Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
За Щил има много добри отзиви за 160 C-B - 587лв. специално с батерия АР 300 S - 344 лв. AL 101 - 84лв, стандартно зарядно - общо - 1000лв. и си с Супер Про.
Да видим какво става при Айнхела - 570лв при вариант с една батерия. Само, че нямам идея какво ще може, ако го напънем в гората.
Със спестените 400лв. да видим какво може да получим.
гайковерт - EINHELL TE-CW 18Li Power X-Change - Solo 170лв.
- винтоверт - Акумулаторен ударен винтоверт(безчетков) TE-CI 18 Li Brushless-solo 179лв.
Не е лошо, ще остане и за бутилка уиски, но ... Гайковерта ми изглежда слаб -215 Нм - ще може ли да развива болтовете на скобите на ресцьори и разни други заварени от ръжда елементи по окачването. Дори за болтовете на джантите ме съмнява.
Така че от една страна и на мен малко ми е кисело гроздето. От друга ме е страх да дам едни пари за нещо, което не е ясно дали ще има вътъка да работи в хоби в клас, камо ли в професионален?
Хубаво да се включи още някой с конкретни наблюдения върху машините на Айнхела...
С принципните постановки съм напълно съгласен.
П.П. За сервизите съм напълно съгласен също, но Макита чупят мързеломера. Хайде и това ще разкажа: За един месец не можаха да ми намерят маркуч за бензина за уред 1.3к цена. Накрая след 1 месец разкатаване ми казаха да се оправям сам най-нагло. Шибан...то беше, че външният диаметър на маркуча беше някакъв нестандартен диаметър 2мм над стандартните шлауфки. Така хайде в Щила изяж ме Вълчо - 50 кинта ми отрязаха главата да го пригодят към техния стандарт... та така със сервизите винаги сме от страната на булката, докато не се развие и там пазарът като на Запад.
А сега се сетих да ми е чиста съвестта - един приятел от простотия бастиса чисто нов шлайф Макита около 170лв беше тогава на 220в. И ми дадоха нов. Но това беше жест от продавача - Практикер, но местните дилъри са пълни мизерници.
Коментар