Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пазете се и от Глобул

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Пазете се и от Глобул

    Уважаеми „ГЛОБУЛ”,

    Пише Ви един от първите Ви частни клиенти в България. Искам да Ви благодаря, за всички приятни моменти, за които Вие спомогнахте, осигурявайки ми връзка с роднини и приятели от близки и далечни места! С умиление си спомням деня, в който Ваш служител с усмивка написа новия ми мобилен телефон, върху плик с магнитна карта през далечната 1999г. През годините, притежавах телефони на всички мобилни оператори, но никога и за момент не съм си помислял да прекратя договора си с Вас, защото за мен думичката „лоялност” значи много. Дори през последните няколко години, когато сте абсолютно неконкурентни, аз продължих чинно да подновявам всеки договор с Вас, вярвайки, че един ден вие отново ще се „върнете в играта” и ще направите изгодно ползването му . Вярно, като студент се е случвало да забавям някоя от месечните си такси, но в момента, в който събера сумата, с усмивка на лице посещавах най-близката Ви каса за да се издължа. Благодаря Ви за многото хиляди левове взаимен интерес, който споделихме!

    Днес, отидох да платя събралите се около 20лв. сметки + месечни такси, които бях забавил в калабалъка от десетки месечни сметки, които плащам. Незначителноста на тези 20лв. съотнесена към доказаната ми лоялност към фирмата, както и НЕ ползването реално на Вашата услуга, са приспали бдителноста ми и се оказа, че след три месеца не плащане на тези 20лв., номерът ми е отнет. Оказва се, че пълното погасаване на дълга от 20лв. и предплащането на всички месечни такси до края на периода на договора, не са достатъчно условие аз да получа обратно номера си. Платих си 20-те лева, платих си и таксите за бъдещ период, като неустойка по договора и. (точка)

    Хак да са Ви тези 100 и кусур лева, които предплатих, без да ползвам. Хак да са Ви и десетината цифрички (в т.ч. и префикса), които ми взехте.

    Заради доброто старо време, Ви поздравявам с припева на тази песен!: http://vbox7.com/play:65a819d4

    Коментар


    • #47
      От: Пазете се и от Глобул

      През 2008 година сключих едногодишен договор с Глобул, като номера ползваше мой познат. След няколко месеца той ме уведоми, че не иска да ползва вече тази сим карта. Посетих офиса на Глобул /аз също съм им клиент с друга сим карта/. От там ми обясниха, че независимо че картата няма да се ползва за останалите месеци дължа неустойка в размер на месечната такса за всеки оставащ месец от договора.

      Тъй като съм техен клиент с плащането на месечната си сума за моята сим карта, автоматично съм плащала и таксата-неустойка за въпросния договор. След повече от една година разбирам че все още продължавам да плащам неустойки за всеки месец, тъй като било нужно месец преди 7 ноември 2009 да прекратя договора. А нямах нито предизвестие, нито телефонно обаждане че този срок наближава и че ако подам предизвестие договора ще се продължи с още една година. Примирих се, нали въпрос на договор е щом съм го подписала, значи трябва да се съобразя с техните изисквания.

      И така продължих да си плащам сумите към двете карти. Служител ме уведоми, че по принцип трябвало да получа прозвъняване. Очаквах че през следващата 2010 ще получа такова и ще съм наясно кога е въпросния месец за да прекратя договора.

      Изненадата ми бе голяма, когато месец ноември плащайки сметките си, служителка ми каза: имате едно автоматично подновяване, ако се бяхте явили на подновяването и бяхте подписали договора, можеше да получите безплатен телефон. Попитах за подробности и се оказа, че онзи договор който плащам две години ще продължавам да плащам и трета.

      Въпроса ми е: защо като лоялен клиент /ползвам и домашен телефон/ не получавам известия или прозвънявания за да зная че договора изтича и че трябва да го прекратя в срок от 1 месец.

      Защо получавам всякакви реклами като СМС-си, а не съм уведомявана за преподписване на договор? Защото се получава така че в забързаното време което живеем плащаме сметки за нещо което не ползваме.

      И защо компания Глобул ми телефонират за да ме приканят за нова тяхна програма, а не ми звънаха веднъж за тези години да ме известят че договора ще бъде подновен автоматично, ако не се явя да преподпиша или съответно откажа договор.

      Или пък да ми звъннат с грижа за потребителя и да ме попитат защо две години плащам обезщетения, а не ползвам картата? Обобщено се интересувам доживотно ли ще плащам тази неустойка? Сега помня догодина ноември месец да отида да спра въпросния договор, но дали ще го помня още една година? И догодина никой няма да ми се обади или изпрати писмо-уведомление и аз пак ще заплащам неустойки и за следваща година …

      Коментар


      • #48
        От: Пазете се и от Глобул

        Олееее, имало по-зле и от мен значи... Давай ги тия веднага на КЗП, омбудсман, Европейска комисия и каквото още се сетиш момиче! Виж и в другите теми за БТК и пр. как се действа и направи нещо, не ги жали!
        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА!

        Коментар


        • #49
          От: Пазете се и от Глобул

          То има къде-къде по лоши случаи които едва ли са за писане ама ... Викате - византийци - е да ама не.Условията и услугите им в Гърция са на съвсем друг ниво.Както за абонаментни планове , така и за предплатени.Интересно ми е че в Гърция и Румъния се наричат ''Космоте" пък при нас, уж същите пък Глобул ... Абонат съм им вече от около 6 години - имало е случаи когато са ме изнервяли много ,но чашата още не е преляла.За сега никой не ми предлага по-удобна програма (това е свързано и с номера на близки и познати!)

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X