Привет!
Имам проблем с постояннотоков колекторен четков двигател 180В който е от бягаща пътечка!
Двигателя върти но при висока скорост и като се качи по тежък човек - 90 кг защитата изключва защото превишава 10А консумацията!
Това е проблема - при натоварване дърпа повече ток от необходимото!Само при натоварване се получава!
Захранването е наред 680микрофарада сменен капацитет оттам през мосфет отива на двигателя!
Отворих мотора= нямам нагар на четките те са в идеално състояние колектора също не видях изронени счупени пластини ламели и прочие!Всичко изглежда наред с изключение на графитния прах който изчистих.Ама и той не беше кой знае какво...според мен!
От този прах изчистих каналите на колектора но имам съмнения за частично късо между намотките!
Лагерите също са наред!
Как да проверя ротора?! Разбирам че метода с отворен трансформатор също лъже и не е сто процентов!?
Имало още един метод с измерване на тока?!Който бил напълно сигурен?
Дайте идея?!
Имам проблем с постояннотоков колекторен четков двигател 180В който е от бягаща пътечка!
Двигателя върти но при висока скорост и като се качи по тежък човек - 90 кг защитата изключва защото превишава 10А консумацията!
Това е проблема - при натоварване дърпа повече ток от необходимото!Само при натоварване се получава!
Захранването е наред 680микрофарада сменен капацитет оттам през мосфет отива на двигателя!
Отворих мотора= нямам нагар на четките те са в идеално състояние колектора също не видях изронени счупени пластини ламели и прочие!Всичко изглежда наред с изключение на графитния прах който изчистих.Ама и той не беше кой знае какво...според мен!
От този прах изчистих каналите на колектора но имам съмнения за частично късо между намотките!
Лагерите също са наред!
Как да проверя ротора?! Разбирам че метода с отворен трансформатор също лъже и не е сто процентов!?
Имало още един метод с измерване на тока?!Който бил напълно сигурен?
Дайте идея?!
Коментар