Случая:
Купих от eBay части от търговец, намиращ се в London, UK. Търговеца, от който я купих беше обявил че не праща в България, но това, според Econt, не беше проблем. Вариантите са два - или търговеца я праща до офиса им в Лондон, и те после насам, или си заявявам самите те да организират взимането от адреса, и да се погрижат за всичко останало. Избрах втория вариант, понеже разликата в цената беше от порядъка на 10-ина лева, а и защото прецених че след като те ще вземат пратката, ще има по-малко потенциални проблеми.
Да, да, ама не. Ето и как се "развиха" събитията:
1. На 05.11.2009г. проведох разговор със служител на еконт, на когото описах случая, съответно ми беше заявено че всичко, което искам, е възможно и няма проблем да се изпълни. Изчислиха ми и съответната цена, която ме удовлетворяваше.
2. Според указанията на служителя на Econt, трябваше да им изпратя заявка по e-mail, в която да укажа адреса от който трябва да се вземе, както и телефон за връзка с човека, от, който трябва да се вземе, и както и моите данни за доставка и телефон за връзка. И от тук започнаха меко казано смешните истории. Тоя e-mail го пращах 2 пъти в разстояние на 2 часа, понеже първия път така и не беше стигнал. До тук добре. Казах си - някакъв проблем с интернета, мейл сървъри и прочие.
3. Специално позвъних да видя дали всичко е наред, и ми беше казано че всичко е наред, и да очаква обаждане или мейл с окончателните данни, които трябва да потвърдя. И зачаках.
4. Получих мейла за потвърждение едва след уикенда - на 09.11.2009г. Съответно им отговорих че потвърждавам по e-mail, и дори звъннах да проверя отново дали всичко е наред. Казаха ми да очаквам обаждане с номер на пратка и всички други неща, че д мога да проверявам каква е хавата докато пратката пътува. Обаждане или e-mail така и не получих.
5. На 12-ти или 13-и позвъних отново, попитах какво става. Казаха ми че ще кажат на служителя, отговарящ за пратката ми, да ми се обади. Междувременно, няколко пъти питах продавача идвали ли са за пратката, като на 12.11.2009г. той ми отговори че пратката е взета.
6. Днес половината им телефони не работеха - поредния проблем. С триста зора се свързах, като първия път, след като служител ме пренасочи към съответния друг служител, който да ми даде информация какво става, така и никой не вдигна. Понеже съм настоятелен, след около час звъннах пак, чаках сигурно 5 минути докато някой благоволи да вдигне. Казаха че ще проверят и ще звъннат.
7. Отново звъннах аз. Тоя път на националния им GSM номер, защото всички други, които знаех, не работеха. Казаха че имали транспорт в началото, в средата, и в края на седмицата, естествено по незнайни причини пратката ми не беше изпратена насам в началото на седмицата, а ще бъде пратена в средата. На настоящата седмица. Уведомиха ме с мазен глас че доставката траела 7 работни дни, и да очаквам пратката си към 25-27.11.2009г.
Та, доставка от UK с куриер, ще отнеме 20 дни.
Ако не беше тъжно, щеше да е смешно. А същите се бият в гърдите с акция "Да изкупим Британия". СМЕШКА!!!
Та, ако някой има намерение да ги ползва, да има в предвид че може да му се наложи да почака 20 и повече дни. Всъщност колко ще чакам ще разбера чак като я получа. Все пак се надявам до нова година да дойде.
За мен това е крайно неприемливо, некоректно, и за цените, които са обявили, неизгодно предложение за доставки на стоки по тоя начин. И съм вбесен от поредната българска измишльотина, с която някой без никакво притеснение се бие в гърдите, която в крайна сметка се оказва пълна измислица и само добро пожелание.
...за справка, пратки от UK с обикновена поща идват за около 4-6 календарни дни.
Разполагам с всички e-mail-и от econt и от търговеца, от който купих въпросното нещо, а според телефонната им система всичко, дето сме приказвали се е записвало, така че и цялата работа съвсем лесно може да се докаже.
Купих от eBay части от търговец, намиращ се в London, UK. Търговеца, от който я купих беше обявил че не праща в България, но това, според Econt, не беше проблем. Вариантите са два - или търговеца я праща до офиса им в Лондон, и те после насам, или си заявявам самите те да организират взимането от адреса, и да се погрижат за всичко останало. Избрах втория вариант, понеже разликата в цената беше от порядъка на 10-ина лева, а и защото прецених че след като те ще вземат пратката, ще има по-малко потенциални проблеми.
Да, да, ама не. Ето и как се "развиха" събитията:
1. На 05.11.2009г. проведох разговор със служител на еконт, на когото описах случая, съответно ми беше заявено че всичко, което искам, е възможно и няма проблем да се изпълни. Изчислиха ми и съответната цена, която ме удовлетворяваше.
2. Според указанията на служителя на Econt, трябваше да им изпратя заявка по e-mail, в която да укажа адреса от който трябва да се вземе, както и телефон за връзка с човека, от, който трябва да се вземе, и както и моите данни за доставка и телефон за връзка. И от тук започнаха меко казано смешните истории. Тоя e-mail го пращах 2 пъти в разстояние на 2 часа, понеже първия път така и не беше стигнал. До тук добре. Казах си - някакъв проблем с интернета, мейл сървъри и прочие.
3. Специално позвъних да видя дали всичко е наред, и ми беше казано че всичко е наред, и да очаква обаждане или мейл с окончателните данни, които трябва да потвърдя. И зачаках.
4. Получих мейла за потвърждение едва след уикенда - на 09.11.2009г. Съответно им отговорих че потвърждавам по e-mail, и дори звъннах да проверя отново дали всичко е наред. Казаха ми да очаквам обаждане с номер на пратка и всички други неща, че д мога да проверявам каква е хавата докато пратката пътува. Обаждане или e-mail така и не получих.
5. На 12-ти или 13-и позвъних отново, попитах какво става. Казаха ми че ще кажат на служителя, отговарящ за пратката ми, да ми се обади. Междувременно, няколко пъти питах продавача идвали ли са за пратката, като на 12.11.2009г. той ми отговори че пратката е взета.
6. Днес половината им телефони не работеха - поредния проблем. С триста зора се свързах, като първия път, след като служител ме пренасочи към съответния друг служител, който да ми даде информация какво става, така и никой не вдигна. Понеже съм настоятелен, след около час звъннах пак, чаках сигурно 5 минути докато някой благоволи да вдигне. Казаха че ще проверят и ще звъннат.
7. Отново звъннах аз. Тоя път на националния им GSM номер, защото всички други, които знаех, не работеха. Казаха че имали транспорт в началото, в средата, и в края на седмицата, естествено по незнайни причини пратката ми не беше изпратена насам в началото на седмицата, а ще бъде пратена в средата. На настоящата седмица. Уведомиха ме с мазен глас че доставката траела 7 работни дни, и да очаквам пратката си към 25-27.11.2009г.
Та, доставка от UK с куриер, ще отнеме 20 дни.
Ако не беше тъжно, щеше да е смешно. А същите се бият в гърдите с акция "Да изкупим Британия". СМЕШКА!!!
Та, ако някой има намерение да ги ползва, да има в предвид че може да му се наложи да почака 20 и повече дни. Всъщност колко ще чакам ще разбера чак като я получа. Все пак се надявам до нова година да дойде.
За мен това е крайно неприемливо, некоректно, и за цените, които са обявили, неизгодно предложение за доставки на стоки по тоя начин. И съм вбесен от поредната българска измишльотина, с която някой без никакво притеснение се бие в гърдите, която в крайна сметка се оказва пълна измислица и само добро пожелание.
...за справка, пратки от UK с обикновена поща идват за около 4-6 календарни дни.
Разполагам с всички e-mail-и от econt и от търговеца, от който купих въпросното нещо, а според телефонната им система всичко, дето сме приказвали се е записвало, така че и цялата работа съвсем лесно може да се докаже.
Коментар