Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колело за градско...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колело за градско...

    Здрасти на всички, от година и нещо си карам мотор /леко ендуро/, но напоследък нещо взе да ми липсва колелото, а и не мога карам спокойно по София мотор - нагледах се на катастрофи... Въпроса ми е следния - можете ли да ми препоръчате модел или байк на части, който да става за градско и да е сравнително евтин. Нямам накакви идеи за терена, освен че ще има доста бордюри за качване. Едва ли ще имам възможност да ходя и на планина, но все пак това, което обичам да карам е крос кънтри. Висок съм 189 см. и повечето рамки ми идват малки... не мисля, че ще имам нужда от дискови спирачки, някакви по-читави "V"-brake-ове ще свършат работа. Педалите освен алуминиеви, какви други по-здрави може да се намерят?

    Предварително благодаря

  • #2
    До: Колело за градско...

    Лично аз карам RAM HT2 KIT2 с дисковите спирачки, но го има и с V. Става и за в града и за доста сериозно Cross Country. Засега съм много доволен. Поддръжката им също е страхотна - смениха ми счупената предна вилка за 2 дни и всички куриери бяха за тяхна сметка ;-)

    За твоята височина според мен ще е достатъчна рамка 21".

    Ако ти идва скъпо може да пробваш HT1 или да се огледаш за някой DRAG, ама на мен лично не ми харесват.


    Успех!
    "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

    Коментар


    • #3
      До: Колело за градско...

      Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
      Здрасти на всички, от година и нещо си карам мотор /леко ендуро/, но напоследък нещо взе да ми липсва колелото, а и не мога карам спокойно по София мотор - нагледах се на катастрофи... Въпроса ми е следния - можете ли да ми препоръчате модел или байк на части, който да става за градско и да е сравнително евтин. Нямам накакви идеи за терена, освен че ще има доста бордюри за качване. Едва ли ще имам възможност да ходя и на планина, но все пак това, което обичам да карам е крос кънтри. Висок съм 189 см. и повечето рамки ми идват малки... не мисля, че ще имам нужда от дискови спирачки, някакви по-читави "V"-brake-ове ще свършат работа. Педалите освен алуминиеви, какви други по-здрави може да се намерят?

      Предварително благодаря
      Баща ми си търсеше колело, с което да ходи на работа, с абсолютно същите изисквания. След много обикаляне и гледане тия дни си взе някакъв модел на Ултра, който в момента бил в промоция в МЕТРО за около 200 лева. Алуминиева рама, сравнително лека като за ценовия си клас, преден амортисьор с малък ход, удобна седалка(само колчето й е малко късо, ама това се сменя лесно). Изглежда много читаво, като за чисто градско и крос кънтри колело, особено предвид факта, че за тия пари няма да ти се свива сърцето когато се наложи да го заключиш за някой стълб. Естествено не става за планини.
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #4
        До: Колело за градско...

        Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
        Баща ми си търсеше колело, с което да ходи на работа, с абсолютно същите изисквания. След много обикаляне и гледане тия дни си взе някакъв модел на Ултра, който в момента бил в промоция в МЕТРО за около 200 лева. Алуминиева рама, сравнително лека като за ценовия си клас, преден амортисьор с малък ход, удобна седалка(само колчето й е малко късо, ама това се сменя лесно). Изглежда много читаво, като за чисто градско и крос кънтри колело, особено предвид факта, че за тия пари няма да ти се свива сърцето когато се наложи да го заключиш за някой стълб. Естествено не става за планини.
        За това става въпрос - благодаря

        @прасчо - Естествено, че харесвам RAM-а... просто няма да имам възможност да го карам както трябва, а както колегата Zaarin каза ще ме е яд да ми го откраднат... без да съм го сефтосал както си му е реда...

        Коментар


        • #5
          До: Колело за градско...

          Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
          Въпроса ми е следния - можете ли да ми препоръчате модел или байк на части, който да става за градско и да е сравнително евтин. Нямам накакви идеи за терена, освен че ще има доста бордюри за качване. Едва ли ще имам възможност да ходя и на планина, но все пак това, което обичам да карам е крос кънтри. Висок съм 189 см. и повечето рамки ми идват малки... не мисля, че ще имам нужда от дискови спирачки, някакви по-читави "V"-brake-ове ще свършат работа. Педалите освен алуминиеви, какви други по-здрави може да се намерят?
          Аз също бих ти препоръчал HT.Според мен,изискванията ти леко влизат във конфликт.Ще се обоснова:
          -качването на бордюри много лесно поврежда шините(викат им капли),гумите и вилката,ако те са сравнително евтини.Аз например смених две вилки,с които оригинално вървеше моя SCOTT,тъй като бяха възможно най-евтините.А ти си висок може би си и по-тежък и натоварването върху компонентите става голямо.
          -за крос кънтри HT е перфектно.Нискобюджетните байкове доста бързо ще се потрошат в гората(напомня ми нещо познато).
          -алуминиевите педали вършат добра работа,особено ако имат регулируеми нитчета.Има и ковани от специални сплави и пластмасови,но не мисля че това може да ти е проблем в началото.
          Бих те посъветвал първо да си определиш бюджет и после по него да избереш колелото.Пък ние ще помагаме.
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            До: Колело за градско...

            Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
            -качването на бордюри много лесно поврежда шините(викат им капли),гумите и вилката,ако те са сравнително евтини.
            Зависи как качваш бурдюрите . Тук изпадаме в ситуация подобна на тази, когато хардаджиите се опитват да обяснят на някого предимствета на УАЗ Хънтър... а той всъщност иска паркетник да си ходи само на кафе в центъра с него .
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #7
              До: Колело за градско...

              Прав си,ама аз нали по изискванията....
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #8
                До: Колело за градско...

                Извинявам се ако съм подвел някой - не съм чак толкова "зелен" - въщност преди да се кача на мотор изкарах 3-4 години на байк, предимно крос кънтри - в Кърджали това е най-доброто. Искам препоръка за евтин байк - да не се ядосвам като го откраднат с по-широката вилка (ако е възможно) и по-здрави капли - точно по същите причини, които братовчеда каза. За педалите питах, защото ги троша доста - наистина съм тежък - 75-85 кила, според сезона. Стария ми байк му се разби вилката, но той си беше зле по начало - въпреки това имам повече километри на него от колкото на мотора... все още! Бях харесал "Apolon" вилката (нещо не ми идва името на фирмата - тия дето правят Grizly модела) - май в момента е на около 200 лева - другото какво да е?

                Коментар


                • #9
                  До: Колело за градско...

                  Аз нищо е разбирам от велосипеди. Мога да ги карам и ремонтирам, но от марки и модели нищо не вдявам.

                  Преди 4 години с един приятел си купихме 2 броя велосипеди Спринт за по 130 лв. С класическа стоманена рамка, без никакви амортисьори и екстри, с най-простите алуминиеви капли. Единственото което гледах е че повечето компоненти са му Shimano. Аз съм 1,80 м, 83 кг, а моя приятел е 1,87 и към 90-100 кг. За тези години го карам редовно и единственото което съм правил е да гресирам лагерите и да лепя гуми. А, да - смених педалите и V-brake да са алуминиеви. Велосипеда на моя приятел също не е мръднал от тогава.

                  Според мен определи колко пари даваш, определи си изискванията (за рамки, спирачки, капли и т.н.) и взимай смело това за което ти стигат парите. При евтините велосипеди всички части се внасят от Китай и после се сглобяват тук, така че марката не е от особено значение. Още повече че ще го ползваш в града а няма да се занимаваш професионално

                  На мен предложението за въпросната ULTRA с алуминиева рамка ми харесва.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    До: Колело за градско...

                    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                    Аз нищо е разбирам от велосипеди. Мога да ги карам и ремонтирам, но от марки и модели нищо не вдявам.

                    Преди 4 години с един приятел си купихме 2 броя велосипеди Спринт за по 130 лв. С класическа стоманена рамка, без никакви амортисьори и екстри, с най-простите алуминиеви капли. Единственото което гледах е че повечето компоненти са му Shimano. Аз съм 1,80 м, 83 кг, а моя приятел е 1,87 и към 90-100 кг. За тези години го карам редовно и единственото което съм правил е да гресирам лагерите и да лепя гуми. А, да - смених педалите и V-brake да са алуминиеви. Велосипеда на моя приятел също не е мръднал от тогава.

                    Според мен определи колко пари даваш, определи си изискванията (за рамки, спирачки, капли и т.н.) и взимай смело това за което ти стигат парите. При евтините велосипеди всички части се внасят от Китай и после се сглобяват тук, така че марката не е от особено значение. Още повече че ще го ползваш в града а няма да се занимаваш професионално

                    На мен предложението за въпросната ULTRA с алуминиева рамка ми харесва.
                    Да не би модела на този Спринт да е Леопард?
                    Ако е така, то аз за града карам индентичен Бянки Леопард. За 10 години, само гуми съм пукал и не ме е старх да го връзвам за който и да е стълб . Тази Ултра обаче наистина ми допада повече, единствено амортисьора може да се окаже слабо място, но счупи ли се винаги може да се смени с една твърда вилка и проблемите да свършат .
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Колело за градско...

                      Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                      Да не би модела на този Спринт да е Леопард?
                      Ако е така, то аз за града карам индентичен Бянки Леопард. За 10 години, само гуми съм пукал и не ме е старх да го връзвам за който и да е стълб . Тази Ултра обаче наистина ми допада повече, единствено амортисьора може да се окаже слабо място, но счупи ли се винаги може да се смени с една твърда вилка и проблемите да свършат .
                      Ако не е нахално от моя страна някаква снимка на Ултрата да постнеш? Просто да знам какво търся? Вилката от по-големия цолаж ли е? Всъщност Леопарда също ми допада като идея, сега като се замисля...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Колело за градско...

                        Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                        Ако не е нахално от моя страна някаква снимка на Ултрата да постнеш? Просто да знам какво търся? Вилката от по-големия цолаж ли е? Всъщност Леопарда също ми допада като идея, сега като се замисля...
                        Не му помня модела и по онлайн магазините, които знам, нещо не го разпознах. Ако имаш карта за МЕТРО, можеш да отидеш на сайта им и да го видиш в предпоследния каталог(този който е в сила в момента. Има само един модел само с преден амортисьор и графитено сив.

                        Леопарда си ми харесва, но не ти го препоръчвам, защото дори на мен ми малее малко, а съм "само" 183 сантиметра . Предната му вилка също е някаква по-къса сравнително нестандартна и трудно можеш да намериш с какво да я смениш.
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Колело за градско...



                          аз пък се сдобих с това,като говориме за градски колела......пълно копие на
                          Electra Cruiser
                          .................с няколко хилки по евтин.....нали сме европейска столица вече
                          IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

                          Коментар


                          • #14
                            До: Колело за градско...

                            Това е може би,най-красивото градско колело,което се продава в момента в България.Марката беше Raleigh,ако не се лъжа.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Колело за градско...

                              Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                              Това е може би,най-красивото градско колело,което се продава в момента в България.Марката беше Raleigh,ако не се лъжа.
                              Къде се продава?
                              B+

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X