Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Дилема...

    Направих една бърза справка - в момента Аполона е под 400лв - http://www.maxcombike.com/e-shop/ind...at=122&lang=2&
    така че може да го вземеш, да покараш известно време и с останалите пари да прецениш кое е най-належащо за смяна, естествено след съответната консултация.
    Преди години имах подобно колелце и бях доволен. Като решиш да взимаш велосипед, съобрази внимателно размера на рамката, нещо което предполагам знаеш.

    Коментар


    • #17
      До: Дилема...

      Няма ли да се похвалиш вече
      Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
      [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

      Коментар


      • #18
        До: Дилема...

        За сега събирам остатъка от парите, защото сумата се увеличи драстично, а същевременно трябва да купя и крос ботуши и поне за сега наблягам на събирането на пари.

        В края на краищата реших да покарам "Camel"-а още месец-два, за да мога да досъбера пари за по-добро колело. Поговорих с приятелчето, което се състезава и той ми препоръча да наблегна на по-здрави капли и спици. Освен това ще потърся някаква по-читава предница - поне 90-120 лева... Така, че сумата наистина се качи драстично.

        Коментар


        • #19
          До: Дилема...

          Здравейте народе! Не знаех, че и във форума за офроуд имало секция за мтб

          Ram Ht1 са добри за ХC, дори може да правиш и леки спускания, но без да прекаляваш. Наистина, както казаха, ако си 120 кила няма да е много добър варянт ht1-цата. Все пак, огледай много хубаво рамката преди да я купиш, за да не се озовеш на земята по някое време.

          Да споделя и малко опит. 1 година ходихме с един приятел по Витоша и дори спускахме няколко пъти Кимбата, а той е 90 кила и караше ht1 тогава. Колелото се държеше перфектно, а не беше с кой знае какви компоненти. Общо взето тогава още навлизахме в тоя спорт. Така че ако си около 90 кила няма да имаш проблем с ht1 цата (само да е здрава рамката...че все пак 2-ра ръка няма гаранция ). Аз карах до миналата година DH с нисък клас подсилени капли и спици и да ти кажа нямах никакъв проблем. Е дори в момента си продавам задната, че я смених..нито е изкривена, нищо. А съм ходил с байка и по Рила и по Витоша доста пъти.

          Коментар


          • #20
            До: Дилема...

            Ето една обява от мтб-бг пусната скоро: http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=69439

            Коментар


            • #21
              До: Дилема...

              В края на краищата се спрях на "сбирщайн" варианта...

              Основата е рамка "RAM HT2" и средно движение и курбели Трутатив. Предната вилка е подарък от приятел, но да си кажа честно още дори не съм я виждал и ако преценя, че има смисъл ще я сменя веднага щом имам парите. Гумите и каплите в момента ги взимам от "Camel"-a, но вече съм уговорил друга задна капла - по-здрава надявам се... Освен всичко вече имам кормило и лапа на "Zoom" - стават за начало. Имам си касета скорости за другата задна капла. Жило на Shimano плюс броня...

              Миии кажи речи половин колело. Липсите (най-вече става дума за дерейльорите, командите и веригата) ще ги взема от стари колела или ще купя нещо, каквото и да е за да мога да завъртя педалите възможно по-скоро...

              Веднага, щом имам някакви снимки и разбира се някакъв прогрес ще постна...

              Коментар


              • #22
                До: Дилема...

                Днес завъртях педалите на "сбирщайна"...

                За съжаление, когато се работи с каквото има често се отварят проблеми... Естествено не подминаха и мен...
                Вилката (suntour 60) се оказа с по-дълго колче и сега има луфт, при това сериозен. Колчето стърчи на около 2 сантиметра над лапата. Това, което се получава реално, освен че ти се снижава доста кормилото е че когато поускориш много трудно почва да завива кормилото (най-вероятно заради луфта нагоре-надолу - не съм много сигурен)... Утре потърся читава тръба от която да направя втулка (спейсър/дистанционер) и ще видя дали само това е проблема... дано.
                Последно редактирано от господин никой; 22-05-10, 21:05. Причина: смислова корекция

                Коментар


                • #23
                  От: Дилема...

                  Човече, това не е проблем! Почти винаги се случва при слагане на нова вилка, смяна на лапа и тн. Скоро си смених лапата и се оказа по ниска от другата и разбира се имаше луфт. Отиваш в най-близкия велосервиз и ти дават едно спейсърче и го оправяш.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дилема...

                    Оказа се, че понеже са полуинтегрирани и понеже съм разсеян съм забравил пръстена под короната на рамата - т.е. пръстена между вилката и рамата. Сега вече всичко е нормално. Остава да купя капли с главини за дискови спирачки, защото старите V-brake-ове са за боклука, а си имам нови дискови. След каплите момента е нов деклашор и дерейльор, че скоростите са ужасни. От старото колело, май остана само веригата и седалката... have no fear - и тях ще сменим

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дилема...

                      Имам малък проблем... Кой тип главини да избера? За 24/32 или 36 спици.

                      Понеже съм доста тежък - 96-100 килограма си мисля, че колкото повече, толкова по-добре. Мисля да са стоманени спиците и шините, но може и да пропускам нещо... За главини за сега съм се спрял на най-евтината Shimano Deore за дискова спирачка с шест болта. Нещо като 45-6 лева е май.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дилема...

                        Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                        Имам малък проблем... Кой тип главини да избера? За 24/32 или 36 спици.

                        Понеже съм доста тежък - 96-100 килограма си мисля, че колкото повече, толкова по-добре. Мисля да са стоманени спиците и шините, но може и да пропускам нещо... За главини за сега съм се спрял на най-евтината Shimano Deore за дискова спирачка с шест болта. Нещо като 45-6 лева е май.
                        Добре си се ориентирал 36, вземи по-скъпи спици. С 36 дори и да скъсаш 1-2 спици няма проблем да си караш/стига да си с диск/. Много важен е майсторът, който ще ти ги наплете.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дилема...

                          Има и много читави варианти главини за диск на Formula. Моите са с машинни лагери и цената мисля беше подобна
                          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дилема...

                            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                            Има и много читави варианти главини за диск на Formula. Моите са с машинни лагери и цената мисля беше подобна
                            Дай малко повече информация за "Formula"-та - отзиви, снимка, цени и т.н.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дилема...

                              Вчера при едно... дори не бих го нарекъл спускане ми се счупи най-невероятната част - ухото, което се прикрепя към рамката за да задържи дерейльора (задният механизъм за смяна на скорости, ако не бъркам термина) и резултата беше красиво отъркалване след като съм прескочил (точно прескочил, а не прементал се през ) кормилото.

                              Резултата? Задна капла, ухо, дерейльор и верига за смяна... Бе кажи речи едно 200 лева да ги приготвям явно... Като ми поостане време ще постна снимки.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дилема...

                                На мен това ми се е случвало поне 5,6 пъти, проблема обикновенно идва от разлуфтен дерейльор или от криво ухо, при по силно друсане или нещо от сорта дерейльора се закача от някоя спица влиза в тях и става мазало. Не е нужно да се меташ от колелото, просто усетиш ли че става нещо такова стискаш яко задната спирачката и влачиш гумата докато спреш. Така хем не падаш хем запазваш спасяваш някоя и друга спица.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X