав и психологически устойчив, изтъкват психолозите.
                Тройкаджията смело се втурва в нови и рискови начинания, не се страхува да излезе извън рамките на собствената си компетентност, тъй като дори не подозира колко голямо е неговото незнание.
                Бившият "среден" ученик смело се хвърля във водовъртежа на събитията и печели, докато отличникът предпочита да не рискува да се окаже в ролята на дилетант и... "не пие шампанско".
                Тройкаджията не се страхува, че може да "бледнее" - на него му е все едно какво си мислят за него останалите. Той е свикнал с това, но пък именно то го прави социално независим.
                Според психолозите, основните качества, които правят тройкаджията успял човек, са три - вътрешна независимост от мнението на другите, гъвкавост и наличието на цел.
                Примерът на барон Мюнхаузен
                Може ли отличникът да се промени? Да, но няма да бъде лесно. Първото, което трябва да направи, е да се погледне отстрани и да поговори със самия себе си. За тази цел е полезно да се води дневник, препоръчват специалистите.
                Препрочитайки старите си записки, опитайте се отстрани да разберете какви сте и какви искате да станете. В психологията този подход се нарича рефлексия.
                По-примитивен вариант е разглеждането на старите снимки: "Ето какъв съм бил някога, не такъв като сега! Какво исках тогава? За какво мечтаех? Защо не се получи?".
                Вторият път е диалог с някого за себе си. Разбира се, препоръчително е събеседникът ви да бъде опитен психолог. Опитайте се заедно да поразмишлявате защо не сте успели да се реализирате във всичко, което сте искали.
                Третият вариант е сами да си задавате въпроси: какво в моя живот не е добре, какво ми пречи да направя това, което никога не съм правил? И накрая какво искам да направя за себе си?
                Ако успеете да осъзнаете до какво може да ви доведе страхът от неуспех, ще откриете в себе си сили за пробив, категоричните са психолозите."

                от netinfo.bg, още тук - http://www.bgreporter.com/index.php?n=read&id=9742
                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА!

                Коментар


                • #23
                  До: За образованието

                  Първоначално публикуван от skorpion_vd Преглед на мнение
                  Тази тема е като каца без дъно.Мин. год. голямият ми син-тогава 7 кл ми заявява, че в учебникът му по история липсват 3 урока.Съответно аз онемявам и решавам, че са откъснати листове...да, ама-не-просто това издателство не им е обърнало внимание и ги е пропуснало/намерихме, копирахме.../краят остава за нас-на децата не им прави впечатление.
                  Понеже пишете за Видин-я кажете Дунав в каква посока тече при Видин?
                  Там посоката е много крива: От североизток на югозапад. При една командировка три дни ме боля главата, като слънцето изгряваше от майната си.
                  А като питах, заблуден в парка, един милиционер къде е "Телефон капия", помисли че се будалкам.(Телеграф капия се казва мястото).
                  Като ходите в непознати места, си купувайте глобус за съответния окръг. Дава файда

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X