Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Туристическо ремарке(750кг.) за автомобил-избор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Туристическо ремарке(750кг.) за автомобил-избор?

    Здравейте!
    От известно дълго време ми се налага да ползвам ремарке поне 10-ина пъти годишно.
    Ползвам го за различни битово-земеделски цели в Бг.
    Карам голям ван (Renault Trafic 2.0dci) и ремаркето ми е удобно, че не цапам вана и не се занимавам с махане на тежки седалки. А ако не стига място или товароносимост товаря и в двете ППС-та - 2 пъти ми се е случвало.
    Недостатъците(основните) на композиция с ремарке( съединител, маневриране, спиране, вятър...) смятам са ми ясни...
    Разходите за ремарке са по - малки, в сравнение с придобиването и поддръжката на товарно МПС и ползване 10-15 пъти годишно.
    До сега ползвах ремарке под наем, но вече се замислям да си купя мое, чисто ново- 750кг. общо тегло по документи( не че нямам C+E).
    Спрял съм се на модел с колела под пода, но вече в БГ има с 1 и с 2 тандемни оси. Всичките, които се предлагат на нашия пазар от този вид са полско производство.
    Та чуденката ми е каква е разликата при тегленето на ремарке с 1 и с 2 оси. Предимства и недостатъци?
    Ясно е че двуосното е с по-малко полезен товар на книга, защото е по-тежко.
    До сега съм дърпал само едноосно с това МПС.
    Тъй като предпочитам да имам запас от товароносимост, се вглеждам в двуосното, но дали не е със значително по-лоша маневреност на заден ход от едноосното например? Макар, че физиката си е физика, но пробвано на практика придобива тежест.
    Разлика във возията, дали ще имат фрапираща? Едноосното ще подскача ли повече като е празно? Окачването е еднакво.

    Моля за Вашите мнения, съвети и споделен опит!

  • #2
    Недостатък е само цената, ако не те бърка взимай двуосното. И хубаво си направи сметката, дали да се води до 750кг. Компромисите с това не важат навсякъде, а и у нас все някога ще престанат... А щом си имаш книжка и без друго...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Недостатък е само цената, ако не те бърка взимай двуосното. И хубаво си направи сметката, дали да се води до 750кг. Компромисите с това не важат навсякъде, а и у нас все някога ще престанат... А щом си имаш книжка и без друго...
      Ако е с общо тегло до 750кг. ремаркето, гражданска отговорност и винетка К3 не са задължителни в повечето случаи, вкл. и в моят случай. Не, че ако искаш да си направиш застраховка ще те върнат. А за композиция с общо тегло над 3500кг. винетка К3 си трябва за ремаркето! За извън Бг не зная как е. Аз смятам да си го ползвам само в Бг и то за лични цели. Демек гледам да са минимум текущите разходи по ремаркето. Ако сменя влекача след време с още по-тежък, пак трудно ще попадна над 3500кг. на композицията, ако ремаркето е 750кг. А да се занимавам с периодични винетки и гражданска на вноски, ако е над 750кг. не е рентабилно при моята честота, сезонност и цел на експлоатация. Инак за претоварването и контрола му на пътя в Бг. си съвсем прав.
      Последно редактирано от kroum74; 14-06-20, 11:32. Причина: пунктуация

      Коментар


      • #4
        Да, контрола и законите ясно, но все пак и двуосното няма спирачки, а физиката не прощава, така че внимателно с претоварването.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          Намери си " Асеновградско" ремарке. Размери 2.00х1.25 вътрешно. В пъти по добро от новите ремаркета на торсиони(всичките подскачат). Тъй като се водят до 750кг. отпред теглещата част е слаба и при влекач с добри спирачки се огъват. По дълго от 2.50м не ти трябва. Аз в момента дърпам от първите "Асеновградски "ремаркета .При един изпуснал амортисьор с повече от 80км/ч не може да се кара. При нормални амортисьори / приспособих задни от Витара/ карам с 95-105км/ч. Питай - произвеждах ремаркета когато разрешаваха. Борето Максималния спокоен товар до 700кг. и ремаркето се държи добре

          Коментар


          • kroum74
            kroum74 коментира
            Редактиране на коментар
            Малък ми идва тоя вътрешен размер. Инак стария материал е по-добър, но за времето си... Съвременните поне в поцинковането със сигурност са по-качествени и при експлоатация без издевателстВУване ще го ползвам дълго време(си мисля...). А и ми е важно като махна канатите да става на равна платформа, за това с гуми под пода...

          • Stbd
            Stbd коментира
            Редактиране на коментар
            Старите са по-дълговечни. Заради работещото окачване с ресори и амортисьори. Боята ремарке не прави, в случая поцинковането. Ремарке с хубаво и работещо окачване върви пълно и празно до над 120, полското върви също, до първата неравност или леко завой.

        • #6
          Има една особеност на нашия пазар- дъртите законни ремаркета струват като нови, че нерядко и повече от нови. Това е, защото всички знаят, че старите носят на претоварване, за разлика от новите. Така, че разликата старо/ново отива към нула, ако гледаме само цената.
          Инвестицията в старо рамерке, обаче, ако не го взимаш с идеята да го товариш над позволеното, няма смисъл. Старото си е старо. Колкото и да е пазено, няма да е като ново.
          Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

          Коментар


          • kroum74
            kroum74 коментира
            Редактиране на коментар
            Баш така мисля и аз!

        • #7
          Едно ново ремарке направено от тенеке–защото рамата е направена от 2.5 - 3мм. тежи 125-135кг. и Вие искате с него да возите тон.!!!! Погледнете камионите - тежи 10т. , качва 20-25т.(в България). Преди няколко години отидох в "Гладиатор" Исках да купя двуосно полско ремарке - коша направен от водонепроницаем шпертплат. Казаха ми че спрели да ги продават - непрекъснато докато са в гаранция им ги докарвали за огъната теглеща рама. Хората са ги взели за да ги претоварват, но не издържат. Това е. Борето

          Коментар


          • kroum74
            kroum74 коментира
            Редактиране на коментар
            Съгласен напълно! Но тон ще натоваря примерно веднъж на 3-4 години. Принципно няма да претоварвам, защото като си знам нещата ми трябва повече обем- сено, кашони, дъски, кошери. Вар и цимент по-рядко....

        • #8
          Та едноосното или двуосното е по - добрият избор, ако не гледаме цената?!

          Коментар


          • #9
            Тегло на товара, обем на товара - дълж., височина, пътни условия, каква скорост търсиш - дай някакви ориентири

            Коментар


            • kroum74
              kroum74 коментира
              Редактиране на коментар
              Не ми трябва за бизнес, а за лични битово-земеделски цели. Използване 10-15 пъти годишно, айде 20 да са, че ще започнем и 4 колелета да взимаме, като ходим насам-натам семейно и имаме ремарке.Тегло на товара най-често около 500кг. или по-малко. Обем до към 5-6 кубика. Най-вероятно ще му правя шпригли и конструкция за брезент, за да мога според случая да го ползвам със или без брезента...

          • #10
            Аз не съм сигурен че има двуосни ремаркета до 750 кг . И аз се прекарах , когато си купувах ремаркето . Взех по-малко от колкото реално ми е необходимо . Реална вина има и моят финансоФ съветник , демек Скъпата . Ако имаш С+Е вземи 1300 кг със спирачки и няма да имаш ядове и да смениш влекача . Реално само най- маленките коли няма да могат и да имат право да го теглят .
            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

            Коментар


            • santaclash
              santaclash коментира
              Редактиране на коментар
              Те се смятат Собствена маса+ Товар = 750 кг.
              Нататък вече кеф ти двуосно, кеф ти със спирачки. Но всичко отвъд най-простата конструкция от най-тънкия профил, е за сметка на полезния товар.

            • alexalex69
              alexalex69 коментира
              Редактиране на коментар
              Сега се загледах малко по обстойно . Ама то на сайта си го пише дори че са регистрирани до 750 кг а реално полезен товар 1 тон и на всичко отгоре без инерционна спирачка . Аз лично никога няма да си позволя лукса да си купя и да експлоатирам подобно . Моят влекач може да тегли 2 тона и знам какво се случва на 1300 кг със спирачки и дори не искам да си мисля за над 1 тон и без спирачки .

            • kroum74
              kroum74 коментира
              Редактиране на коментар
              На кой сайт го пише това за тон реален товар? Моля, пусни го да го погледна!

          • #11
            В БГ има сайт дето продават коли, джипове, камиони. Имат и раздел ремаркета . Пълно е с двуосни ремаркета до 750кг. - това се търси. Сръбските са с торсионни оси за 600кг на ос. Всички други са с оси 750кг. на ос Всички ремаркета се сглобяват в БГ - тук идват на части. Може да искаш с по усилени торсиони - но празно ще друса. Аз бих искал да е с джанти 14" повече гуми има . Обикновено ги продават с едни тясни джанти!!! и китайски гуми които са само за ремарке! Може да се пазариш какво искаш, каква конфигурация. Например разгледай тук - http://www.dea-bg.com/ . Разгледай каталога на частите

            Коментар


            • kroum74
              kroum74 коментира
              Редактиране на коментар
              И да питам- двуосното 750кг. да разбирам ли, че е с 2оси по 750кг., което автоматично не прави 1500кг, грубо реална товароносимост или има някаква шмекерия?! Защо се произвеждат двуосни 750кг., като и с една ос е ОК?

            • santaclash
              santaclash коментира
              Редактиране на коментар
              Общо до 750 кг всички, с максималния товар заедно. Като тежи ремаркето 200 кг, остават 550 за товар.
              Ако тежи 250, товарът става до 500.

            • kroum74
              kroum74 коментира
              Редактиране на коментар
              Да, не мисля, че имам проблем с пресмятането.

          • #12
            Чукни в търсачката - ремаркета Троян. , Ремаркета Казанлък, Ремаркета Дупница Когато гумите са отдолу товара става високо и меко казано е опасно. При много дългите ремаркета престилката отзад където слагат номера при черен път винаги закача. А тази престилка всъщност държи здрава конструкцията отзад

            Коментар


            • #13
              Има и други клипове - по подробни https://www.youtube.com/watch?v=LDzpjc4J6fo

              Коментар


              • kroum74
                kroum74 коментира
                Редактиране на коментар
                Това е изключително полезно за неопитните, че даже и за мен да си припомня! Мерси!

            • #14
              Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
              Чукни в търсачката - ремаркета Троян. Когато гумите са отдолу товара става високо и меко казано е опасно. При много дългите ремаркета престилката отзад където слагат номера при черен път винаги закача. А тази престилка всъщност държи здрава конструкцията отзад
              Да, аз съм от този модел хора дето са изчели почти всичко и на всякъде преди да питат. Знам и Троян и Казанлък и Дупница и вносителите на полски, естонски и т.н. в Пловдив и София и производителите в Добрич, Елена, Тръстеник...
              От полските ползвам под наем и наистина са доста лефтерни, но съм преценил, че бива за моите нужди. Даже един пич ги прави по поръчка в Ловеч, но е някак като направи си сам и с документите е зор...

              Коментар


              • #15
                Ето ти едно интересно решение.Но не е за тежко Има ги в БГ - https://www.youtube.com/watch?v=iyYHRzjG32I

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X