В заключение.....новия мотор,почти два пъти по мощен,доста по тих и мазен....пали от раз...поне като е нов.....отработените газове не миришат задушливо ...даже мирише приятно...блока стана по тежък около 180 кг.....по голям и обемен мотор...
Стария мотор беше USA много здрав и с голям ресурс...по слаб 8 к.с не можеше да развърти фрезата с 12 ножа....паленето с въже бе почти невъзможно по стандартния начин....аз го взривявах с доливане на бензин директно във въздушния филтър и никога не е отказвал от първия път да запали...но е чанч да носиш бензин с теб ( бутилка)
При работа отработените газове мирише на кисело и задушливо....цял ден усещаш неприятния мирис дори след работа.....,по лек...по малък като габарити,по труден за палене повече открити части по карбуратора и съответно повече контузии в тая област и ...карба течеше,липсваха му разни пружини и т.н
В заключение...МТЗ БЕЛАРУС е може би най добрия в класа си.... вероятно най добрия....
Особен вид техника,която ако не познаваш ,може да ти вгорчи живота ....ако го познаваш...тая машина оре сама и с нея се работи леко .....
Стария мотор беше USA много здрав и с голям ресурс...по слаб 8 к.с не можеше да развърти фрезата с 12 ножа....паленето с въже бе почти невъзможно по стандартния начин....аз го взривявах с доливане на бензин директно във въздушния филтър и никога не е отказвал от първия път да запали...но е чанч да носиш бензин с теб ( бутилка)
При работа отработените газове мирише на кисело и задушливо....цял ден усещаш неприятния мирис дори след работа.....,по лек...по малък като габарити,по труден за палене повече открити части по карбуратора и съответно повече контузии в тая област и ...карба течеше,липсваха му разни пружини и т.н
В заключение...МТЗ БЕЛАРУС е може би най добрия в класа си.... вероятно най добрия....
Особен вид техника,която ако не познаваш ,може да ти вгорчи живота ....ако го познаваш...тая машина оре сама и с нея се работи леко .....
Коментар