Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

    Точно с наклон кзм ската са. На метър височина има около 20см наклон. Трамбовам ги добре. То трамбоването отнема доста време. Този участък ми беше най-важен да завърша. Останалото ще бъде направено на 2 реда и ще отлежава по-дълго време за да улегне. Долните редове са ми важни защото са основата. Това, което съм наредил, няма да се вдига повече, другото, което следва трябва да е 2 пъти по-високо. Проблем ми е и самото смъкване на пръстта. Понякога се отделя на големи буци. В началото една буца за малко да ме затъсне. Опитвам се да редя гумите и да събарям пръста върху тях, за да не я прехвърлям после с лопатата.
    Моя познат вече няколко години му държи така брега, като при него има стичаща се вода от ската, докато при мене нямам стичаща се вода.

    Коментар


    • #32
      От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

      Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
      Да ви покажа до къде съм стигнал. [ATTACH=CONFIG]698853[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]698854[/ATTACH]
      Върви бавно строителството, на ден поставям по 5-6 гуми. Това съм го започнал началото на март месец, горе долу около месец съм го правил това.
      По-голяма глупост и грозотия не бих могъл да си представя...
      Георги Тонев

      Коментар


      • #33
        От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

        Не знам за първото, но за второто съм напълно съгласен! А съм с богато въображение.......
        Венцислав Петров
        Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице.
        Рекстън 2 2.7 165 к.с. ; Лагуна купе 2.0 dci 210 к.с.
        0889 62 8четири 6четири

        Коментар


        • #34
          От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

          До 4-5реда става на горе е безсмислено няма да удържи склона.
          Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

          Коментар


          • #35
            От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

            И аз се съмнявам за носимоспособността, особенно при тази почва.

            Коментар


            • #36
              От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

              Дайте по-добра идея с какво да се укрепи този бряг. Само да отбележа че с техника до там не може да се стигне. Ако се излива бетонна подпорна стена само с кофи трябва да се носи бетона от около 200м разстояние. Долното ниво ми е укрепено с траверси, там се полива редовно почвата, стената е висока око 2м и за 20 години не е мръднала. Тази сега, която правя не се събаря много. Последно когато е пречиствана пръстта беше преди 10-тина години. Но отдолу като напада, колкото и малко да е ми взема от дворното място. Никога не се навлажнява тази пръст и стои много твърда, като скала. Виждам голяма мъка в разбиването и.

              Коментар


              • #37
                От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                http://www.rankonic.com/index.php?Ml...LcpmPYN&page=1
                Не ти е лесно, не изглежда добре и на снимката... Какво ще кажеш за това

                Коментар


                • #38
                  От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                  Зари, Габионите са супер естетични и държат на напор. Във Варна , крайезерния път го направиха така . Над 15метра високи и не са мръднали. Познати са от Римско време!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                    Задължително при реденето на гуми се слагат вътре камъни.
                    Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                    Коментар


                    • #40
                      От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                      Габионите са вариант, стига да има с какво да се пренасят. Другото което е да има с какво да се изрине пръстта, където ще се поставят габионите. В момента изривам една малка част от пръстта за да поставям гумите на здраво място. Габионите са поне 1м широки, което е доста изрината пръст, или трябва да си свия дворното място.
                      Главния проблем е преноса на материалите. Сега нося по 2 гуми тежащи няколко кг. В една гума се събира около 1 количка пръст. Миналото лято ми докараха 2 камиона тор за градината. Единия го разхвърлях в точно тази част и се носи през стъпала с кофи. Доста време мина докато го разхвъря. Втория камион го разхвърлях на долната тераса, където с количка може да се стигне и стана значително по-бързо.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                        и от РДНСК като кажат "я дай сега декларации за експлоатационни показазтели" и ще има "хмъъъъ... ейсега ще се обадя и ще ви ги дам..."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                          На РДНСК с голяма обич да им..............................
                          Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                          Коментар


                          • #43
                            От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                            Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
                            На РДНСК с голяма обич да им..............................
                            В общия случай това имах пред вид като пуснах темата. Какво ще е мнението на строителния надзор.
                            Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

                            Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                              Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
                              По-голяма глупост и грозотия не бих могъл да си представя...
                              И мен това ме възпира от използване на гуми Имам да правя няколко подпорни стени на трудно достъпно място ...
                              Обаче ако се насадят подходящи цветенца и зелениш между гумите, след година-две няма да се виждат изобщо.
                              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                              Коментар


                              • #45
                                От: Възможен ли е такъв тип строителство у нас?

                                Първоначално публикуван от Сианга Преглед на мнение
                                В общия случай това имах пред вид като пуснах темата. Какво ще е мнението на строителния надзор.
                                Доколкото разбирам, се притеснявате не от строителния надзор, а от контролиращите органи съгласно чл.220-223 от ЗУТ- РДНСК и/или съответното звено от общинската администрация.


                                Строителният надзор е нещо по-друго. За строителен надзор, по смисъла на ЗУТ (Закона за устройство на територията) се подразбира лицето, което въз основа на сключен с Възложителя договор, изпълнява задълженията си в съответстие с чл.166-чл.168 от ЗУТ по време на строителството.
                                По-просто казано, вече сте преминали всички предхони етапи (прединвестиционни проучвания, ако е необходимо изготвяне и одобряване на ПУП- Подробен устройствен план, проектиране, етап на инвестиционното проектиране, включително и съгласуване и одобряване на изготвения проект, издаване на строително разрешение и др.под.), и сега, за етапа на строителството, в зависимост от категорията на строежа сте си наели (сключили договор със) строителен надзор- фирма (юридическо лице, притежаващо съответния лиценз), или технически ръководител за строежите от пета категория по ЗУТ (физическо лице, притежаващо документ за съответното завършено образование). Какви са отговорностите на този строителен надзор може да проверите в ЗУТ- чл.168 на тази страница: http://lex.bg/laws/ldoc/2135163904


                                Предполагам си давате сметка, че всяко начинание, което е нетрадиционно, се гледа под лупа и с голям „интерес” от съответните органи и институции в тази държава.
                                Ще споделя според мен основните проблеми и обструкции, които могат да се очакват при намерения за строителство на жилищна сграда по посочения от Вас начин в по-ранния етап- етапа на инвестиционното проектиране:

                                1. Стени, изпълнени по този начин, не могат да се считат за конструктивен елемент, тъй като техните якостни и деформационни показатели са недоказуеми с нужната сигурност и надеждност от конструктивна гледна точка. Като следствие от това, тези стени могат да бъдат разглеждани само като преградни, и евентуално да бъдат укрепвани допълнително. Ще се наложи изпълнението на отделна конструкция с нужната надеждност, която да поеме съответните натоварвания- статични и/или динамични (допълнителни разходи).
                                2. Тези стени трябва да отговарят както на санитарните, така и на противопожарните технически норми, така че ще трябва да се предприемат мерки за тяхното осигуряване в тази насока, което предполага допълнителни разходи (парични средства).
                                3. Ако Проектантите не си свършат добре работата, следващият по бюрократичната верига е т.нар. „Консултант”, който ще трябва да изготви т.нар. „Доклад за съответствие на инвестициония проект”, т.е. дали този проект съответства на всички, действащи в Р.България, изисквания за проектиране.
                                4. Ако Възложителят (Вие) не е наел Консултант в етапа на инвестиционното проектиране е необходимо и съгласуване на проектната документация (становища) от РСПАБ (Районна служба „Пожарна и аварийна безопасност”), РИОКОЗ (Регионална инспекция за опазване и контрол на общественото здраве- бившето ХЕИ), РИОСВ („Регионалната инспекция по околна среда и води”- при необходимост), ИДТН („Инспекция за Държавен Технически Надзор”- при необходимост), НИОНКЦ („Националният институт за опазване на недвижимите културни ценности”- при необходимост)
                                5. Ако пък и Консултантът нещо не е догледал, идва ред на съответното звено от общинската администрация, начело с Главния архитект.
                                6. Ако проектът бъде внесен от Вас в съответната община без „Доклад за съответствие” (т.е. без Консултант в етапа на инвестиционното проектиране), тогава „тежката дума” по неговото одобряване (на проекта) има т. нар. „експертен съвет”, в който освен Главния архитект на съответната Община, участват представители както на експлоатационните и разпределителни дружества (например: Електроразпределително дружество, БТК, ВиК, Топлофикационно дружество, Газоснабдително дружество и т.н.), така и на РСПАБ, РИОКОЗ, РДВР- сектор „Пътна полиция- КАТ” и др.

                                И най-накрая ще си позволя да Ви обърна още един път вниманието към ЗТИП (Закон за техническите изисквания към продуктите- http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2134683136 ), с който всички участници в проектирането и строителния процес са длъжни да се съобразяват. По смисъла на този закон, във Вашия случай, според мен, няма да бъде осигурено използването на автомобилните гуми по предназначение, от което следва, че те не отговарят на българските национални изисквания по отношение на предвидената употреба или употреби и за тях няма хармонизирани европейски стандарти.

                                Спазвайки този закон, най-вероятно ще Ви се наложи да преминете и през още една процедура (ако изобщо някой се съгласи), свързана с получаването на техническо одобрение, издадено от лицензиран орган (лице) за оценяване и удостоверяване на съответствието със съществените изисквания и/или с изискванията за екопроектиране, за което ще бъдат необходими още средства, време и психологическа нагласа.

                                Всичкото това го споделям не за да Ви обезкуражавам, а за да се запознаете (пък и всеки, който реши да строи по някакъв подобен начин), с някои "подводни камъни", които мисля че ще Ви се наложи да преодолявате.
                                Последно редактирано от Nikolov61; 09-04-14, 19:49. Причина: правописна грешка
                                Когато захарността в гроздето намалява, моята се покачва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X