Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

    Първоначално публикуван от CAESAR Преглед на мнение
    Лелеееее...
    Колега ти с едно изказване затри цялата лесотехническа наука и я обяви за излишна..... Освен това научих че съществуват машини, за които не съм учил и дори чувал, а те широко се използват в Родината ни..... Моля те пооправи си правописните грешки за да разберем съвсем смисъла на това, което пишеш.
    Благодаря.

    Няма да се намесвам в горния спор.Само искам да питам какво е "валова шлайфа".
    Тип машина РОДОПИ,дето има в нея комбинация и за шлайфане?

    Коментар


    • #32
      До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

      Не ти трябва. Калиброването се прави на щрайхмус или по-добре на четиристранно рендосваща мащина, наречена по народно му четиристранка...
      Когато опознаеш живота - няма закъде да бързаш...

      Коментар


      • #33
        До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

        Първоначално публикуван от Мещера Преглед на мнение
        Няма да се намесвам в горния спор.Само искам да питам какво е "валова шлайфа".
        Тип машина РОДОПИ,дето има в нея комбинация и за шлайфане?
        Старите валови шлайфи-представлява вал на който е намотана спираловидно шкурка пристегната от двете страни със скоби.По новите валови са със два вала през които минават две ленти от шкурка (120 и 80),като валовете притискат шкурката(която самостоятелно се движи с голяма скорост) към дъската,която се движи върху гумена лента.Тези машини са само за шлайфане.След понеделник ще я снимам в действие и ще ти я изпратя.

        Коментар


        • #34
          До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

          Ще се опитам да кача снимки на въпросните машини.Самото име е показателно.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #35
            До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

            Това е дъбова обшивка мината първо на четиристранката после на шлайфата.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #36
              До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

              Това е обшивка от принудително сушене.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #37
                До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                И някои други нещаАко те интересува нещо друго свързано с дървен материал и обработката му това е моя номер 0888 588 678,Ванката.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от ivan tonin; 17-02-10, 14:05. Причина: добавяне на снимка

                Коментар


                • #38
                  До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                  Първоначално публикуван от Мещера Преглед на мнение
                  Не е турция.Франция е.
                  Правил съм много ламперии,но точно в кораб не съм.Затуй реших да пусна темата-да пообсъдим проблема и възможностите за решаване.
                  Инструмент ще има всякакъв,на място.Тъй като кораба веднъж е изкарал един цикъл на експлоатация,тоест морално остарял е,не виждам смисъла да го кича с тик или други екзотики.Мисля го именно с една хубава шлайфана чамова ламперия и после здраво импрегниране пртив влага и горимост.Целта е да се сгъне лев,за да има и за агънце.
                  Сигурно знаеш, но аз да си кажа! На кораб не се ползва нивелир, а се следват естествените линии на корпуса за успоредност и перпендикулярност.

                  Ето една идея за сауна.
                  Прикачени файлове
                  Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                  VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                  Коментар


                  • #39
                    До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                    Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                    Сигурно знаеш, но аз да си кажа! На кораб не се ползва нивелир, а се следват естествените линии на корпуса за успоредност и перпендикулярност.

                    Ето една идея за сауна.

                    Това не го знаех,признавам си.Благодаря ти,Иво!

                    Всъщност,оказа се,че ще трябва да се чистят всички вътрешни помещения,които съществуват сега и да се прави съвсем ново вътрешно разпределение.мокри помещения,стаи за спане,дневен бар...а бе бая работа.Това ще изисква и пускането на нови ВиК и ел.инсталация,изолация,носещи конструкции и чак тогаз-ламперията.
                    Понеже се запалих,и имах на разположение малко снимки с не особено добро качество и устно описание къде точно се намира кораба-че бил сравнително близо до Айфеловата кула, и до един голям парк,както и един мост се вижда...та го потърсих заедно с чичко Гугъл.И май го намерих...
                    Пуснете тоя адрес в търсачката и вижте снимките,да видим дали съм уцелил наистина.
                    ........
                    Pont de Suresnes
                    92150 Suresnes, France
                    ........
                    Искам да попитам-в носовата част на кораба има едно квадратче зачертано с прави линии.Вътре пише DOUCHE.Та какво етова-аз го мисля че е резервоара за прясна вода за инсталацията ама не съм сигурен.
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от Мещера; 19-02-10, 08:46.

                    Коментар


                    • #40
                      До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                      Да добавя-ВСИЧКИ материали ще са от България,транспорта също.
                      Да подпомогнем малко,закъсалата икономика.
                      Ще се радвам ако някой от колегите може да помогне с нещо.

                      Коментар


                      • #41
                        До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                        Първоначално публикуван от Мещера Преглед на мнение
                        Не е турция.Франция е.
                        Правил съм много ламперии,но точно в кораб не съм.Затуй реших да пусна темата-да пообсъдим проблема и възможностите за решаване.
                        Инструмент ще има всякакъв,на място.Тъй като кораба веднъж е изкарал един цикъл на експлоатация,тоест морално остарял е,не виждам смисъла да го кича с тик или други екзотики.Мисля го именно с една хубава шлайфана чамова ламперия и после здраво импрегниране пртив влага и горимост.Целта е да се сгъне лев,за да има и за агънце.
                        Ако е Франция това е речно корабче - пениш, тип Фрейзинет с максимална дължина 39м и максимална широчина 5,05 м.
                        Съгслано френското законадтелство се прави т.нар.сондиране на определен период от време, но това се прави в сух док.Това е с цел установяване на водозащитеноста на корпуса.Всъщност виждам съм доста старо пиано на такова корабче и си свиреше нормално, т.е. влагата ако не влияе на чувствителен музикален инструмент занчи би следвало да са добре защитени, в по горните мнения прочетох нещо за махагон - има разлика между морска влага и сладководна.
                        Мога да ви предоставя информация относно този тип речни корабчета, визирам холандски тялк и пениш, но е изцяло на френски, а в момента не мога да се ангажирам с превод защото е доста обемна.
                        Поздрави,
                        Стефан

                        Коментар


                        • #42
                          До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                          Първоначално публикуван от Мещера Преглед на мнение
                          Това не го знаех,признавам си.Благодаря ти,Иво!

                          Всъщност,оказа се,че ще трябва да се чистят всички вътрешни помещения,които съществуват сега и да се прави съвсем ново вътрешно разпределение.мокри помещения,стаи за спане,дневен бар...а бе бая работа.Това ще изисква и пускането на нови ВиК и ел.инсталация,изолация,носещи конструкции и чак тогаз-ламперията.
                          Понеже се запалих,и имах на разположение малко снимки с не особено добро качество и устно описание къде точно се намира кораба-че бил сравнително близо до Айфеловата кула, и до един голям парк,както и един мост се вижда...та го потърсих заедно с чичко Гугъл.И май го намерих...
                          Пуснете тоя адрес в търсачката и вижте снимките,да видим дали съм уцелил наистина.
                          ........
                          Pont de Suresnes
                          92150 Suresnes, France
                          ........
                          Искам да попитам-в носовата част на кораба има едно квадратче зачертано с прави линии.Вътре пише DOUCHE.Та какво етова-аз го мисля че е резервоара за прясна вода за инсталацията ама не съм сигурен.

                          Първо за "нивелира".
                          Ако използваш нивелир, може да се получи много страшна история накрая! По време на работа кораба още не е оборудван и заема определено положение спрямо повърхността на водата./крен и диферент/. След оборудване и пълно бункероване положението ще е друго и ще се окаже, че правите линии определени от нивелира вече не са прави а наклонени и става много "красиво".
                          За пример само ще дам "специалистите" на една фирма за РVС дограма. Сменяха някои врати с нови и не се вслушаха в съвета за нивелира, ама после правиха нови рамки и нов монтаж.

                          Относно "зачертаното" - това е някакво помещение или склад, има и врата зададена./или баня, ако е това на рисунката под четежа/
                          Всички цистерни на борда се обозначават с правоъгълник или квадрат с диагонални линии.

                          Така най-просто мога да поясня информацията!
                          Последно редактирано от Ивайло Александров; 19-02-10, 10:24. Причина: Допълнение
                          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                          Коментар


                          • #43
                            До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                            Първоначално публикуван от steff_s Преглед на мнение
                            Ако е Франция това е речно корабче - пениш, тип Фрейзинет с максимална дължина 39м и максимална широчина 5,05 м.
                            Съгслано френското законадтелство се прави т.нар.сондиране на определен период от време, но това се прави в сух док.Това е с цел установяване на водозащитеноста на корпуса.Всъщност виждам съм доста старо пиано на такова корабче и си свиреше нормално, т.е. влагата ако не влияе на чувствителен музикален инструмент занчи би следвало да са добре защитени, в по горните мнения прочетох нещо за махагон - има разлика между морска влага и сладководна.
                            Мога да ви предоставя информация относно този тип речни корабчета, визирам холандски тялк и пениш, но е изцяло на френски, а в момента не мога да се ангажирам с превод защото е доста обемна.
                            Поздрави,
                            Стефан


                            Няма да е излишна информацията ,колега.Нищо че е на френски.

                            Коментар


                            • #44
                              До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                              Първоначално публикуван от Мещера Преглед на мнение
                              Няма да е излишна информацията ,колега.Нищо че е на френски.
                              Извинете че закъснях с отговора,но пиша от служебния компютър и тук нямам много информация, прилагам в прикачения файл само с това с което разполагам в момента.
                              Ще изпратя допълнително при възможност.
                              Поздрави и късмет,
                              Стефан
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #45
                                До: ЛАМПЕРИЯ В КРУИЗНО КОРАБЧЕ

                                Първоначално публикуван от steff_s Преглед на мнение
                                Извинете че закъснях с отговора,но пиша от служебния компютър и тук нямам много информация, прилагам в прикачения файл само с това с което разполагам в момента.
                                Ще изпратя допълнително при възможност.
                                Поздрави и късмет,
                                Стефан
                                Благдаря колега,и това е достатъчно показателно.

                                ...Как да благодаря...Я вземете ме нападнете,най-добре!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X