Лош съветник е мерака. И аз много съм се навивал на Джагу-та, ама както вече някой каза - трябва да си ценител и да си я правиш сам, щото повечето майстори като я видят и ще се откажат.
В Лозенец, кадето живеех по-рано имаше един ХДж 6 ... и то сравнително по-нова година. През зимата 2005/2006 една сутрин не запали ... бутаха го , теглиха го ... накрая го качиха на тротоара и остана така с месеци.
Това, което ме изуми, беше, че кожената му тапицерия е нацепена ... грозно ...
а за акциза - има в Мобиле.БГ едно дето го смята - от горните менюта - "Полезно" ...
Иначе аз класика си бях намерил, ама кътили някакви го намерили в гаража и го нарязали за скрап
Steyr 2000 (Luxus) 1953
http://www.zuckerfabrik24.de/steyrpuch/steyr2000_1.htm
http://www.zuckerfabrik24.de/steyrpuch/steyr2000_2.htm
с такива скорости (5 + задна)
http://www.zuckerfabrik24.de/steyrpu.../192000_hk.jpg
Всаъщност двигателя остана от него ... ако някой го интересува ...
В Лозенец, кадето живеех по-рано имаше един ХДж 6 ... и то сравнително по-нова година. През зимата 2005/2006 една сутрин не запали ... бутаха го , теглиха го ... накрая го качиха на тротоара и остана така с месеци.
Това, което ме изуми, беше, че кожената му тапицерия е нацепена ... грозно ...
а за акциза - има в Мобиле.БГ едно дето го смята - от горните менюта - "Полезно" ...
Иначе аз класика си бях намерил, ама кътили някакви го намерили в гаража и го нарязали за скрап




Steyr 2000 (Luxus) 1953
http://www.zuckerfabrik24.de/steyrpuch/steyr2000_1.htm
http://www.zuckerfabrik24.de/steyrpuch/steyr2000_2.htm
с такива скорости (5 + задна)
http://www.zuckerfabrik24.de/steyrpu.../192000_hk.jpg
Всаъщност двигателя остана от него ... ако някой го интересува ...
Коментар