Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За дългия живот на вещите

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За дългия живот на вещите

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Моята Candy октомври навършва 25 години при нула ремонти и нито една подменена част. Нито гумичка, нито маркуч, нищо.
    Candy вече произвежда трошлива пластмаса, дето не се сещам по-голямо нищо на пазара. От личен опит.

    Коментар


    • От: За дългия живот на вещите

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Моята Candy октомври навършва 25 години при нула ремонти и нито една подменена част. Нито гумичка, нито маркуч, нищо.
      А,статистика на ползването и ?
      Не знам нашта да има почивен ден.Съжалявам вече замърсих природата два пъти - една изхвърлена и нова на нейно място.
      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

      Коментар


      • От: За дългия живот на вещите

        Тва става само с КАЛГОН. Купувайте го на чували, че по- йофтинко. Пиралньътъ ш'вий куту новъ, кугату и да я разкекерчити, да ѝ видити бърабанъ отвънкъ.
        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

        Коментар


        • От: За дългия живот на вещите

          Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
          Аз искам да обърна внимание на Учителят Ivan Teziev за една от опасностите свързани с домашният майсторлък. Домашният Майстор трябва да внимава да не го научат съседите. В началото нещата ще са невинни - дребни ремонти за истински хранителни продукти, но постепенно работата ще придобие толкова голям обем, че Майстора няма да може да се справи. Ще се появят недоволни клиенти, ще има и завиждащи. Някой индивиди ще ти намекнат, че трябва да споделиш с тях процент. Човек трябва да внимава и да работи тайно. Например аз си работя по КЛИО-то само след 22:00 ч. на челник.
          Я,я,я... сподели, че на жената "Клитора", както му вика Дедо Коко, почна да ми идва нанагорно с ремонтите. Дроселова клапа, мап сензор, катализатор, някакъв "кокал" под купето, питата на климатика, барабар с една алуминиева гилза с две дупки... абе, за месец фръкнаха 1800 кинта по тая баракуда. Кога ше додеш у Пловдиф, да та черпя една бира?
          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

          Коментар


          • От: За дългия живот на вещите

            Е, ще споделя : КЛИО-2 от 1999 г., бензин/газ, 98 коня. От началото на годината около 2000 лева за абитурентката. Преди две години имах възможност да взема нещо подобно на лизинг, но избрах старото ,,желязо". Първата година излезна около 3600 лева-придобиване и стягане. Миналата година паразитна ролка на пистов ремък, маркуч на климатика и фреон-около 200 лева. От януари до сега-скъсан болт на ляв тампон двигател, воден радиатор, демферна шайба на вала. Отново маркуч и фреон-не обърнах внимание как е нагласил маркучите майсторчето. След това излязла лява полуоска и счупен диференциал. Диференциал и вторичен вал втора употреба, нов съединител комплект, нови дискове и накладки, рециклиране на стартер. След това счупена задна лява пружина-нови Каяба. Ремонт на ,,предница". Ключалка на задна врата. Нова ламбда сонда. Нов редуктор-изпарител, нова ,,бърза" рейка, всички маркучи около газовата уредба сменени. Прекарвам голяма част от безценното си свободно време в сервиз и ползвам отстъпки, повечето неща сам си правя, дори пред блока. Нови свещи, две бубини, стъпково моторче и МАП. В духа на темата не мисля да го сменям за нещо ново.
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • От: За дългия живот на вещите

              Забравих- чисто нови тайвански фарове с крушки (от най-скъпите) за къси светлини. В ремонта на кутията бяха вложени нови лагери, семеринги и уплътнения. Миналата година смених третият стоп.
              Последно редактирано от nogopechen; 05-08-18, 21:16. Причина: Вече му изгубих края.
              FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

              Коментар


              • От: За дългия живот на вещите

                .....
                Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
                Забравих- чисто нови тайвански фарове с крушки (от най-скъпите) за къси светлини.
                На жената е по- модерно. 2001-ва, триврата, 1,2 бендзин. Заприличала е на ония, блъскащите се колички, дето са в лунапарка. Не ще да я сменя и тва е. Бордюрите не ги забелязва, иначе е много отговорен шофьор. Купихме багажник за 3 колелета и като ги тури на задния капак, става като "мравка влачи скакалец". Арна е колицата. Аз като я яхна, както съм свикнал на мойта, се едно съм се качил на картинг. Неописуемо чувство. Заобичах го тоя бръмбар, ама трябва да му намеря читав майстор, че взех да се изнервям вече.
                Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                Коментар


                • От: За дългия живот на вещите

                  Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
                  Е, ще споделя : КЛИО-2 от 1999 г., бензин/газ, 98 коня. От началото на годината около 2000 лева за абитурентката. Преди две години имах възможност да взема нещо подобно на лизинг, но избрах старото ,,желязо". Първата година излезна около 3600 лева-придобиване и стягане. Миналата година паразитна ролка на пистов ремък, маркуч на климатика и фреон-около 200 лева. От януари до сега-скъсан болт на ляв тампон двигател, воден радиатор, демферна шайба на вала. Отново маркуч и фреон-не обърнах внимание как е нагласил маркучите майсторчето. След това излязла лява полуоска и счупен диференциал. Диференциал и вторичен вал втора употреба, нов съединител комплект, нови дискове и накладки, рециклиране на стартер. След това счупена задна лява пружина-нови Каяба. Ремонт на ,,предница". Ключалка на задна врата. Нова ламбда сонда. Нов редуктор-изпарител, нова ,,бърза" рейка, всички маркучи около газовата уредба сменени. Прекарвам голяма част от безценното си свободно време в сервиз и ползвам отстъпки, повечето неща сам си правя, дори пред блока. Нови свещи, две бубини, стъпково моторче и МАП. В духа на темата не мисля да го сменям за нещо ново.


                  Много запазено бе колега, то почти не дава ядове..

                  Коментар


                  • От: За дългия живот на вещите

                    Ей напомнихте ми да отворя капаците на моите,едната мина година вече и маслото е за смяна,проверявах го зимата......или там някъде ма поне е на 25 години и не и пречи много.

                    утре е деня,дано не ме домързи пак.


                    Майтап
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: За дългия живот на вещите

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Ей напомнихте ми да отворя капаците на моите,едната мина година вече и маслото е за смяна...
                      Не знам дали се майтапиш, ама преди имах един Форд Скорпио, на който му се скъса жилото за ключалката на капака. Отворих го наистина като дойде време за маслото, единственият проблем беше, че през това време карах без течност за чистачките.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • От: За дългия живот на вещите

                        Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
                        Е, ще споделя : КЛИО-2 от 1999 г., бензин/газ, 98 коня. От началото на годината около 2000 лева за абитурентката. Преди две години имах възможност да взема нещо подобно на лизинг, но избрах старото ,,желязо". Първата година излезна около 3600 лева-придобиване и стягане. Миналата година паразитна ролка на пистов ремък, маркуч на климатика и фреон-около 200 лева. От януари до сега-скъсан болт на ляв тампон двигател, воден радиатор, демферна шайба на вала. Отново маркуч и фреон-не обърнах внимание как е нагласил маркучите майсторчето. След това излязла лява полуоска и счупен диференциал. Диференциал и вторичен вал втора употреба, нов съединител комплект, нови дискове и накладки, рециклиране на стартер. След това счупена задна лява пружина-нови Каяба. Ремонт на ,,предница". Ключалка на задна врата. Нова ламбда сонда. Нов редуктор-изпарител, нова ,,бърза" рейка, всички маркучи около газовата уредба сменени. Прекарвам голяма част от безценното си свободно време в сервиз и ползвам отстъпки, повечето неща сам си правя, дори пред блока. Нови свещи, две бубини, стъпково моторче и МАП. В духа на темата не мисля да го сменям за нещо ново.
                        Кво ли не прави човек за единия "Клитор" ....
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: За дългия живот на вещите

                          Това са все неща, които се износват, като е на 20 години и ако не е гледано добре всичко се стоварва на следващия собственик. Между другото купих такова Клио с 1,2/16V мотор 2002 година за жената преди няколко дни.

                          Коментар


                          • От: За дългия живот на вещите

                            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                            Не знам дали се майтапиш, ама преди имах един Форд Скорпио, на който му се скъса жилото за ключалката на капака. Отворих го наистина като дойде време за маслото, единственият проблем беше, че през това време карах без течност за чистачките.
                            Е за какво да се майтапя,ни една не харчи повечето литър масло на 12-13 000 километра,лято е и вода за чистачките не ми трябва,спират,не дрънчи...........нали гледах първите 5 години,жената все ме питаше И как е........ми като ония ден.......и отебах
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: За дългия живот на вещите

                              Айдеееее, на Клиото излезе ся, някаква ламба ли е сонда ли е... Взе леко да ми писва, но има и светлина в тунела. Жената беше категорична, че на друга кола не се качва. Страх от промяната (все пак това ѝ беше първата кола, на която се научи да кара) любов от пръв поглед ли, не знам. Вече започваме да допускаме, че тая лагерна количка може да я сменим с нещо друго. Тва, шофьор да го оставиш без кола, баси стимула се оказва.
                              Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                              Коментар


                              • От: За дългия живот на вещите

                                Смени ламбдата и не тормози жената.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X