Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дуел между джипки..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
    Е айде пък вие. За един съъъъъъъъъъединител ли сте.
    Не е само съединителя Пък най вече ми се губи смисълЪТ на начинанието, аз разчитам на тази машинка да ме закара и най-Вече да ме върне от Много Интересни места (Не чак толкова интересни като на някой Други НО...) и не искам да я "обиждам" с подобни начинания
    Последно редактирано от alex_markov; 02-02-07, 14:53.

    Коментар


    • #17
      имаше един стар съветски филм /забравих му името/, в който двама колхозници с верижни трактори се теглеха да видят кой е по-як /нищо, че тракторите бяха 1:1/...

      като искате да си мерите ... може да си направите турнир и с челно блъскане...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        имаше един стар съветски филм /забравих му името/, в който двама колхозници с верижни трактори се теглеха да видят кой е по-як /нищо, че тракторите бяха 1:1/...


        Аз пък ви казвам, че според мен всеки джип има и "теглителна сила" или мощност и тя е при оптимално съотношение на маса, гуми, обороти, ако щете и височината на теглича, спрямо шасито!

        Айде, няма да правим засега шоуто, защото го определихте, като колхозническо, аз съм обиден и отивам да припаля "Кировеца", че утре ме чака оран и торене!

        Коментар


        • #19
          Вие сега вместо да погледнете позитивно на идеята на VOLK направо я освиркахте а не сте прави. Добре щом има притеснение за щети (неоправдани) идеята може да се модифицира. Само че трябва да намерим едно такова нещо което прилича на кантарче, то се закачва на дебело дърво и мери усилие до няколко тона. Така даже ще сме и съвършено точни.

          Ако случайно някой има идея откъде можем да заемем или купим този уред да казва...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #20
            А междувременно гледам Volk е писал. Няма страшно приятелю, в случая колхозни го приемам като възхвала... и нямам нищо против... Че обратното на това е да си вържем с теб копринените вратовръзки и да се теглим по някой "квалитетен" паркет та да видим на кой парфюма му е по-силен
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #21
              Интересно колко килограма, ще е силата на опън, примерно между две яки джипки?

              Аз залагам, че е под 1 тон, Алекс не бой се - най-много да изкривим геометрията на шаситата!

              /всъщност мисля че е значително повече, ама просто провокирам!/

              Коментар


              • #22
                Всъщност може и повече да е но ще зависи от покритието... Имаше един тест на гуми който бяха правили по този начин и на кал си спомням че максималното усилие беше по няколко стотин килограма (говоря за постоянен опън а не ударно) но на сухо нещата ще придобият други измерения... Идеята е добра давайте да намерим уреда...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Айде ме подсети в понеделник да ида да търся. Има една фирма в бившия ЦИИТ май.. Дано дадат на заем или кажат кой е купил от тях.

                  Коментар


                  • #24
                    Хубави идей имате Ама "Джипа" не е Правен за Статичен опън, просто той е създаден за движение, което не е случая с напъването на място - за да работи двигателя - трябва да се върти (при това за да е във Върхова форма - трябва да се върти по-бързичко), от там и всичко след него, но за да е опънат "джипа" на въженце с кантерче нещо трябва да Боксува, дали ще е съединителят, дали колелата (дали нещо друго) е все кофти и не е предвидено да се случва по-дълго време.
                    Пак казвам не е да не съм го правил, но рядко и само с Основателна причина, а това което вие искате е малко самоцелно трошене, като искате да знаете толкова много за машинките си ги закарайте на Динамометър, май има 1-2 из София, хем натоварването ще е по "нормално", хем ще имате и разпечатка "толкова и толкова Nm" и може да си ги мерите, за нечие съжаление там на Тутин май най-голям ще го вади но това са фактите погледнати от този ъгъл
                    Успех

                    Коментар


                    • #25
                      Вижте сега, то си има цял спорт за тая работа - Трактор пулинг се казва. Разтърсете се из нета и ще видите какви чудовища се състезават там. Апропо, тягата там идва най-вече от реактивното действие на изхвърляната назад почва, колелата се въртят като за скорост от над 100км/ч. Едно време са се дърпали директно един-друг, но после поради опасност от инциденти са преминали към сегашния вариант на дърпане на тежест на дистанция. Вие сега какво, джип-пулинг ли искате да правим?
                      Ако това стане има всички шансове Соти с Чибуратора да издърпа някой с 1.5 пъти по голямо тегло от него но с по-бавнооборотен дизел, сещате се защо
                      Така че вижте там, поразтърсете се и после пак ще споделите какво мислите за идеята.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        На една изложба виждах динамометрите на тая фирма. Те са електронни и помнят каквото им поръчаш. Различават статично от динамично натоварване.
                        Да бе. Сеа ше фърлим сичко и ше идем да праим реактивна фадрома. Шнекоход. Никой нема да може да и излезе.

                        Коментар


                        • #27
                          Е, тая не е реактивна (въпреки че има много реактивни), ама еколозите като видят тази снимка изпадат в делириум...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            Ето още една:
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Ако това стане има всички шансове Соти с Чибуратора да издърпа някой с 1.5 пъти по голямо тегло от него но с по-бавнооборотен дизел, сещате се защо
                              Те това имах впредвид!
                              Изненадите ще са пълни!
                              Ако не се допускат динамични натоварвания, т.е. дърпането да започне при опънато въже, не виждам никакви проблем!
                              Алекс, убеден съм, че лебедката е много по-опасна от тоя номер, защото може да развие тяга от няколко тона върху шасито, а това е абсурд да стане в тоя случай!
                              Айде, ясно е че ще избуксуват нечии гуми и едната джипка ще мине 2 метра назад, с което двубоя завършва...
                              Трябва нещо като групиране по категории!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X