Историята е следната(още не е завършила):
Миналата седмица ми отказа пералнята.
Предположих къде е проблема, но тъй като е гаранционна реших да не пипам нищо. Миналия четвъртък(20.08 ) сутринта баща ми се обади на телефона който пише в гаранционната карта и малко по-късно през деня излязох от работа да пусна "техниците" при пералнята. Дотук добре, отзоваха се бързо.
Дойдоха поогледаха без да отварят нищо и писаха програматор и май още нещо. Докато не гледах много много видях, че вкара отвертката в ключалката и пералнята тръгна. Изпратиха ме да си изкарам някакъв документ в магазина, тъй като касовата бележка е избеляла и без нея не можело да поръчат части. Разбрахме се копието от бележката да остане в магазина, с него да поръча части и да чакам да ми се обади.
Тази вечер ми звъни телефона малко след 18:30ч. и ме питат ходил ли съм до магазина да изкарам документ за избелялата бележка? Обясних му, че съм направил както сме се разбрали и да си я вземе от магазина. Каза ми, че утре ще отиде да провери и евентуално ще се опита "още утре" да поръча частите. На въпрос кога евентуално да очаквам да ми оправят пералнята, каза, че се надява още другата седмица да стане. Замълчах, но побеснях и реших да си оправя пералнята сам, или поне да я излъжа та да изкара едно пране.
Очаквах, да се е прецакало ключето на ключалката и не отчита, че е затворена врата. Мислех да го окъся и да си изпера прането.
Проблема се оказа по-прост. Мястото в което влиза чопа на вратата беше мръднало леко и като го понаместих с отвертката пералната тръгна. Цялата процедура по откриване и оправяне на проблема ми отне около 2 минути.
Изпрах си прането и сега се чудя какво да правя? Как да си отмъстя на гадовете, че ще ме оставят 10 дни "без" пералня?
Най-лесно е да се направя пак на луд да и да проверя дали ще сменят нещо и след това си призная, че съм си я оправил сам.
Не искам да оставям нещата така.
Пералнята е Беко с 5 години гаранция които изтичат май месец 2016г.. Закупена е от Технополис.
Работя във фирма произвеждаща техника и знам, че сервизите злоупотребяват. Годишните отчети за дефекти идват при мен.
Въпроса е как да им го върна?
Миналата седмица ми отказа пералнята.
Предположих къде е проблема, но тъй като е гаранционна реших да не пипам нищо. Миналия четвъртък(20.08 ) сутринта баща ми се обади на телефона който пише в гаранционната карта и малко по-късно през деня излязох от работа да пусна "техниците" при пералнята. Дотук добре, отзоваха се бързо.
Дойдоха поогледаха без да отварят нищо и писаха програматор и май още нещо. Докато не гледах много много видях, че вкара отвертката в ключалката и пералнята тръгна. Изпратиха ме да си изкарам някакъв документ в магазина, тъй като касовата бележка е избеляла и без нея не можело да поръчат части. Разбрахме се копието от бележката да остане в магазина, с него да поръча части и да чакам да ми се обади.
Тази вечер ми звъни телефона малко след 18:30ч. и ме питат ходил ли съм до магазина да изкарам документ за избелялата бележка? Обясних му, че съм направил както сме се разбрали и да си я вземе от магазина. Каза ми, че утре ще отиде да провери и евентуално ще се опита "още утре" да поръча частите. На въпрос кога евентуално да очаквам да ми оправят пералнята, каза, че се надява още другата седмица да стане. Замълчах, но побеснях и реших да си оправя пералнята сам, или поне да я излъжа та да изкара едно пране.
Очаквах, да се е прецакало ключето на ключалката и не отчита, че е затворена врата. Мислех да го окъся и да си изпера прането.
Проблема се оказа по-прост. Мястото в което влиза чопа на вратата беше мръднало леко и като го понаместих с отвертката пералната тръгна. Цялата процедура по откриване и оправяне на проблема ми отне около 2 минути.
Изпрах си прането и сега се чудя какво да правя? Как да си отмъстя на гадовете, че ще ме оставят 10 дни "без" пералня?
Най-лесно е да се направя пак на луд да и да проверя дали ще сменят нещо и след това си призная, че съм си я оправил сам.
Не искам да оставям нещата така.
Пералнята е Беко с 5 години гаранция които изтичат май месец 2016г.. Закупена е от Технополис.
Работя във фирма произвеждаща техника и знам, че сервизите злоупотребяват. Годишните отчети за дефекти идват при мен.
Въпроса е как да им го върна?
Коментар