Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.
Свий
X
-
От: Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.
Не лошо да смениш двигателя.Преди време се занимавах да куплирам такива двигатели към водни помпи.Наистина доста корави и са доста апетитни пък и ако леко объркаш центровката на магнета рита като кон пък като се заинати да не пали направи ти скрива топката.За монтажа на нов двигател ще е необходимо да се изработи нов капак към които чрез лагерно тяло да се захване съединителя и чрез ремъчна предавка да са предаде движение от двигателя към лагерното тяло. По този начин при нас правят мини трактори от скоростните кутии на ЗАЗ и се получава доста сносна машина.
-
От: Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.
Имах такъв,но с американският двигател B&S 8.5 к.с.Изпили ми нервите и ми съсипа живота.Толкова го мразех,че го наричах Антихриста.Палеше когато си искаше,гаснеше на ниски обороти,гореше повече масло от колкото бензин,хъркаше при превключване на скоростите....Ужасна машина.Много здрава механика,но типично руска.Мразех го!Точно когато ми трябваше много,с тъкмо натоварено ремарке,в една долчинка взе,че угасна.И няма палене.Със смукач,без смукач,със газ,без газ-няма палене.От дърпане на въжето ми се отлепи мускула от костта.Накрая го зарязах и отидох след 2 часа.Запали от раз.
Освен това фрезоването му е плитко,и когато решиш да завиеш,ако си включил блокажа,или го тътриш или изключваш блокажа и завиваш като напрягаш всяко мускулче в тялото си и псуваш и псуваш и.....
Мразя го!!!
Продадох го с голямо удоволствие/на голяма загуба естествено/на един ентусиаст.
Така като се замисля няма нищо от него което да ми липсва.
В същият ден на продажбата си купих друг мотоблок-японски дизелов Исеки(внос от Япония),с водно охлаждане,стартер,генератор,фар с къси и дълги светлини,6 скорости напред и 2 назад,две скорости на фрезоване.
Разлики между двата?
Ми те нямат нищо общо-плавно водене,фрезоване на дълбочина 25 см,завиване с фрикцион като танк,нисък разход на гориво и никакъв на масло.Висока скорост на теглене на ремарке,надеждност,сцепление и ....просто мечта.
Та толкова за МТЗ от мен.
Коментар
-
От: Мото култиватор Беларус МТЗ 06. Размисли и страсти.
Мислех си за по лесния начин.Руснаците си произведждат преходен фланец от скоростите към новия двигател и замяната е елементарна.Но за съжаление в БГ не се предлага тоя фланец. Та реших да пусна темата с надеждата,че някой ентусиаст си е направил фланец и би споделил размерите.Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнениеНе лошо да смениш двигателя.Преди време се занимавах да куплирам такива двигатели към водни помпи.Наистина доста корави и са доста апетитни пък и ако леко объркаш центровката на магнета рита като кон пък като се заинати да не пали направи ти скрива топката.За монтажа на нов двигател ще е необходимо да се изработи нов капак към които чрез лагерно тяло да се захване съединителя и чрез ремъчна предавка да са предаде движение от двигателя към лагерното тяло. По този начин при нас правят мини трактори от скоростните кутии на ЗАЗ и се получава доста сносна машина.
Верно,за работата с тоя туч Вовата Путин требва репарации да ни плаща!!!Първоначално публикуван от piper Преглед на мнениеИмах такъв,но с американският двигател B&S 8.5 к.с.Изпили ми нервите и ми съсипа живота.Толкова го мразех,че го наричах Антихриста.Палеше когато си искаше,гаснеше на ниски обороти,гореше повече масло от колкото бензин,хъркаше при превключване на скоростите....Ужасна машина.Много здрава механика,но типично руска.Мразех го!Точно когато ми трябваше много,с тъкмо натоварено ремарке,в една долчинка взе,че угасна.И няма палене.Със смукач,без смукач,със газ,без газ-няма палене.От дърпане на въжето ми се отлепи мускула от костта.Накрая го зарязах и отидох след 2 часа.Запали от раз.
Освен това фрезоването му е плитко,и когато решиш да завиеш,ако си включил блокажа,или го тътриш или изключваш блокажа и завиваш като напрягаш всяко мускулче в тялото си и псуваш и псуваш и.....
Мразя го!!!
Продадох го с голямо удоволствие/на голяма загуба естествено/на един ентусиаст.
Така като се замисля няма нищо от него което да ми липсва.
В същият ден на продажбата си купих друг мотоблок-японски дизелов Исеки(внос от Япония),с водно охлаждане,стартер,генератор,фар с къси и дълги светлини,6 скорости напред и 2 назад,две скорости на фрезоване.
Разлики между двата?
Ми те нямат нищо общо-плавно водене,фрезоване на дълбочина 25 см,завиване с фрикцион като танк,нисък разход на гориво и никакъв на масло.Висока скорост на теглене на ремарке,надеждност,сцепление и ....просто мечта.
Та толкова за МТЗ от мен.
Коментар
-
Аз от около 5 години ...МТЗ БЕЛАРУС 09 ...Със двигателбригс-стейшън USA 8 коня
Ползвам го всяка година за оран на няколко парцелапо 2 декара ...и фрезоване ....
Получих го като наследство...... закупен през 80-90 години чисто нов......
Последните две години се ползва много интензивно ....тая есен прекара 20-23 кубика пръст,чакъл ,бетон ....отделно зелена листна маса ,4 тона жито и царевица...и какво ли още не.... ремаркето му побира 2.7 тона чакъл...огъвах му теглителната тръба два пъти...веднъж я сменях...пак я огънах...сега е подсилена с винкели....
4 г не знаех че тоя мотор има масло....никога не съм сменял нищо ...и тая пролет,реших да му сменя маслата ...мотул в мотора и газ......
Вчера вечерта тъкмо се стъмни,реших да ора ...баси и идиота... голяма грешка..
И разбира се,блокирах мотора,затегна гадината ....направи една бразда ...усетих че нещо не е наред ,загасих го....видях че няма масло....опитах да запаля ....но мотора натегнат....оставих го да изстине но без резултат.....много криво ми стана....за 15 мин намерих по телефона заместител...обадих се ...казаха имаме хонда и вейма ....7.5 к.с и 13 к.с
Идвам да взема 13. К.с ...
8 к.с за оране и ремарке са предостатъчни ,но за фреза с 12 ножа не стигаше ...мъка....
Сложих 8 ножа и горе долу става ...но не мелеше добре....
След 30 минути бях в магазина,натоварих новия мотор....19.00 часа го почнах.....
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Не съм го снимал само снимки с разни измервания....13 коня ,вал 24.5 мм прав...не е конус....74 мм ....абсолютно идентичен с бригса.....
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар