Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дилема...

    Мислех да питам в MTB форума, но там прекалено много наблягат на шльокавицата, а аз вече съм стар за да я търпя...

    Имам два-три варианта за колело...
    Едно приятелче ми предлага "Sprint Camel" с по-голямата предница - безплатно - само срещу поддръжката...
    Вариант две - "Sprint Apolon/Drag One" - около 350/400 лева според това как го доокомплектовам
    Вариант три - сбирщайн с рамка "HT1" - цената не е много ясна... миналото лято я докарах криво-ляво до 400, но вече май ще прескочи 500

    Разполагам в най-добрия случай с 4-500 лева и НЕ карам downhill. Карам crosscountry!

  • #2
    До: Дилема...

    Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
    ..... Вариант три - сбирщайн с рамка "HT1" ......

    Това е според мен
    Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
    [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

    Коментар


    • #3
      До: Дилема...

      И според мен третия вариант е най добрият.

      Коментар


      • #4
        До: Дилема...

        Или да се понапънеш за сбирщаин рам хт2 и да не мислиш вече за смяна на рамка по-дълго време.Едно време си спомням хт1-чките имаха навика да се пукат на разни места от повечко напъване, но може и да са го оправили този проблем.То вярно че от агресивно каране се пукаха, но все пак.
        Иван Маринов
        Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
        ЕНДУРО ВАРНА

        Коментар


        • #5
          До: Дилема...

          Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
          Или да се понапънеш за сбирщаин рам хт2 и да не мислиш вече за смяна на рамка по-дълго време.Едно време си спомням хт1-чките имаха навика да се пукат на разни места от повечко напъване, но може и да са го оправили този проблем.То вярно че от агресивно каране се пукаха, но все пак.
          Никога не съм чувал за този проблем с HT1. Не е проблем да добавя петдесет-шестедест лева за HT2 (май това беше разликата, сега нещо ми бяга). Май трябваше с това да започна - 95-6 кила съм и обичам да катеря нагорнища. Спусканията ми заскучават и предпочитам или по-разнообразен терен, или умерени изкачвания.
          Последно редактирано от господин никой; 29-03-10, 07:23. Причина: typo...

          Коментар


          • #6
            До: Дилема...

            Аполон, ако е нов. Виж в другата тема - има писано по същия въпрос.
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • #7
              До: Дилема...

              Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
              Аполон, ако е нов. Виж в другата тема - има писано по същия въпрос.
              Прегледах доста теми - не само другата, а специално сбирщайн с рамка Аполон съм карал. По принцип съм доволен, но се чудех дали няма да е по-добре да опитам с HT1 само, че тоя коментар с проблем с тях нещо ме притесни...

              Коментар


              • #8
                До: Дилема...

                НТ 1 е чудесна рамка за крос кънтри. Обаче сбирщайн не е добър подход за крос кънтри. Да караш истинско крос кънри е скъпо удоволствие. Защото има две относително противоречиви, но крайно необходими условия - лекота и надежност.
                Последно редактирано от NovemberCharlie; 03-04-10, 12:45.
                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                Коментар


                • #9
                  До: Дилема...

                  Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                  НТ 1 е чудесна рамка за крос кънтри. Обаче сбирщайн не е добър подход за крос кънтри. Да караш истинско крос кънри е скъпо удоволствие. Защото има две относително противоречиви, но крайно необходими условия - лекота и надежност.
                  Един вид да си налягам парцалите и да събера 700-800 лева за HT1 без дисковите спирачки... Предполагам, че в края на краищата точно това ще направя... Благодаря на отзовалите се.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дилема...

                    Има алтернативи на Драг - Ontario, ZX-5..... Но цените не се различават особено.
                    Последно редактирано от NovemberCharlie; 04-04-10, 19:36.
                    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дилема...

                      Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                      Един вид да си налягам парцалите и да събера 700-800 лева за HT1 без дисковите спирачки... Предполагам, че в края на краищата точно това ще направя... Благодаря на отзовалите се.
                      Не точно.
                      Преди 3-4 години смених рамката от Драг на HT II, запазих каплите, командите и спирачките, седалката и спойката за бутилка. След това ново кормило, задно движение и нова "вилка" rock shock J4( смятай кое време беше) и 9 зъбака отзад .Тогава излезе около 8-900лв, но тогава.
                      Мисълта ми е, за база да използваш по-добра и лека рамка и полека да си обзаведеш добър монтаж (сбирщайн-а).
                      Реално и моето колело е сбирщайн.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дилема...

                        "Сбирщайн" има смисъл само тогава, когато човек има достатъчно умения да прецени и сглоби балансирано колело. Да направиш истински добър сбирщайн изисква много сериозни познания за различните видове компоненти. Т.е. това не е работа за лаици и не представлява произволен сбор на части. А пък сбирщайн, направен както трябва, за да изпълнява изискванията за конкретния стил на каране, струва много повече от колкото готово сглобено колело.
                        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дилема...

                          Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                          "Сбирщайн" има смисъл само тогава, когато човек има достатъчно умения да прецени и сглоби балансирано колело. Да направиш истински добър сбирщайн изисква много сериозни познания за различните видове компоненти. Т.е. това не е работа за лаици и не представлява произволен сбор на части. А пък сбирщайн, направен както трябва, за да изпълнява изискванията за конкретния стил на каране, струва много повече от колкото готово сглобено колело.
                          Съгласен напълно, но имам и скрит коз в ръкава... Едно прятелче се състезава и може да помогне със събирането... Дори мислех направо да говоря с него, но... не ми се искаше да го товаря с проблемите си, ако не съм сто процента сигурен какво искам... Само щях да му загубя времето.

                          Колкото до цената... направо се предадох - тия нещастни петстотин лева явно няма за нищо да стигнат, та ще вдигаме мизата.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дилема...

                            HT1 или ако можеш да добавиш някой лев HT2.
                            "Сбирщайна" какво включва? Ако вилката е хубава - скачай.
                            [B]Skoda Octavia[/B] [B]Scout[/B] 2.0 T[B]DI[/B] DPF
                            140 hp 340Nm

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дилема...

                              Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                              Съгласен напълно, но имам и скрит коз в ръкава... Едно прятелче се състезава и може да помогне със събирането... Дори мислех направо да говоря с него, но... не ми се искаше да го товаря с проблемите си, ако не съм сто процента сигурен какво искам... Само щях да му загубя времето.

                              Колкото до цената... направо се предадох - тия нещастни петстотин лева явно няма за нищо да стигнат, та ще вдигаме мизата.
                              Само не бързай! А и трябва сериозно да помислиш точно как си представяш употребата на колелото. После да се премериш колко килограма си, кой размер рамка ще ти трябва.. ..Защото НТ1 е супер за крос кънтри, обаче ако си 120 кг. и решиш малко да покараш по-грубо(без ексцесии) току виж НТ2 се оказал по-добрия избор. Но пък рамката май е по-тежка. А при ХС това има значение. За това се кара или със супер тънки вътрешни гучи или съвсем без вътрешни. Размерът на външните гуми не надхвърля 2.1, даже 1.9 или по-малък е за препоръчване.. Въобще грамажът е мания
                              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X