Ех хора ... аз питам конкретно нещо ...вие пак ме пращате да чета спецификации...Прочетох ги ... ама не съм сигурен че съм ги разбрал или по точно не съм сигурен за ефекта...
Заради особеностите на обекта - на няколко пъти пада предпазителя в трафопоста - а не този в таблото. И пускането на тока е свързано с много мъки обаждания чакания и прочие...НЕ ИСКАМ ДА ГО ПРЕЖИВЯВАМ ОТНОВО...
Поради тази причина - желая да направя така че да пада шалтера в МОЕТО табло - без това да ми коства загуба на мощност... Ако ли пък ще ми коства - приемам я...
И логиката ми е проста - след като в трафопоста е 80 А - моя трябва да е по малък... ама да не е баш 63 щото мощноста става около 30kW
Ако ли пък сложа стандартен 80А - то двата шалтера ще се бият кой да падне първи! Тоест на късмет ще е...
И оттук достигнах до извода че Шнайдера има едни прекъсвачи регулируеми в някакви малки граници...
И казано с прости Мишевски думи (това исках да проверя дали съм прав)
Единия модел променя кривата - абе променя колко бързо да щтракне - идеята ми е да го настроя бързо и да изпревари този в трафопоста...
Втория модел променя амперите - тоест наглася от 70 до 100 А - и примерно аз ще го сложа на минимум 70А с надеждата да изпревари този в трафопоста(доказано 80А)
Ей това е с прости думи... По спецификации всичко е идеално - но на практика дали е така? И просто се надявах някой от форума да е ползвал такива регулируеми и да каже от личен опит...
Според мен - спецификации и желания са едно но жизнения и практически опит са всичко... Затова като ми каже Анатолий (примерно) нещо - аз си знам че тоз е работил работил работил и го слушам проучвам и обсъждам...
Помогнете ми за този шибан прекъсвач - регулируем ли да е или просто слагам изпитания онзи за 113 лв на Анатолий...
Заради особеностите на обекта - на няколко пъти пада предпазителя в трафопоста - а не този в таблото. И пускането на тока е свързано с много мъки обаждания чакания и прочие...НЕ ИСКАМ ДА ГО ПРЕЖИВЯВАМ ОТНОВО...
Поради тази причина - желая да направя така че да пада шалтера в МОЕТО табло - без това да ми коства загуба на мощност... Ако ли пък ще ми коства - приемам я...
И логиката ми е проста - след като в трафопоста е 80 А - моя трябва да е по малък... ама да не е баш 63 щото мощноста става около 30kW
Ако ли пък сложа стандартен 80А - то двата шалтера ще се бият кой да падне първи! Тоест на късмет ще е...
И оттук достигнах до извода че Шнайдера има едни прекъсвачи регулируеми в някакви малки граници...
И казано с прости Мишевски думи (това исках да проверя дали съм прав)
Единия модел променя кривата - абе променя колко бързо да щтракне - идеята ми е да го настроя бързо и да изпревари този в трафопоста...
Втория модел променя амперите - тоест наглася от 70 до 100 А - и примерно аз ще го сложа на минимум 70А с надеждата да изпревари този в трафопоста(доказано 80А)
Ей това е с прости думи... По спецификации всичко е идеално - но на практика дали е така? И просто се надявах някой от форума да е ползвал такива регулируеми и да каже от личен опит...
Според мен - спецификации и желания са едно но жизнения и практически опит са всичко... Затова като ми каже Анатолий (примерно) нещо - аз си знам че тоз е работил работил работил и го слушам проучвам и обсъждам...
Помогнете ми за този шибан прекъсвач - регулируем ли да е или просто слагам изпитания онзи за 113 лв на Анатолий...
Коментар