Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    ...Ега си разбрал този път
    Интересното е, че скочиха заради някаква забрана, при условие, че темата беше за изискванията при поставянето на HID-системи...
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • #47
      От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      Ти толова ли не схващаш за какво иде реч ??????????????????
      Ако ксеноновата крушка се монтира на оптика НЕПРЕДВИДЕНА за този светлинен източник, фара НЕ МОЖЕ да се регулира правилно колкото и да връткаш болтчетата за регулиране....
      Ега си разбрал този път
      Иде реч и за това че и да светят както трябва, пак не мога да ги ползвам.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #48
        От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Иде реч и за това че и да светят както трябва, пак не мога да ги ползвам.
        Пак, с какво и как установяваме, че светят както трябва или пък не съвсем? Това на вратата на гаража или "в тъмната уличка" не се приема. Тестерите за настройка на фарове и ГТП или поне тия които аз съм виждал не стават за тая работа. Та?
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #49
          От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Пак, с какво и как установяваме, че светят както трябва или пък не съвсем? Това на вратата на гаража или "в тъмната уличка" не се приема. Тестерите за настройка на фарове и ГТП или поне тия които аз съм виждал не стават за тая работа. Та?
          Значи още по-зле - дори нямаме тестери за да проверим конкретните фарове, но за сметка на това ги забраняваме. Железен аргумент.

          Както казах и по-горе, единственото ми "мрънкане" е че каквото и да се направи, няма човешки начин то да бъде лицензирано, дори да отговаря на всички изисквания. Нищо повече. А според думите ти няма дори начин въобще да се премери.

          А понеже няма тестери, нищо не пречи на колите с монтиран заводски ксенон да ги вдигнат, светейки на извънземните. И няма кой да ги глоби, защото няма кой да ги премери. Дори някой катаджия да прояви самоинициатива, то акта ще падне моментално, защото, по собствените ти думи, мерене пред гаража или на око не върши работа.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #50
            От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Значи още по-зле - дори нямаме тестери за да проверим конкретните фарове, но за сметка на това ги забраняваме. Железен аргумент.

            Както казах и по-горе, единственото ми "мрънкане" е че каквото и да се направи, няма човешки начин то да бъде лицензирано, дори да отговаря на всички изисквания. Нищо повече. А според думите ти няма дори начин въобще да се премери.

            А понеже няма тестери, нищо не пречи на колите с монтиран заводски ксенон да ги вдигнат, светейки на извънземните. И няма кой да ги глоби, защото няма кой да ги премери. Дори някой катаджия да прояви самоинициатива, то акта ще падне моментално, защото, по собствените ти думи, мерене пред гаража или на око не върши работа.
            Тестери има. Могат да премерят и нивото, уж. Някои от тях би трябвало да могат да премерят и обща яркост. Всичко това е крайно недостатъчно за измерването на "нов фар" какъвто се явява халогенният модифициран с виетнамски ксенон.
            Пак казвам, индивидуалното сертифициране на фаровете е губене на време. Ако си производител на осветителни системи, бива. За ентусиастите трябва да е скъпо, за да не се занимава целодневно "технотест" с реглаж на нечии фарове.
            Хайде да засегнем и въпроса, че при виетнамските крушки няма 2 еднакви? Колкото съм гледал, все са криви в някоя посока. Различна за всяка, естествено. Какъв реглаж правиш с тях. При смяна на крушка, пак в "технотест"?
            И да поясня. Аз не съм пълен идиот. Мога да направя разлика между цена 40 и 160лв. за крушка. Даже преди време бях се замислил да монтирам "виетнамски ксенон" в халогените. Като поразгледах какво се предлага, изработка, начин на работа и т.н. прецених, че човек може да си изхарчи парите за нещо далеч по-смислено - примерно за диск на Веселин Маринов!
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #51
              От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

              OK, крушки и баласти слагам "лицензирани", еднакви. После к'во правим?
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #52
                От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                OK, крушки и баласти слагам "лицензирани", еднакви. После к'во правим?
                Тая тема уйде у рЯката.Знаеш за какво става въпрос, ръгат по една ментак крушка, примерно на 8000К на фарове с обикновен отражател, и айде.....Да не говориме, че едната крушка примерно е 8000К, другата примерно 9000.И едната свети с 30 процента повече...Настройка, макар и елементарна не се прави.Това в 98% от случаите....
                Колко хора си играят като тебе да сменят цялата оптика, да сложат оригинални крушки на осрам или филипс(само тези два производителя правят крушки за оригинално вграждане).А и струва ли си усилията ?И къде отива вече цената, само две крушки на осрам D2S са 500лв.(знам щото скоро сменях мойте).А оптиката, а системата за ниво, за измиване, маркова, подчертавам МАРКОВА електроника за управление.После имаме прецизно настройване и тн.
                А сега кажи, колко от тия с гоУфовете ще го направят всичко това, та да се приближат до оригиналните системи ?
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #53
                  От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  OK, крушки и баласти слагам "лицензирани", еднакви. После к'во правим?
                  Само дето само с крушки и баласти не става номера.

                  The headlamp unit (outer lens, reflector, bulb) shall be type approved to ECE 98 and be "e-marked" to demonstrate this.
                  Т.е. ако имаш целите фарове, придружени със съответен документ и си изпълнил изискванията, то няма проблем да минеш преглед.
                  "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                  2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                  Коментар


                  • #54
                    От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    Тая тема уйде у рЯката.Знаеш за какво става въпрос, ръгат по една ментак крушка, примерно на 8000К на фарове с обикновен отражател, и айде.....Да не говориме, че едната крушка примерно е 8000К, другата примерно 9000.И едната свети с 30 процента повече...Настройка, макар и елементарна не се прави.Това в 98% от случаите....
                    Колко хора си играят като тебе да сменят цялата оптика, да сложат оригинални крушки на осрам или филипс(само тези два производителя правят крушки за оригинално вграждане).А и струва ли си усилията ?И къде отива вече цената, само две крушки на осрам D2S са 500лв.(знам щото скоро сменях мойте).А оптиката, а системата за ниво, за измиване, маркова, подчертавам МАРКОВА електроника за управление.После имаме прецизно настройване и тн.
                    А сега кажи, колко от тия с гоУфовете ще го направят всичко това, та да се приближат до оригиналните системи ?
                    Знам естествено. Както и по-горе казах вече няколко пъти, не е проблема в изискването на лицензирана система за това. Проблема е в това че дори да си в състояние да си направиш такава, отговаряща на всички изисквания, нямаш човешки (най-вече като цена) начин да я лицензираш, дори и да искаш.

                    И да, 90% от сложените ксенони заслепяват. Никога не съм отричал това. Голям процент заводски фарове, и ксенонови (да речем че са сравнително малко), и халогенни, също заслепяват. Естествено процента не е 90, като при китайските ксенони, а примерно 5-10, главно при по-стари возила, но има исключения и при по-прясни такива.

                    Ето, например има някакъв шанс фабрични ксенонови фарове от Г класа да станат на терано (както и на голф, впрочем). Да речем че си купя такива. После трябва да направя система за автоматично позициониране. Да речем че и това направя. Законен ли съм, или не съм?
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Ти толова ли не схващаш за какво иде реч ??????????????????
                      Ако ксеноновата крушка се монтира на оптика НЕПРЕДВИДЕНА за този светлинен източник, фара НЕ МОЖЕ да се регулира правилно колкото и да връткаш болтчетата за регулиране....
                      Ега си разбрал този път
                      Не знам за какво се палите толкова. Просто споделям факти и любопитни случки (от преди 40 год. )
                      Виждам разбираш. Тогава посочи кой фар (на коя марка и модел) не може да се регулира фара с ксенони ?
                      Другото важно:
                      Със забрана не става НИЩИЧКО в този живот. Става само с ясни изисквания .
                      Трябва фара да свети под такъв ъгъл с толкова допустимо разсейване.
                      Изпълняваш изискванията - минаваш преглед.
                      Каква е крушката .... няма значение, щом покриваш ИЗИСКВАНИЯТА за светлини на автомобил.
                      ПОставянето на ксенони е упражнение трудно колкото и поставяне на халогени.
                      Нищо по-сложно.И фасунките са идентични, и буксите не можеш да объркаш.
                      Изискванията не трябва да бъдат за ксеноните, а за фаровете - с всякакви крушки.
                      Дано сега ТИ да си разбрал за какво иде реч?
                      И както казах ..... спор няма.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Не знам за какво се палите толкова. Просто споделям факти и любопитни случки (от преди 40 год. )
                        Виждам разбираш. Тогава посочи кой фар (на коя марка и модел) не може да се регулира фара с ксенони ?
                        Другото важно:
                        Със забрана не става НИЩИЧКО в този живот. Става само с ясни изисквания .
                        Трябва фара да свети под такъв ъгъл с толкова допустимо разсейване.
                        Изпълняваш изискванията - минаваш преглед.
                        Каква е крушката .... няма значение, щом покриваш ИЗИСКВАНИЯТА за светлини на автомобил.
                        ПОставянето на ксенони е упражнение трудно колкото и поставяне на халогени.
                        Нищо по-сложно.И фасунките са идентични, и буксите не можеш да объркаш.
                        Изискванията не трябва да бъдат за ксеноните, а за фаровете - с всякакви крушки.
                        Дано сега ТИ да си разбрал за какво иде реч?
                        И както казах ..... спор няма.
                        Вдигам ръце, няма смисъл да продължавам......, все едно говоря на телевизора......
                        Модераторите, имайте милост, затворете темата...........
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #57
                          От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                          Продължавам да се чудя защо толкова се палиш ?
                          Що не се усмихнеш , да пиеш едно и да говориш като нормален ?
                          Кажи коя марка и кой модел си правил с ксенони и не си успял да ги регулираш ?
                          Технически данни, никакъв спор.
                          Все едно говориш на телевизора, и все едно говориш по телевизията ... марка, модел ?
                          (без коментари кой какъв е - точно и кратко)

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X