Здравейте!
От известно дълго време ми се налага да ползвам ремарке поне 10-ина пъти годишно.
Ползвам го за различни битово-земеделски цели в Бг.
Карам голям ван (Renault Trafic 2.0dci) и ремаркето ми е удобно, че не цапам вана и не се занимавам с махане на тежки седалки. А ако не стига място или товароносимост товаря и в двете ППС-та - 2 пъти ми се е случвало.
Недостатъците(основните) на композиция с ремарке( съединител, маневриране, спиране, вятър...) смятам са ми ясни...
Разходите за ремарке са по - малки, в сравнение с придобиването и поддръжката на товарно МПС и ползване 10-15 пъти годишно.
До сега ползвах ремарке под наем, но вече се замислям да си купя мое, чисто ново- 750кг. общо тегло по документи( не че нямам C+E).
Спрял съм се на модел с колела под пода, но вече в БГ има с 1 и с 2 тандемни оси. Всичките, които се предлагат на нашия пазар от този вид са полско производство.
Та чуденката ми е каква е разликата при тегленето на ремарке с 1 и с 2 оси. Предимства и недостатъци?
Ясно е че двуосното е с по-малко полезен товар на книга, защото е по-тежко.
До сега съм дърпал само едноосно с това МПС.
Тъй като предпочитам да имам запас от товароносимост, се вглеждам в двуосното, но дали не е със значително по-лоша маневреност на заден ход от едноосното например? Макар, че физиката си е физика, но пробвано на практика придобива тежест.
Разлика във возията, дали ще имат фрапираща? Едноосното ще подскача ли повече като е празно? Окачването е еднакво.
Моля за Вашите мнения, съвети и споделен опит!
От известно дълго време ми се налага да ползвам ремарке поне 10-ина пъти годишно.
Ползвам го за различни битово-земеделски цели в Бг.
Карам голям ван (Renault Trafic 2.0dci) и ремаркето ми е удобно, че не цапам вана и не се занимавам с махане на тежки седалки. А ако не стига място или товароносимост товаря и в двете ППС-та - 2 пъти ми се е случвало.
Недостатъците(основните) на композиция с ремарке( съединител, маневриране, спиране, вятър...) смятам са ми ясни...
Разходите за ремарке са по - малки, в сравнение с придобиването и поддръжката на товарно МПС и ползване 10-15 пъти годишно.
До сега ползвах ремарке под наем, но вече се замислям да си купя мое, чисто ново- 750кг. общо тегло по документи( не че нямам C+E).
Спрял съм се на модел с колела под пода, но вече в БГ има с 1 и с 2 тандемни оси. Всичките, които се предлагат на нашия пазар от този вид са полско производство.
Та чуденката ми е каква е разликата при тегленето на ремарке с 1 и с 2 оси. Предимства и недостатъци?
Ясно е че двуосното е с по-малко полезен товар на книга, защото е по-тежко.
До сега съм дърпал само едноосно с това МПС.
Тъй като предпочитам да имам запас от товароносимост, се вглеждам в двуосното, но дали не е със значително по-лоша маневреност на заден ход от едноосното например? Макар, че физиката си е физика, но пробвано на практика придобива тежест.
Разлика във возията, дали ще имат фрапираща? Едноосното ще подскача ли повече като е празно? Окачването е еднакво.
Моля за Вашите мнения, съвети и споделен опит!
Коментар