Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кризата си тръгва, идва пролет!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Кризата си тръгва, идва пролет!

    Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
    Доколкото знам 4 са почти готови..

    Ето една посока, в която можем да излезнем на световната сцена! И ще ни изкарат такива като Киро.
    Жалко, че не се правят тук...
    Което ти казва, че никъде няма да ни изкара, а ще отиде...
    Аз не възлагам големи надежди на бизнесмени, които са забравили откъде са тръгнали.
    За да бъде полезен бизнеса - той трябва да е и малко социално отговорен.

    Бизнесмените от тоя тип разполагат и в момента с достатъчно капитал, за да ни изкарат от блатото, ма не съм видял да са се засилили да го направят...

    Поръчката на тия четири кораба тук щеше да създаде работа на много хора - а името на Кирил Домусчиев хората щяха да свързват с хубави неща...

    Коментар


    • #77
      От: Кризата си тръгва, идва пролет!

      Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
      ..........
      Аз не възлагам големи надежди на бизнесмени, които са забравили откъде са тръгнали.
      ..............
      Помни много добре. От сергия на пазара. Продал я и направил ПФ. И тогава се почва.
      Относно Антибиотик-Разград, се говори, че немогат да му се изкарат парите за инвестицията, ако не се произвеждат синтетики.
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #78
        От: Кризата си тръгва, идва пролет!

        Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
        Помни много добре. От сергия на пазара. Продал я и направил ПФ. И тогава се почва.
        Относно Антибиотик-Разград, се говори, че немогат да му се изкарат парите за инвестицията, ако не се произвеждат синтетики.
        А стига бе, верно ли?
        Говорите небивалици...
        Никога не е имало, няма, и не може да има такова нещо.
        Синтетични наркотици да се произвеждат в родните ни фармацевтични предприятия под носа на ГДБОП и да се изнасят в матраци до Мексико с кораби на БМФ без даже и ЦРУ да разбере? - Невъзможно...невъзможно казвам ти...

        Всички бентлита, бугатита и макларън мерцедеси в малката ни татковина са си изкарани с честен труд и пот на челото...
        Що картофи ражда Самоковското поле, а и гъби се събират доста...

        Коментар


        • #79
          От: Кризата си тръгва, идва пролет!

          Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
          Поръчката на тия четири кораба тук щеше да създаде работа на много хора - а името на Кирил Домусчиев хората щяха да свързват с хубави неща...
          Всяка сделка се крепи на три крака - "цена", "срок", "качество"!

          На нашето трикрако столче, къде ги видя тия крака?
          Ще си седим на земята засега...

          Коментар


          • #80
            От: Кризата си тръгва, идва пролет!

            Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
            Всяка сделка се крепи на три крака - "цена", "срок", "качество"!

            На нашето трикрако столче, къде ги видя тия крака?
            Ще си седим на земята засега...
            Не знам колко са големи корабите - иначе все още имаме възможност да правим не лоши кораби...
            Ако са от клас, който и тук може да се направи - проблема е по-скоро с произхода на парите. В Китай не питат...

            Коментар


            • #81
              От: Кризата си тръгва, идва пролет!

              Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
              Не знам колко са големи корабите - иначе все още имаме възможност да правим не лоши кораби...
              Ако са от клас, който и тук може да се направи - проблема е по-скоро с произхода на парите. В Китай не питат...
              Тук се правят добри кораби, но не останаха заварчици. А пък и в Китай ги правят много евтино.

              Коментар


              • #82
                От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                Първоначално публикуван от Ivanov Преглед на мнение
                Тук се правят добри кораби, но не останаха заварчици. А пък и в Китай ги правят много евтино.
                Да е евтино, колко да е по евтино - всичко се договаря, ако има желание.
                Ако има работа - заварчици ще се намерят...
                (иначе проблема с тяхното намиране ми е повече от ясен - той не е нов и започна още в края на 90те).

                В Китай - ако не си контролираш качеството на място - си оставаш с евтиното за спомен...
                Ако прибавиш и цената на контрола - се оказва, че в Полша може и да е по-евтино.

                В случая - или е някаква грандоманска история, или има проблем с произхода на кинтите...

                Коментар


                • #83
                  От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                  Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                  Да е евтино, колко да е по евтино - всичко се договаря, ако има желание.
                  Ако прибавиш и цената на контрола - се оказва, че в Полша може и да е по-евтино.
                  Има няма по около 30 милиона долара на парче...
                  Малко ли е, много ли незнам! Не съм купувал скоро!

                  Вижда ми се малко...Горе долу колкото 40 хиляди РЗП.. нещо като МОЛче, хилавичко..

                  А си е врътня! Тук завари, там огъни... не е като "лейте се бетони, дръжте се кофражи!"

                  Пък и постоянно ръждясва пущината, целият е от железо! А и то скача нагоре надолу като кенгуру по борсите!

                  Поне се движи, та може да се премести при пазара, че с МОЛовете тая работа не става!
                  Последно редактирано от Volk; 04-02-11, 11:45.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                    Има едно нещо, серийно производство му викат! Тук, по поръчка, все още може да се построи всякакъв кораб. Като става въпрос за поръчка - дали в Китай, дали тук е по-евтино, е сложен въпрос. Само че в Китай, кораби като тези четирите, ги правят на конвейр - типови. При това положение всякакви сравнения в цените отиват с коня у ряката.
                    А заглавието на тази тема като го видях и ми стана едно пролетно. А-ма като прочетох за какво става върос и разбрах, че само идването на пролетта е сигурно - както всяка година по това време. Няколко случая, при които все още държащи се на водата акули изяждат други, вече необратимо умиращи, не е индикация за нищо, освен, може би, за нерегламентирана циркулация на информация, с източник - банковите среди.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                      Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
                      Има няма по около 30 милиона долара на парче...
                      Малко ли е, много ли незнам! Не съм купувал скоро!
                      Корабите били 30 700 тона водоизместване. Колко е това като тара: 4-5 000 тона?
                      В такъв случай цената е 7-8 долара за кг. На мен не ми изглежда супер евтино. Поне не в пъти...

                      Няма спор, че корабите са добра инвестиция - като спрат да носят пари можеш и на скрап да ги дадеш, а изгледите са след едни 30-40 години, цената им на скрап да е по-висока от цената им като нови... Това ако не ги гепят сомалийските пирати разбира се...

                      ПП. И тук ги правят типови...
                      http://www.bulyard.com/presscenter.php?nid=NzM%3D
                      Последно редактирано от vlageo; 04-02-11, 12:24.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                        Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение

                        ПП. И тук ги правят типови...
                        http://www.bulyard.com/presscenter.php?nid=NzM%3D
                        Трета бройка в серията от единствения усвоен тип. След сума години почти нищо, а и най-вероятно преди друга сума години - същото.
                        Да не говорим, че са изключително ограничени откъм гъвкавост при пазарлъка, защото още са много накъсо със изплащането на технологията.
                        Последно редактирано от davc; 04-02-11, 12:26.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                          Трета бройка в серията от единствения усвоен тип. След сума години почти нищо, а и най-вероятно преди друга сума години - същото.
                          Да не говорим, че са изключително ограничени откъм гъвкавост при пазарлъка, защото още са много накъсо със изплащането на технологията.
                          Няма спор, че такава поръчка е предизвикателство за тях.
                          Въпроса е дали предприемачи като въпросния ще бъдат тези, които ще ни извадят от блатото.
                          Поръчка от 8-10 кораба към Варненска корабостроителница поставя нещата в съвсем друга плоскост.
                          Това е възраждане на цял отрасъл!
                          Явно нещата повече опират до желание. И това е нещо, в което държавата трябва да се намеси с целева политика...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                            Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                            Няма спор, че корабите са добра инвестиция - като спрат да носят пари можеш и на скрап да ги дадеш, а изгледите са след едни 30-40 години, цената им на скрап да е по-висока от цената им като нови...
                            Китайските нямали толкова дълга експлоатационна годност. Доста по-малко, за разлика от тези строени тук.

                            И продаването им на скраб не е толкова лесно. Как да е и къде да е не ги купуват.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                              Първоначално публикуван от Ivanov Преглед на мнение
                              Китайските нямали толкова дълга експлоатационна годност. Доста по-малко, за разлика от тези строени тук.

                              И продаването им на скраб не е толкова лесно. Как да е и къде да е не ги купуват.
                              Получаваш каквото плащаш - в случая с китайските неща - често получаваш много по-малко отколкото плащаш.

                              От чисто любопитство - това подчертаното защо е така? Да не са радиоактивни...или просто батко Митал не обича китайците...

                              Коментар


                              • #90
                                От: Кризата си тръгва, идва пролет!

                                Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                                Получаваш каквото плащаш - в случая с китайските неща - често получаваш много по-малко отколкото плащаш.
                                По всяка вероятност е така. В тази тема не анализираме силните и слабите страни на коробостроенето у нас и в Китай. Но фактите са такива, каквито са. Там от няколко години се строят много кораби. Тук все по-малко. Чии са поръчките и пазарен дял на корабостроителниците няма да коментираме.

                                Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                                От чисто любопитство - това подчертаното защо е така? Да не са радиоактивни...или просто батко Митал не обича китайците...
                                Обича ги, що да не ги обича. Ама по ред причини къде да е не могат да се режат. В Индия - може! В Европа - не може! Точка!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X