Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Внос на Автомобили от САЩ, ЕВРО4 и митници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Внос на Автомобили от САЩ, ЕВРО4 и митници

    За мен от САЩ има смисъл да се кара американски автомобил, които тук в Европа са рядкост и определено скъпи, докато там има голям избор и са мнооого по-евтини. Тойота бих си взел от тук, а Шевролет от САЩ
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    На мен този модел ми е на сърцето,като го видя и мед ми капе затова съм се залетял така,плюс това съм фен на японските автомобили.
    [SIZE=4][COLOR=#ff0000]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/COLOR][/SIZE]

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от kokolighta
      Ето така изглежда на пръв поглед колата за около 2500$ и е за смяна на гарнитура на главата за 40$
      цената и е малко множко, макар че си е твоя работа, все пак е на 12 год. повече бих се притеснявал от
      е за смяна на гарнитура на главата за 40$
      за $40 могат да ти сменят маслото и да ти долеят антифриз. гарнитурите на главите са 2, труда в най добрия случай е 4 часа(ако някой се наеме да го направи за толкова), имаш к-кт гарнитури, масло, антифриз и тн.мин $400. това не е котка в чувал а таралеж в гащите. аналогичен случай имах преди няколко години с '01 гр. чероки 4.7 на 76К мили, перфектно, проверено, от флорида, което блокира мотора в карнобат на връщане към софия от митница бургас където току що беше освободено. ремонта струваше доста
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #4
        Това е което казвам е че самата гарнитура струва 40$ а за работата е друг въпрос,ако стане ще я сменям тук
        [SIZE=4][COLOR=#ff0000]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/COLOR][/SIZE]

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
          не мисля, че има проблем за вноса - това е 2-ра употреба кола и не е нужно да отговаря на Е4 - просто ще платиш по-високата екотакса /разликата е символична/...
          Няма такъв филм. Според новите митнически правила от 01.01.2007 колите които се внасят извън територията на ЕС задължително трябва да отговарят на ЕВРО4 - и да имат сертификат за това. Няма нови няма втора употреба. А от територията на ЕС може да си купувате коли и без никакво ЕВРО но това са вътрешни сделки...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Готино,значи можем да караме само скрапа на Европа.
            [SIZE=4][COLOR=#ff0000]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/COLOR][/SIZE]

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
              не мисля, че има проблем за вноса - това е 2-ра употреба кола и не е нужно да отговаря на Е4 - просто ще платиш по-високата екотакса /разликата е символична/...
              Няма такъв филм. Според новите митнически правила от 01.01.2007 колите които се внасят извън територията на ЕС задължително трябва да отговарят на ЕВРО4 - и да имат сертификат за това. Няма нови няма втора употреба. А от територията на ЕС може да си купувате коли и без никакво ЕВРО но това са вътрешни сделки...
              Това добре, ами ако искам да внеса някой музеен екземпляр, който е правен когато за никакво Евро не са и чували? Просто ми е интересно тогава какво?
              Например Форд Мустанг Фасбек 1970 или Плимут Хемикуда 1969
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от quadra
                Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                не мисля, че има проблем за вноса - това е 2-ра употреба кола и не е нужно да отговаря на Е4 - просто ще платиш по-високата екотакса /разликата е символична/...
                Няма такъв филм. Според новите митнически правила от 01.01.2007 колите които се внасят извън територията на ЕС задължително трябва да отговарят на ЕВРО4 - и да имат сертификат за това. Няма нови няма втора употреба. А от територията на ЕС може да си купувате коли и без никакво ЕВРО но това са вътрешни сделки...
                Това добре, ами ако искам да внеса някой музеен екземпляр, който е правен когато за никакво Евро не са и чували? Просто ми е интересно тогава какво?
                Например Форд Мустанг Фасбек 1970 или Плимут Хемикуда 1969
                Ами сега

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                  Няма такъв филм. Според новите митнически правила от 01.01.2007 колите които се внасят извън територията на ЕС задължително трябва да отговарят на ЕВРО4 - и да имат сертификат за това. Няма нови няма втора употреба. А от територията на ЕС може да си купувате коли и без никакво ЕВРО но това са вътрешни сделки...
                  това е лоша новина. дори прехвалените калифорнийски еко стандарти не се доближават до евро4, да не говориме за разни други щати или пък квебек например където въобще няма изискване за емисиите.
                  самата гарнитура струва 40$
                  коя - лявата или дясната
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #10
                    Има някакви процедури за единични сделки но като такива са указани изрично и ще трябват още наредби които към момента май още не са написани. Сигурно ще се намери някакъв начин но няма да е нито лесно нито евтино. Не забравяйте че ЕС си пази собствения пазар!
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      мен не ме притеснява особено, но ето случай когато човек ще изпадне в затруднение с вноса.
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #12
                        Вече няма значение дали лявата или дясната така или иначе схемата пропада,нищо сега ще си взема моторница и без това бях на кантар между двете.
                        [SIZE=4][COLOR=#ff0000]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/COLOR][/SIZE]

                        Коментар


                        • #13
                          това е лоша новина. дори прехвалените калифорнийски еко стандарти не се доближават до евро4, да не говориме за разни други щати или пък квебек например където въобще няма изискване за емисиите.
                          Всъщност реално няма никакво значение дали и кой стандарт осигурява по-високи екологични изисквания. Въпросът е че трябва точно ЕВРО 4, а иначе може да осигурява и два пъти по добри параметри - ако няма ЕВРО 4 не става. И това е много резонно. По същия начин не може нито един американец да си внесе кола от Европа, без значение че тук автомобилите отговарят на по-високи изисквания.
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                            По същия начин не може нито един американец да си внесе кола от Европа, без значение че тук автомобилите отговарят на по-високи изисквания.
                            всеки канадец (не знам дали е американец ) може да си внесе кола от европа. след като я внесе обаче трябва да направи съответните доработки - допълнителни светлини и тн за да отговаря на местните стандарти. друг е въпроса дали има смисъл да го прави при положение че тук колите, в това число и европейските са по евтини. виж, обаче ако е луд фен на фиат примерно тогава би могъл да си внесе , преработи и регистрира, което не е сложно. аз съм проверявал, имах някакви идеи навремето.
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              Абе доста американци си внасят коли от Европа такива които не се внасят официално в САЩ, и се обидиняват в разни клубове и тн...Чудя се как ли го провят?
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X