Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

    И какво стана? Намерихте ли някакво решение?
    Ако искаш още информация - http://www.ihcmerwede.com/offshore-m...leg-strashnov/

    Коментар


    • #32
      От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

      Поздравления и Удоволствие в работата !

      Кога се очаква да се случва всичко това ?
      байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
      Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
      Суперспам - спама на суперите

      Коментар


      • #33
        От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

        Какво стана? Измислихте ли го?

        Коментар


        • #34
          От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

          То задачата е малко имагинерна . Без да имаме изходните данни за товароносимоста на пристанищните съоръжение и пътищата всичко е в сферата на предположенията . Едва ли това е първото тежко съоръжение в нефтохима и вероятно има предвиден път и технология за превозването им . Не бързайте да изхвърляте класическите чертожни инструменти аз моите още ги пазя не съм ги ползвал от както съм се дипломирал но си ги пазя ей така от носталгия в работата имам и чертожна дъска стабилно прашасала. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6367.jpg
Прегледи:1
Размер:172.2 КБ
ID:5255091.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #35
            От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

            Е-ех, аз имам Рихтер - Коперник VII и Ротринг - Вариант, комплект от дванайсет рапидографа, и със редис-пера съм чертал.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #36
              От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

              ОООО даа в България редовно се разхождат разни инсталации по 4000-5000 тона. Няма грижи! И какви инструменти за чертане какви 5 лева! Като гледам и на Лукаджиите май не им е много ясно за какво иде реч! Някой изобщо виждал ли е такова съоражение че говорите ей така нещо да си кажем
              Голяма веселба ще настане!

              Коментар


              • #37
                От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                ... и със редис-пера съм чертал.
                С тях не се ли пишеше?
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #38
                  От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

                  Може би първото им предназначение да е това (и със сигурност е така де) - както и на моливите всъщност, то изобщо чертането следва хронологично и като потребност писането. Да, със редис пера се чертае, те са първообраза на тушовката, тя на практика предствалява универсално, регулируемо перо за всякакви дебелини. По онова време, нормалният чертожен инструмент бяха рапидографите, на възмутените ни и учудени въпроси - Защо трябва да се занимаваме със тези "допотопни" пособия, отговора беше: За обща чертожна култура, вникване по съществото в развитието на това дело и придобиване на завършени умения по въпроса. Между другото - за изчертаване на хоризонтали и всякакви други изолинии при изработване на картни основи (примерно) и до днес това си е обичаен прийом.
                  Последно редактирано от davc; 16-03-11, 22:23.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #39
                    От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

                    До тук 280 + 230 тона.

                    Остават още 3500
                    байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                    Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                    Суперспам - спама на суперите

                    Коментар


                    • #40
                      От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

                      Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                      До тук 280 + 230 тона.

                      Остават още 3500
                      Нямаме пряк участник вече(ако е бил назначен да участва в проекта).
                      Sent from my Nokia s fenerche

                      Коментар


                      • #41
                        От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

                        Проекта е много интересен от инженерна гледна точка . Превозването е почти най малкия проблем сложното е изправянето и поставянето на фундамента .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #42
                          От: ГОЛЯМ, ПО-ТЕЖЪК, НАЙ-ГРАМАДЕН

                          Това, което се превозва в момента в Бургас, за него ли е темата ? Понеже има малко разлика в данните - не е 4000 тона, а са 2 по 1540 тона, но вероятно е същото. Жалко, че го няма бай Симеон, да разкаже. Макар да не вярваше, че Discovery ще проявят интерес към проекта, то National Geographic все пак ще го снимат в Megastructures.

                          Ето и едно видео от транспортирането на първото голямо "бебе":

                          Последно редактирано от Tihomir(imageo); 07-09-12, 19:43.
                          Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X