Нещо марка? Щото в един момент Спарки беше писал, че лепило за автостъкла не хваща на полиетилен
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Залепване на полиетилен
Свий
X
-
Във вратите найлонът може да не е от полиетилен или пък да се е окислил с времето. Моята кола е с ПВЦ фолио. Найлонът може да се лепи след химически промени на на повърхността. Така работят активаторите и така се правят и ски.
За строителни цели фолио се закрепва и уплътнява по механичен начин - българският вариант ще са две дъски и пяна.
Коментар
-
И аз съм за дъска и пяна към тухлите и бетона, и после с друга дъска-найлона към първата.
Просто, елементарно за изпълнение и вършещо работа. По една дупка от гвоздей или такер на 20-30 см не мисля, че ще е проблем.
А може и двете дъски да се притиснат една към друга(а между тях найлона) без да се дупчи самия найлон. Никакви химии и скъпи лепила не трябват.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Техниката "с гвоздей" е да се закрепят хлабаво двете дъски и да се направят прорези по края на найлона за да може да се издърпа (между дъските), а прорезите са където има гвоздей. Като се издърпа всичко се стягат винтовете (вместо гвоздея - по-лесни са за ползване). За плътност непосредствено преди стягането се слага малко пяна.
"Без дупчене" е когато найлонът се защипва или увива около държащия профил или дъска. Гвоздейният начин е по-разбираем и универсален и позволява много повече издърпване и опъване. Минусът е опасността да се резне излишно много и последващото кърпене с тиксо.
-
-
Откъде да дойде конденз по полиетилена, като между него и студеното има едно известно количество термоизолация ?
Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение...
П.С. Да се доизясня....отчитам факта, че има топлоизолация...въпреки това мисля че ще има конденз.
А дори и да се получи някакъв конденз, все си мисля, че ще е по-добре да е върху долната повърхност на парната бариера с 2 пласта гипсокартон под нея, отколкото да се кваси ватата.Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-03-21, 00:14.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Няма как да има въздух. Парната бариера се монтира отдолу, между металната конструкция и картона. Няма къде другаде. Отгоре между конструкцията и термоизолацията (отчасти свободно лежаща върху CD профилите) е абсурд да се монтира.
Отделно, че при това положение в твоята версия за задължително наличие на конденз, той би бил върху металната конструкция ...
-
Нещо не мога да ти схвана мисълта. Ако покривът протече, със или без парна бариера проблемът ще е налице. Ватата ще се накисне. Ако няма отдолу фолио та какво? Течът ще се изпари? Как и къде ще отведеш водата от протеклия покрив?
По твоята логика дай изобщо да не слагаме изолация и окачен таван, защото все някога отгоре ще протече и те ще се намокрят.
-
-
Има специална импрегнираща шпакловка за мокри помещения, ако гипсокартонът е изпълнен добре и няма последващо отваряне на пукнатини, тя решава проблема с влагата към изолацията.
Мембрана не е нужна.
На Кнауф - унифлот импрегниран, цената е към 16 лв. за 5 кг
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнениеЧавдаре, ако си го решил прави го. Ако не...дай детайл за да го мислим...иначе си говорим на ангро.
Изолацията по пода на таванското....не става ли?
Над помещенията е дървената конструкция на покрива. На нея се монтира окачен таван. Таванско помещение няма, има малко необитаемо подпокривно пространство с височина от около 30-на см до метър.
Изолация - един път между ребрата на покрива и втори път върху окачения таван.
При тази схема вариантите са два - или хоризонтален таван, или затваряне отвътре по наклона на покрива.
И в двата случая въпросът от темата е един и същ - с какво/как най-добре да се уплътни връзката на пароизолацията към прилежащите стени.
Философствания ма що така, ма що не иначе, са напълно безпредметни. Положението е такова, каквото е. Задал съм конкретен въпрос.
Който може да даде отговор или насоки по въпроса - добре дошъл и благодаря.
Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнениеИма специална импрегнираща шпакловка за мокри помещения, ако гипсокартонът е изпълнен добре и няма последващо отваряне на пукнатини, тя решава проблема с влагата към изолацията.
Мембрана не е нужна.
На Кнауф - унифлот импрегниран, цената е към 16 лв. за 5 кг
Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-03-21, 10:35.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Пишеш за двойна лепенка към профилите, е нали и по стената ще има профил, уплътняваш профила към стената, може с много материали, после само лепиш двойната към профила.
Дай някаква схема, пък дори и на ръка.
Коментар
-
По принцип залепената за конструкцията мембрана е в сандвич гипсокартон - пароизолация - метален профил. Проблем поради отлепване на двойнолепящата не мисля че може да възникне на по-голямата площ предвид на това, че мембраната все пак ще е притисната между металния профил и гипсокартона, а връзките между отделните листове хем ще бъдат със застъпване, хем отгоре ще се подсигурят с армирана лента.
Най-проблемна си остава периферията. Там притискането вероятно няма да е толкова качествено, защото не смятам да връзвам гипсокартона за UD-тата.Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-03-21, 11:39.
-
Питах чичко Гугъл за такива лайсни, но това, което ми показа, не ми се вижда приложимо. Все пак става въпрос за окачен таван от гипсокартон и лайсните ще влязат в конфликт с окрайчващите UD профили.
-
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеОткъде да дойде конденз ...
А дори и да се получи някакъв конденз, все си мисля, че ще е по-добре да е върху долната повърхност на парната бариера с 2 пласта гипсокартон под нея, отколкото да се кваси ватата.
Коментар
-
Ей, доживях търговец да ми отговори!
Бутиловият уплътнител не е подходящ продукт за конкретното приложение.
Можем да Ви предложим MS полимер - уплътнител Soudal Multibond MS35 MS полимер 600 мл. цвят сив или черен.
MS полимерът е подходящ за реализиране на Вашия детайл, но въпреки това, в зависимост от конкретния състав на полиолефина има вероятност да не се получи качествена адхезия.
Препоръчваме Ви да направите опит с MS полимер с цел установяване съвместимост.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Не точно Судал, а търговец, продаващ и техни продукти. Няма нужда от телефони. Въпросният продукт го има в търговската мрежа, в т.ч. и в магазини, които обикновено ползвам. Така или иначе съм дребен клиент и няма да купувам промишлени количества. За начало ще взема 1 опаковка с цел експеримент. И да не става, няма да отиде зян, защото имам къде да употребя продукт от този тип.
-
OK. Идеята ми беше да звъннеш на официалния представител за БГ за кратка консултация. Нямаше да ти откаже.
-
Още миналата седмица съм пратил запитвания до всички вносители, в т.ч. и до въпросния. До момента нямам отговор от нито един от тях ...
-
-
Модифицираният силикон е ненадежден за лепене на полиетилен и полипропилен. Търговецът сега ще препоръча подготовка на повърхността, което пък беше второто или трето мнение в темата. Може и с фина шкурка да се надраска ..но има ли смисъл
Всъщност имало леплив грунд. Съдържа епоксидни материали и толуол, което е близко до лепилото на тиксото. И връща историята към двойнозалепващата лента и нейните плюсове и минуси.
Последното е вариант - лепи се тиксо по фолиото, и върху тиксото вече хващат всички строителни полиутеполиурерани.
Грунд, който не въздейства химически - https://gluetec-group.com/en/adhesiv...opylene-primerПоследно редактирано от Stbd; 11-03-21, 12:05.
Коментар
-
Търсят се фантастични решения и се робува на "така не се прави" (реплика на проектанта/майстора/търговеца).
Не може ли да се добави още някой профил на 10 см от стената и към него да се захване гипсокартона и така да има как да притисне фолиото през някоя уплътнителна лента 10х3 примерно?
Коментар
-
Първоначално публикуван от Stbd Преглед на мнение...
Не може ли да се добави още някой профил на 10 см от стената и към него да се захване гипсокартона и така да има как да притисне фолиото през някоя уплътнителна лента 10х3 примерно?
Що си мисля обаче, че дори и да се притисне на 10 см от стената, въпросът с уплътняване на фугата по периферията пак си стои.
И не. Не се робува на нищо. Въпросът за захващането на гипсокартона за окрайчващите профили няма еднозначен отговор. И в материали на Кнауф се срещат и единият, и другият вариант.
В случая аз избирам варианта по краищата да не се фиксира към стените с оглед на това, че таванът се окачва не на бетон, а на дървена конструкция, която е по-вероятно да мърда.
Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар