Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на перфоратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ремонт на перфоратор

    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
    Сам си си отговеорил как да спреш да чупиш сини бошове. И аз счупих няколко (даже почнах със сивите, които бяха значително по-читави от сините) докато не пробвах да счупя макита. Първия опит приключи на 5-тата година ежедневна работа, когато ми откраднаха и двете... Купих нови две, дано не ги откраднат пак преди да съм рзбрал колко карат
    Tц...чупих и една макита,от 240 лв. нова ,платих 190 ремонт,и пак е развалена.2440 е модела.В общи линии я амортизирах яко до степен да се подмени всичко,освен корпуса който се оказа с вграден семеринг на вретеното,и там е проблема,цената на капака е почти като на нова,като загрее и пляска масло на всякъде,няма оправия
    Последно редактирано от Roninn; 30-05-15, 00:19.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      От: Ремонт на перфоратор

      Сигурно знаеш, но 2470 е правилния перфоратор.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #18
        От: Ремонт на перфоратор

        Знам,имам три такива
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #19
          От: Ремонт на перфоратор

          Първоначално публикуван от shavo Преглед на мнение
          А най-истинските се казват Milwaukee.
          Може,ама ние не сме ги проверили,затова макита си остават най истинските
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #20
            От: Ремонт на перфоратор

            От няколко дни се оглеждам за акумулаторен перфоратор,лошото е че имаме само един такъв вюрт, който върши страхотна работа,модел на бош е разбрах.И сега чета сравнявам и съм до кривата круша.Дилемата е бош,девалт,или макита.С макита съм работил няколко пъти,не беше мой,боша го имаме`вюрт` девалт не съм ползвал,не съм им фен,тежки и неудобни,предпочитам макита при винтовертите.
            Гледам и хитачи,макар че преди две години се набутахме яко с четири комплекта литиево йонни винтоверта,големи боклуци,и като за капак,по високи цени от макита които ползваме.
            Последно редактирано от Roninn; 31-05-15, 11:10. Причина: Г
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #21
              От: Ремонт на перфоратор

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              От няколко дни се оглеждам за акумулаторен перфоратор,лошото е че имаме само един такъв вюрт, който върши страхотна работа,модел на бош е разбрах.И сега чета сравнявам и съм до кривата круша.Дилемата е бош,девалт,или макита..
              Ако се набляга на леки и здрави машини за довършителна работа ,може да погледнете и Hilti- имат от 3 кг и може би, най- удобните леки и здрави са на Festool. При Винтовертите аз предпочитам тежките и неудобни кютюци на Metabo-нямат отказване-пробивал съм в желязна 15мм. плоча, 90мм отвори с боркорона !
              http://www.toolspareparts.com.au/sho...y/PN6000SA.PDF -Така изглеждат здравите електрически перфоратори-всичко е преоразмерено!

              Коментар


              • #22
                От: Ремонт на перфоратор

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                От няколко дни се оглеждам за акумулаторен перфоратор....
                Не знам дали това ще ти върши работа, но гледал ли си го ?

                http://www.kaufland.bg/Nachalo/02_So.../index.jsp#top

                П.П. Точки ако ти трябват - имам достатъчно

                Коментар


                • #23
                  От: Ремонт на перфоратор

                  Първоначално публикуван от DaGa Преглед на мнение
                  Не знам дали това ще ти върши работа, но гледал ли си го ?

                  http://www.kaufland.bg/Nachalo/02_So.../index.jsp#top

                  П.П. Точки ако ти трябват - имам достатъчно
                  Да колега,от тая промоция взех комплекта битове,не ги бива много,но има едно ключе тресчотка, която много ползвам.
                  Перфоратора ми трябва да е доста здрав и за всекидневна работа когато пускането на кабел удължител е трудоемко,напоследък примерно в цех на кцм е трудно да намериш контакт в радиус от 200 метра.Миналата седмица бачкахме в лудницата,там контакт е забранен и все такива неща,та това зеленото няма да устиска месец,а и боша го зареждам през седмица профилактично,това малкото едва ли ще има батерия за толкова.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ремонт на перфоратор

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Може,ама ние не сме ги проверили,затова макита си остават най истинските
                    Имам служебни и Милуоки и Макита - като че ли Милуокито е по-добро. Не че е имало проблеми с някой от двата, но такова е (субективното) ми мнение. Макитата обаче е на по-добра цена.
                    Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ремонт на перфоратор

                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      От няколко дни се оглеждам за акумулаторен перфоратор
                      В момента работя основно с тези машини.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Bosch-061190400A-Akku_Bohrhammer.JPG
Прегледи:1
Размер:79.0 КБ
ID:5665347

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:185111_0.jpg
Прегледи:1
Размер:75.5 КБ
ID:5665349

                      Бошчето има само едно предимство - леко е, и е много добре балансирано.Изключително ергономично е, и не изморява при работа . За съжаление това му е единствената положителна черта. При всичко останало свързано с работата Макитата е категорично по добре.

                      Аз пробивам основно с 6мм, основно тухли и за там Бош-а става.
                      Преди ден се наложи да се дупчи бетон 12мм. Още на първата дупка стана ясно че това не е задача за Боша. Макитата с две батерии удари 200 отвора.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ремонт на перфоратор

                        Мoделите на двете машини да ги разгледам ?Вюрта с който работя е 24 волта и удря силно ,сравнен със макита 2470 разликата е много малка,поради глупост от моя страна се наложи да го оборудвам със 7 амперчасова батерия и сега работи до умора на юзера,последния път пробивах плочи и трегери по 15-20 см. със ф14 и няма умора,но скоро ще са ми необходими още два акумулаторни перфоратора като се търси мобилност и лесна работа,ще се пробива ф8 до 50-70 мм основно тухла и много рядко бетон,но машините трябва да са корави и безотказни,след тухлите не се знае за какво друго ще се ползват,а не се купуват често такива инструменти

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Bosch_GBH36V_LI__4f589f1e0286d.jpg
Прегледи:1
Размер:58.6 КБ
ID:5665440

                        Гледам този бош

                        Лошото е че нямам литиево йонни батерии макита,инъче нямаше да питам до сега
                        Последно редактирано от Roninn; 07-06-15, 23:08.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ремонт на перфоратор

                          Toчно този Бош при нас падна жертва на третия месец.
                          Както си работи, и спря от раз. Неприятното стана като отиде в сервиза - върнаха ни писмо, че повредата е по наша вина, презорен и неправилно експлоатиран, каквото и да значи. Шефа пробва да се разправя, но вдигна ръце и го подари на един познат, който си намери части и си го отремонтира. Не разбрах къде точно беше проблема, от сервиза искаха 160 евро, после само частите за ремонта момчето каза че са излезли почти 100 евра. Така че си е бил добре повреден явно. От какво - не знам, ние с повече от 6 мм не сме дупчили с него. Само заради това не мога да ти го препоръчам. Смешното е, че засега 18 волтовия издържа на тази работа, от която36 волтовия умря .


                          П.С - Кауфландската машина от линка е супер набутвация - бие 4 пъти по слабо от нормален перфоратор, и освен това е с свредла с нестандартен захват - sds plus не стават за нея.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ремонт на перфоратор

                            Първоначално публикуван от wert Преглед на мнение
                            Toчно този Бош при нас падна жертва на третия месец.
                            Както си работи, и спря от раз. Неприятното стана като отиде в сервиза - върнаха ни писмо, че повредата е по наша вина, презорен и неправилно експлоатиран,...
                            Не обичам бош, но това което си написал не е вярно- с изрядни документи и без (мисля общо 3 вида механични повреди), гаранцията я признават. Това обаче само в Бош. А Бош друг сервиз няма.
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ремонт на перфоратор

                              Тя повредата си беше яко механична отвсякъде - мотора се чува, отпред свредлото няма идея да помръдне.

                              Основната грешка,когато го поръчваха, беше че не ползваха някой от регулярните ни доставчици, а търсиха цена в интернет. Ако ползвахме доставчик, с който имаме сериозни отношения съм сигурен, че доставчика щеше да си затвори очите и да поеме за своя сметка ремонта. Че и оборотна машина щяха да ни пратят, докато трае ремонта.
                              Пробвано е многократно, и винаги върви. Тук е държавата на рекламациите. Всеки рекламира всичко, по всякакви поводи и без повод, ей така заради спорта, дори да става дума за два цента. И рекламациите се уважават, както основателни, така също доста често и неоснователни, дори и в абсурдни ситуации - стига да искаш да си запазиш отношенията с клиента. Просто в случая гризнахме дървото.

                              Нямам си идея как са структурирани сервизните обслужвания на Бош тук, но предполагам за да ни откажат и след панаира ситуацията е стигнала до последното ниво. Ясно е като бял ден, че е счупена,най вероятно са го ударили на чест - наЩе машини са хипер ултра мега супер здрави и точно на тВа място не могат се счупят от само себе си. Макар че аз за пореден път се убедих, че "ЛЕКО" и "ЗДРАВО" в повечето случаи са абсолютно противоположни понятия.
                              Документи какви да са редовни - безспорно машината е купена три месеца преди да се повреди, гаранционната и карта си седи в куфара, но тук и да нямаш гаранционната карта - стига нещото да е в гаранционен срок имаш всички основания да си търсиш правата.

                              В всеки случай писмото за отказа си е в фирмата, лично аз не си направих труда да се мъча да го чета, защото комбинация между официални технически и юридически немски термини си е тежка за разбиране и от повечето германци. Но по принцип не може да се направи нищо срещу този отказ,защото сумата е малкаи не си струва нито времето, нито нервите, нито средствата. Примерно ако адвокат им напише две страници заплашително писмо със същата сложна терминология ще вземе пари долу горе колкото струва машината. А най вероятният резултат когато "лошите" прочетат писмото е да си го преместят от единия крачол в другия.


                              Roninn, дори и да имаше 18в батерии на Макита - вероятно нямаше да са ти от полза. Въпреки че всички 18в литиеви батерии са абсолютно еднакви на външен вид - има големи драми . Последните модели ,предимно 4 и 5 амперчаса пиновете им са така направени,че пасват само на нови машини, Старите батерии пък не влизат в нови машини. Различна е само частта където са контактите. в фирмата имаме 10тина инструмента на макита, на възраст от 0 до 5 години. Купувани с повод и без повод, на промоция и на без, на сетове и поотделно, само тела, отделно и само батерии са купувани. И вместо да използваме уж съвместимоста им ( каквато уж беше идеята) стана каша пълна. имаме над 15 батерии - 3,4 и 5 амперчаса, че даже и една 1,3 и 3 зарядни.
                              На зарядните винаги са закачени батериите, които не стават точно на инструмента който трябва да се ползва в момента. Мисля че са 3 принципно различни типа конектори, но не съм 100% сигурен - бели , жълти, черни, с звезда, без звезда - иди се оправяй в тази каша кое за кое е.

                              Най накрая решихме проблема по негърски - надписахме батериите за кой инструмент са

                              Само радиото работи с каквато батерия му сложиш - нови, стари, още по стари, металхидридни, никелкадмиеви - само да са за макита, ни волтаж го бърка, ни ампераж.



                              Между другото има афтърмаркет акумулатори за макита на хубави цени. Имам познати които ползват такива и казват че не усещат разлика с "оригиналните"

                              Така че и това е вариант - ако се търси икономията - да се купи само "тяло", а батериите отделно.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ремонт на перфоратор

                                С тоя бош се родих направо,досега все си мислех че перфоратор на батерия е бошлаф работа,такова улеснение е,даже контакт да има под мястото на което пробивам,вземам акумулаторния,само където има по дебели стени или плоча,вземам някой на ток,и то само заради това да има батерия боша и да пробивам другаде после.

                                Гледам втора употреба на никакви цени,някакво мнение за тези Хилти T10A?
                                24 Волта,май със 6 Амперчасова батерия са.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:X9166.JPG
Прегледи:1
Размер:67.1 КБ
ID:5668980

                                Малко съм резервиран към хилти,преди 10 години купувам пакет десетина свредла къси ф6-ф5 и една дълга ф12 към 800 мм работна за 150 лв само дългата като нов перфоратор пежо струваше 250 лв тогава,отивам в Кърджали да пробия стена дебела,която миналата седмица не успях да продупча,вадя перфоратора и на втората минута свредлото се чупи по средата в тухла,рекламация и ме питат ,в тухла ли пробивахте,отговарям ДА....ми не сте натискали мапината и затова се е счупила,пък ние си дупчим 20 години почти по един и същи начин,ама отдавна не с хилти,съдбата и на късите беше завидно скоропостижна,и повече от 10 години наказвам хилти с безразличие и неприязан както и с оплюване на прехвалената им техника.Още повече че имаме над 30 различни машини и безброй консумативи,патронници и свредла,ще ме спечелят през крив макарон ама някой друг път.

                                За да съм максимално обективен,имам подарени от едни немци в КЦМ Пловдив 2 свредла ф8 на 100 мм с които пробивам над 15 години и до днес без следи от износване,всичко което съм купил от БГ е заминало и това при условие че с хилти деляхме една стена на офиси дълги години
                                Последно редактирано от Roninn; 26-06-15, 19:58.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X