Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:643.7 КБ
ID:6131847Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:1
Размер:658.7 КБ
ID:6131848Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0450.jpg
Прегледи:1
Размер:499.2 КБ
ID:6131846

    Предполагам все ще има кякой друг собственик на такова железо.Предлагам темата да е за иновации,обслужване,ремонти,проблеми и отстраняването им.

    От скоро ми се иска да сменя двигателя с някой китаец,че руснака си пийва доста и на палене е тегав.Има ли някой,който е правил това упражнение?

  • #2
    От: Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.

    Не лошо да смениш двигателя.Преди време се занимавах да куплирам такива двигатели към водни помпи.Наистина доста корави и са доста апетитни пък и ако леко объркаш центровката на магнета рита като кон пък като се заинати да не пали направи ти скрива топката.За монтажа на нов двигател ще е необходимо да се изработи нов капак към които чрез лагерно тяло да се захване съединителя и чрез ремъчна предавка да са предаде движение от двигателя към лагерното тяло. По този начин при нас правят мини трактори от скоростните кутии на ЗАЗ и се получава доста сносна машина.

    Коментар


    • #3
      От: Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.

      Имах такъв,но с американският двигател B&S 8.5 к.с.Изпили ми нервите и ми съсипа живота.Толкова го мразех,че го наричах Антихриста.Палеше когато си искаше,гаснеше на ниски обороти,гореше повече масло от колкото бензин,хъркаше при превключване на скоростите....Ужасна машина.Много здрава механика,но типично руска.Мразех го!Точно когато ми трябваше много,с тъкмо натоварено ремарке,в една долчинка взе,че угасна.И няма палене.Със смукач,без смукач,със газ,без газ-няма палене.От дърпане на въжето ми се отлепи мускула от костта.Накрая го зарязах и отидох след 2 часа.Запали от раз.
      Освен това фрезоването му е плитко,и когато решиш да завиеш,ако си включил блокажа,или го тътриш или изключваш блокажа и завиваш като напрягаш всяко мускулче в тялото си и псуваш и псуваш и.....
      Мразя го!!!
      Продадох го с голямо удоволствие/на голяма загуба естествено/на един ентусиаст.
      Така като се замисля няма нищо от него което да ми липсва.
      В същият ден на продажбата си купих друг мотоблок-японски дизелов Исеки(внос от Япония),с водно охлаждане,стартер,генератор,фар с къси и дълги светлини,6 скорости напред и 2 назад,две скорости на фрезоване.
      Разлики между двата?
      Ми те нямат нищо общо-плавно водене,фрезоване на дълбочина 25 см,завиване с фрикцион като танк,нисък разход на гориво и никакъв на масло.Висока скорост на теглене на ремарке,надеждност,сцепление и ....просто мечта.
      Та толкова за МТЗ от мен.

      Коментар


      • #4
        От: Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.

        Хе хе, да сравняваш руска с японска техника е кощунство...

        Тя руската техника не е за всеки
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.

          Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
          Не лошо да смениш двигателя.Преди време се занимавах да куплирам такива двигатели към водни помпи.Наистина доста корави и са доста апетитни пък и ако леко объркаш центровката на магнета рита като кон пък като се заинати да не пали направи ти скрива топката.За монтажа на нов двигател ще е необходимо да се изработи нов капак към които чрез лагерно тяло да се захване съединителя и чрез ремъчна предавка да са предаде движение от двигателя към лагерното тяло. По този начин при нас правят мини трактори от скоростните кутии на ЗАЗ и се получава доста сносна машина.
          Мислех си за по лесния начин.Руснаците си произведждат преходен фланец от скоростите към новия двигател и замяната е елементарна.Но за съжаление в БГ не се предлага тоя фланец. Та реших да пусна темата с надеждата,че някой ентусиаст си е направил фланец и би споделил размерите.

          Първоначално публикуван от piper Преглед на мнение
          Имах такъв,но с американският двигател B&S 8.5 к.с.Изпили ми нервите и ми съсипа живота.Толкова го мразех,че го наричах Антихриста.Палеше когато си искаше,гаснеше на ниски обороти,гореше повече масло от колкото бензин,хъркаше при превключване на скоростите....Ужасна машина.Много здрава механика,но типично руска.Мразех го!Точно когато ми трябваше много,с тъкмо натоварено ремарке,в една долчинка взе,че угасна.И няма палене.Със смукач,без смукач,със газ,без газ-няма палене.От дърпане на въжето ми се отлепи мускула от костта.Накрая го зарязах и отидох след 2 часа.Запали от раз.
          Освен това фрезоването му е плитко,и когато решиш да завиеш,ако си включил блокажа,или го тътриш или изключваш блокажа и завиваш като напрягаш всяко мускулче в тялото си и псуваш и псуваш и.....
          Мразя го!!!
          Продадох го с голямо удоволствие/на голяма загуба естествено/на един ентусиаст.
          Така като се замисля няма нищо от него което да ми липсва.
          В същият ден на продажбата си купих друг мотоблок-японски дизелов Исеки(внос от Япония),с водно охлаждане,стартер,генератор,фар с къси и дълги светлини,6 скорости напред и 2 назад,две скорости на фрезоване.
          Разлики между двата?
          Ми те нямат нищо общо-плавно водене,фрезоване на дълбочина 25 см,завиване с фрикцион като танк,нисък разход на гориво и никакъв на масло.Висока скорост на теглене на ремарке,надеждност,сцепление и ....просто мечта.
          Та толкова за МТЗ от мен.
          Верно,за работата с тоя туч Вовата Путин требва репарации да ни плаща!!!

          Коментар


          • #6
            Аз от около 5 години ...МТЗ БЕЛАРУС 09 ...Със двигателбригс-стейшън USA 8 коня

            Ползвам го всяка година за оран на няколко парцелапо 2 декара ...и фрезоване ....

            Получих го като наследство...... закупен през 80-90 години чисто нов......

            Последните две години се ползва много интензивно ....тая есен прекара 20-23 кубика пръст,чакъл ,бетон ....отделно зелена листна маса ,4 тона жито и царевица...и какво ли още не.... ремаркето му побира 2.7 тона чакъл...огъвах му теглителната тръба два пъти...веднъж я сменях...пак я огънах...сега е подсилена с винкели....

            4 г не знаех че тоя мотор има масло....никога не съм сменял нищо ...и тая пролет,реших да му сменя маслата ...мотул в мотора и газ......

            Вчера вечерта тъкмо се стъмни,реших да ора ...баси и идиота... голяма грешка..

            И разбира се,блокирах мотора,затегна гадината ....направи една бразда ...усетих че нещо не е наред ,загасих го....видях че няма масло....опитах да запаля ....но мотора натегнат....оставих го да изстине но без резултат.....много криво ми стана....за 15 мин намерих по телефона заместител...обадих се ...казаха имаме хонда и вейма ....7.5 к.с и 13 к.с

            Идвам да взема 13. К.с ...

            8 к.с за оране и ремарке са предостатъчни ,но за фреза с 12 ножа не стигаше ...мъка....

            Сложих 8 ножа и горе долу става ...но не мелеше добре....


            След 30 минути бях в магазина,натоварих новия мотор....19.00 часа го почнах.....




            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #7
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  Не съм го снимал само снимки с разни измервания....13 коня ,вал 24.5 мм прав...не е конус....74 мм ....абсолютно идентичен с бригса.....
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #10
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251216_184418.jpg
Прегледи:36
Размер:666.3 КБ
ID:7018735 Наложи се да му направя втулки към фланеца ...за да намаля отвора от 10 мм на 8 мм....причината е че в тоя фланец стои семеринга на коляновия вал и с тея широки отвори... не мога да центровам фланеца респективно семеринга
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #11
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251216_205047.jpg
Прегледи:35
Размер:294.6 КБ
ID:7018741 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_952013.jpg Прегледи:3 Размер:378.8 КБ ID:7018739 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251216_205937.jpg Прегледи:0 Размер:389.6 КБ ID:7018740 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251216_205946.jpg Прегледи:0 Размер:467.3 КБ ID:7018738
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #12
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_952015.jpg
Прегледи:37
Размер:480.7 КБ
ID:7018743 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_952008.jpg
Прегледи:37
Размер:574.0 КБ
ID:7018744 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_952016.jpg
Прегледи:37
Размер:537.7 КБ
ID:7018745 Новия мотор...5 мм достанционери
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #13
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_141704.jpg
Прегледи:35
Размер:478.4 КБ
ID:7018748

                          Тука само ударих на камък....оказа се че болта на коляновия вал на новия мотор е цолов 3/8 24 UNF

                          Нещо като 9.5 мм с 1 мм стъпка...намерих и такива болтове...американски
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #14
                            Вече куплиран ,зареден с масло....настроен ,запален,тестван и готов за работа. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_193713.jpg
Прегледи:35
Размер:516.2 КБ
ID:7018750 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_182929.jpg
Прегледи:35
Размер:618.2 КБ
ID:7018751 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_182925.jpg
Прегледи:35
Размер:670.6 КБ
ID:7018752 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_182810.jpg
Прегледи:35
Размер:583.3 КБ
ID:7018753 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_182802.jpg
Прегледи:35
Размер:575.2 КБ
ID:7018754 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_182745.jpg
Прегледи:35
Размер:506.4 КБ
ID:7018755 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251217_182733.jpg
Прегледи:35
Размер:540.9 КБ
ID:7018756
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #15
                              Модела на новия мотор Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251216_194317.jpg
Прегледи:35
Размер:272.6 КБ
ID:7018758
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                              Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                              Зареждам...
                              X