Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Решил съм да колоездя......

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Решил съм да колоездя......

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    ...Не ми е ясно какви неприятности освен падане може да ти докара.
    В градска среда - например да се надишаш хууубаво на сажди и всякакви други МПС газове, прах и прочие мизерии. Двамца от обкръжението ми имаха проблеми именно с това, при единия стигнали до физически такива. За щастие попаднаха на правилния лекар навреме, че в безсилието си, комбинирано с неефективно лечение, взеха да им пишат все по-сериозни неща по рецептите.

    Лично също пробвах. Вярно отдавна, но маршрута ми си е все същия. Ми, не става. Имам едно падане без поражения, но не ме отказа то.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Решил съм да колоездя......

      Препоръчайте ми колеги, лед фар с много силна и ярка светлина, задължително да се зарежда батерията само чрез USB порт, сутрин към 6:30 е пълна тъмница и искам наистина яко светещ фар, като при бензиновите скутери, бюджет до 100 лева.

      Коментар


      • От: Решил съм да колоездя......

        Ей това на Сигма свети доста добре. Не знам дали чак като на скутерите, де.

        Моят е наличен за проба в центъра, ако искаш да го видиш на живо.
        Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

        TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

        Коментар


        • От: Решил съм да колоездя......

          Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
          Препоръчайте ми колеги, лед фар с много силна и ярка светлина, задължително да се зарежда батерията само чрез USB порт, сутрин към 6:30 е пълна тъмница и искам наистина яко светещ фар, като при бензиновите скутери, бюджет до 100 лева.
          Бих ти препоръчал да почнеш с такъв с външна usb батерия примерно този, защото хубавите с хубава батерия са скъпи и са атрактивни. На мен ми откраднаха от фарче от $2. Вероятността да останеш без заредена usb батерия при мен е значително по-малка, отколкото да забравя да заредя такова нещо.

          Коментар


          • От: Решил съм да колоездя......

            Ползвам челник, дори снощи карах велосипед и се прибирах по тъмно през много разбит път с челник. Ползвам го и за ендурото като замръкна. Захранва се от 2 бр. 18650 в кутия на тила, свети по-добре от фабричните фарове на повечето скутери.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • От: Решил съм да колоездя......

              След доста четене си харесах тези два модела:
              Knog Blinder Arc 220

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:31.5 КБ
ID:5822293


              Сериозен преден фар, който изглежда и работи така, че с него да отидете навсякъде и същевременно се побира в джоба ви. Подходящ за ежедневно каране, шосейно каране и каране в града, ARC 220 свети с внушителните 220 лумена и ви осигурява свобода и видимост в тъмните часове на денонощието, като същевременно е лек, водонепропусклив и се зарежда през USB. Елипсовидният светлинен лъч осигурява 16° и 24° хоризонтална видимост и ви прави забележими от над 1000 метра.


              Сила на светене: 220 лумена
              Размери : 32 x 32 x 70.8 mm
              Тегло: 100 g.
              Ъгъл на видимост на светлинния лъч : Елипсовиден лъч - 16° (вертикално) и 24° (хоризонтално)
              Време на светене: 1.3 часа - мощен режим, 2.4 часа - нормален режим, 5 часа - икономичен режим, 11 часа - мигащ режим
              Специален оптика на лещите за балансирано съотношение между ширината и дължината на лъча за оптимално осветяване на трасето
              Технология за осигуряване на постоянна яркост за определен период от живота на батерията
              Интегрирана USB букса
              Автоматично регулиране на оптималното светене спрямо околната температура
              Монтаж : Лесен монтаж без инструменти на тръби с диаметър от 25 до 35 mm
              Материал: Поликарбонатен корпус, лещи от полиметил метакрилат, рефлектор от анодизиран алуминий, UV устойчив силикон


              120 лева





              Sigma Buster 300

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:24.0 КБ
ID:5822294




              BUSTER 300 е преден фар за всяка ситуация. Със сила на светене от 300 лумена и 70 метра светлинен лъч, той ще ви осигури добра видимост на всеки път и пътека. Sigma Buster 300 има 4 режима на светене и се поставя и сваля лесно при нужда.


              Регулираща се на 360° скоба
              Индикатор за състоянието на батерията с 2 степени
              Зареждане през MICRO-USB
              Възможност за зареждане по време на работа
              CREE LED диодна технология
              Водоустойчи по IP44
              Защита от внезапно включване (включване с двоен клик)
              Лесен монтаж без инструменти
              Максимална сила на светене 300 лумена
              Дължина на светлинния лъч: 70 m
              4 режима на светене: Нощен режим (300 лумена), стандартен режим (150 лумена), еко режим (70 лумена), мигащ режим
              Време на светене: 3 часа (мощен режим), 4 часа (стандартен режим), 8 часа (еко режим), 20 часа (мигащ режим)
              Време за пълно зареждане: 3 часа
              Тегло: 103 g (със скобата)


              70 лева


              Ще го монтирам на мощна ел. трoтинетка Zero 10X, на компютъра на тротинетката има фабричен USB порт, към който може постоянно да захранва батерията на фарчето докато е на контакт и карам.

              Коментар


              • От: Решил съм да колоездя......

                След доста четене си харесах тези два модела:
                Knog Blinder Arc 220

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:31.5 КБ
ID:5822293


                Сериозен преден фар, който изглежда и работи така, че с него да отидете навсякъде и същевременно се побира в джоба ви. Подходящ за ежедневно каране, шосейно каране и каране в града, ARC 220 свети с внушителните 220 лумена и ви осигурява свобода и видимост в тъмните часове на денонощието, като същевременно е лек, водонепропусклив и се зарежда през USB. Елипсовидният светлинен лъч осигурява 16° и 24° хоризонтална видимост и ви прави забележими от над 1000 метра.


                Сила на светене: 220 лумена
                Размери : 32 x 32 x 70.8 mm
                Тегло: 100 g.
                Ъгъл на видимост на светлинния лъч : Елипсовиден лъч - 16° (вертикално) и 24° (хоризонтално)
                Време на светене: 1.3 часа - мощен режим, 2.4 часа - нормален режим, 5 часа - икономичен режим, 11 часа - мигащ режим
                Специален оптика на лещите за балансирано съотношение между ширината и дължината на лъча за оптимално осветяване на трасето
                Технология за осигуряване на постоянна яркост за определен период от живота на батерията
                Интегрирана USB букса
                Автоматично регулиране на оптималното светене спрямо околната температура
                Монтаж : Лесен монтаж без инструменти на тръби с диаметър от 25 до 35 mm
                Материал: Поликарбонатен корпус, лещи от полиметил метакрилат, рефлектор от анодизиран алуминий, UV устойчив силикон


                120 лева





                Sigma Buster 300

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:24.0 КБ
ID:5822294




                BUSTER 300 е преден фар за всяка ситуация. Със сила на светене от 300 лумена и 70 метра светлинен лъч, той ще ви осигури добра видимост на всеки път и пътека. Sigma Buster 300 има 4 режима на светене и се поставя и сваля лесно при нужда.


                Регулираща се на 360° скоба
                Индикатор за състоянието на батерията с 2 степени
                Зареждане през MICRO-USB
                Възможност за зареждане по време на работа
                CREE LED диодна технология
                Водоустойчи по IP44
                Защита от внезапно включване (включване с двоен клик)
                Лесен монтаж без инструменти
                Максимална сила на светене 300 лумена
                Дължина на светлинния лъч: 70 m
                4 режима на светене: МНощен режим (300 лумена), стандартен режим (150 лумена), еко режим (70 лумена), мигащ режим
                Време на светене: 3 часа (мощен режим), 4 часа (стандартен режим), 8 часа (еко режим), 20 часа (мигащ режим)
                Време за пълно зареждане: 3 часа
                Тегло: 103 g (със скобата)


                70 лева

                Какво мислите за тези двата модела?
                Последно редактирано от Еделвайс; 15-10-19, 17:46. Причина: Пояснение

                Коментар


                • От: Решил съм да колоездя......

                  Обмисли идеята за челник! Свети накъдето гледаш, не можеш да го забравиш на колето, може да се ползва и при други ситуации!
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • От: Решил съм да колоездя......

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    Обмисли идеята за челник! Свети накъдето гледаш, не можеш да го забравиш на колето, може да се ползва и при други ситуации!
                    Предпочитам да се закрепва на кормилото, по принцип не търпя нищо на главата си освен зимна шапка в студа, а и имам usb порт откъдето ще мога да зареждам допълнително фара докато карам.

                    Коментар


                    • От: Решил съм да колоездя......

                      Миии... След като Sigma Buster 100 (120 лумена), дето я споменах по-горе, свети повече от всичките ми профи-челници и всичко, що съм виждал накичено на колело - Buster 300 би трябвало да свети зверски. В тази фирма по-скоро знаят какво да правят и в LED+електронната част, и в оптичната.

                      Иначе идеята за допълнителен челник не е лоша. С шосейката понякога се прибирам така - доста е удобно да имаш втори лъч в завоя.

                      П.П. - батерията на малката Сигма държи поне час и половина с едно зареждане, зиме по-малко, ако е седяла на студа. Монтажът с гумена лента е много удобен - сваляш фара за секунди, ако ще оставяш колелото навън, или ако използваш едни и същи светлини на няколко велосипеда.
                      Последно редактирано от badeff; 16-10-19, 01:23.
                      Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

                      TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

                      Коментар


                      • От: Решил съм да колоездя......

                        Първоначално публикуван от badeff Преглед на мнение
                        Миии... След като Sigma Buster 100 (120 лумена), дето я споменах по-горе, свети повече от всичките ми профи-челници и всичко, що съм виждал накичено на колело - Buster 300 би трябвало да свети зверски. В тази фирма по-скоро знаят какво да правят и в LED+електронната част, и в оптичната.

                        Иначе идеята за допълнителен челник не е лоша. С шосейката понякога се прибирам така - доста е удобно да имаш втори лъч в завоя.

                        П.П. - батерията на малката Сигма държи поне час и половина с едно зареждане, зиме по-малко, ако е седяла на студа. Монтажът с гумена лента е много удобен - сваляш фара за секунди, ако ще оставяш колелото навън, или ако използваш едни и същи светлини на няколко велосипеда.

                        Реших се, ще бъде Buster 300, отивам да го купя и ще пиша отзиви, благодаря за съвета

                        Коментар


                        • От: Решил съм да колоездя......

                          Първоначално публикуван от badeff Преглед на мнение
                          Миии... След като Sigma Buster 100 (120 лумена), дето я споменах по-горе, свети повече от всичките ми профи-челници....
                          Мии, не знам колко профи са ти челниците, обаче щом се впечатляваш от 100 лумена, ей това:

                          http://www.fenixlight.com/ProductMore.aspx?id=142&tid=27&cid=2


                          свети повече и от buster 700. Имам го. Поне на мен не ми тежи и с една батария 18650 на 165 лумена изкарва МНОГО.

                          Правят и фарчета за коУеУо, доста видове. Sigma за мен е много надценено спрямо това, което дава.

                          Например Fenix BC25R е макс 600 лумена и при 150 свети 15 часа.

                          Имам 3 продукта на тая фирма (въпросния челник и 2 много различни фенера) и съм изключително доволен от качествата им и качеството на изпълнение. Постоянно обновяват гамата си, ползвайки най-новите диоди на Cree. Това последното е от особено значение - води до сериозни разлики в продължителността на светене при еднакви други условия. Sigma дори не споменават какви диоди ползват.

                          Друго съображение, с което се съобразявам когато си купувам светилници, е дали работят със стандартна батерия (за предпочитане 18650). Fenix имат и такива, например BC21R и BC30. Защото много ме е яд когато трябва да изхвърля нещо в иначе идеално състояние, само защото батерията му е изфирясала и е някакъв нестандартен или труднонамираем вид.
                          Последно редактирано от sparkybg; 16-10-19, 09:37.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Решил съм да колоездя......

                            Колеги по колело, моля когато слагате тия фарчета/мигалки/ и тн. шитни, ги навеждайте, така че да не пречите на тези, които се движат срещу вас.
                            ИЗКЛЮЧИТЕЛНО неприятно е, защото наистина са мощни новите чикийки в този сегмент.

                            За къде са ви 600 лумена, за къде са ви дори и 100 лумена. Със 70км/ч ли се движите?
                            Отзад слагайте колкото искате мощно средство, но отпред е пълно безумие.

                            Коментар


                            • От: Решил съм да колоездя......

                              Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                              За къде са ви 600 лумена, за къде са ви дори и 100 лумена. Със 70км/ч ли се движите?
                              Нещо като 100-150 е оптимума и за челник и за фар на колело, според мен, поне когато гледаш по-далече от една ръка разстояние За близо и 50 може.

                              А 600 заради това че светят по-дълго на 100. Да не мислиш че някога си ползвам фенера на 3000? Пускам го на 100 и свети 2 дена без прекъсване. Такъв дето е максимум 100 след 2 часа е аут.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Решил съм да колоездя......

                                Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                                Колеги по колело, моля когато слагате тия фарчета/мигалки/ и тн. шитни, ги навеждайте, така че да не пречите на тези, които се движат срещу вас.
                                ИЗКЛЮЧИТЕЛНО неприятно е, защото наистина са мощни новите чикийки в този сегмент.
                                Eдна голяма подкрепа за това мнение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X