Обява

Свий
Няма добавени обяви.

къде е най добре да се направи каско, за рядък и скъп автомобил ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Тия с Инс в името ги пропусни. Започни от доверените сервизи в твоя район, за да знаеш къде ще се прави при нужда. Аз съм доволен от ДЗИ и Дженерали. Колата ми като я взех имаше опция в Алианс и Дженерали, сервизът все на едно място в официалния вносител. Но Алианц бяха с 300 кинта горница, ясно е кой избрах. Сега вече нямам право на официален сервиз поради възраст, но реално го имам, защото е доверен при застрахователя. Та така, започни от сервиза.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #17
      Всяка застрахователна фирма предлага доверен сервиз, офертите на сди на калпавите им фирми който набутват , са близки като цена до алианц, сди не работят нарочно с Алианц, сигурно най -големи комисиони вземат от лев инс и от другите инсове за да набутват винаги тях ... и бул инс... първи.


      Целта на каското не е против кражба, а ако някой блъсне удари колата или пък я тотализира на другите ми автомобили често ми се е случвало оставям ги пред блока или някъде връщам се с някакъв удар последно 2 врати ми бяха смачкали, за това ще служи каското.
      Колата ми е ясно,че няма да става класика, то хората не си правят каскота на коли дето са класики само.
      Части могат да намерят но трябва да платят повече .
      Автомобила според техните тарифи го оценяват в момента на 48 хиляди и под тази сума не можело да го застраховам,така,че ми завишиха даже премията...
      Кражба не ме тревожи толкова колкото удари и щети...

      Коментар


      • #18
        Алианц винаги са ми плащали по каско без проблеми. Даже не знам и сумите (последната щета според мен е поне 3-4000 лв.). Просто подписвам на доверения сервиз и си взимам колата.

        Коментар


        • #19
          Е,и като и правят оценка 48000,колко е премията?Предполагам,поне 2000-2500 лв.Колко струва леко изправяне на две врати,и как въобще с посредник ще ми е по-евтино,отколкото при директен контакт със сервиза?Довереният сервиз извършва за 2-3 седмици калпав ремонт,после рекламация-пак същото...Излишни ядове,а прец цялото време без кола.Казиното ВИНАГИ печели.Това установих докато си правех Каско.Елементарно е-дал-взел,плюс-минус.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от bladest Преглед на мнение
            Здравейте , понеже предстои да се прави каско на колата на жената, а тя е рядка и скъпа кола хибрид, някой може ли да ме ориентира къде е най-добре да се направи каско, има супер много фирми и всеки е недоволен от всеки...
            .
            Ето какво пита колегата. Аз съм доволен от Алианц и го споделям. Не коментирам дали да се прави "каско" или не.

            Коментар


            • #21
              Гле'й с'а,
              Acura от всички модели не е вече чак толкова рядка птица в България. В Хонда форума са много повече от пръстите на едната ръка. Предполагам има и доста, които не са регистрирани във форума.
              Мисълта ми е - задай същия въпрос във форума на Хонда.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от bladest Преглед на мнение
                ... Автомобила е, Acura rlx hybrid и не е от блъсканите и тотализираните на който не е платено мито и ддс и доставка, ...
                В залата, където тренирам идва и един тип с Ламбо Урус, че после го закара и в Мансори за доработки. Преди месец си взе и тазгодишно Бентли Континентал ГТ спийд.
                Ако искаш да го питам къде ги е застраховал?

                P.S. - да ти ... имам и представата за "рядък и скъп автомобил". Тя добре тая хонда "не е от блъсканите и тотализираните", но дано не е и от давените ...

                Коментар


                • bokomo
                  bokomo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ти за колко време изкарваш 48 хил? Седмица? Месец?

                • royce
                  royce коментира
                  Редактиране на коментар
                  За маааалко повече от месец.
                  Не казвам, че 50 хиляди за кола са малко, но ми е много странно тази кола да се нарече чак рядка и скъпа ...

                • bokomo
                  bokomo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами тогава сме в други социални групи. За мен 10г. автомобил за 48 хил. си е доста скъп. Акура виждам 1 път на няколко месеца в България и то без да е точно този модел - значи е и рядка.

              • #23
                Колега не си давай парите на застрахователите за каско, повярвай ми не си струва! Купувал съм много нови коли на лизинг и като свърши лизинга веднага спирам каското. Просто не е оправдано - излиза по-скъпо отколкото да си ремонтираш колата за твоя сметка. Още повече за по екзотична кола.
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • #24
                  По повод съвета за Инс-овете по горе,не съм съгласен!Преди две години наистина рядък и не толко скъп автомобил,Крайслер 200,2016 година,ме катастрофира една кака у Дружба!Същите тия Инс-ове ми признаха ОРИГИНАЛНИ части на стойност 13 000 лева!Колата бе на оценка около 22-23000 лева по спомен!Всичко го докарах от САЩ,питайте ме как след като в Европа НЯМА официално представителство!!!!Разбрах го по принуда!Но ми платиха всичко до стотинка без препирни!А каското като стойност е винаги около 6% от оценката!Ай наздраве!
                  п.п.колата я продадох в перфектно визуално състояние.
                  Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                  0888854582
                  Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                  Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                  Коментар


                  • Asen Kushlev
                    Asen Kushlev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е все пак трябва да плащат, щото никой няма да си прави каско там. Но циганиите и пазарлъците с с една идея в повече от наистина големите в бранша. Не че и при тях го няма, много зависи от вещото лице на местна почва и от този, който ще смята щетите после. Аз лично само гражданска там ако е най-евтина, ма последно време не е и съм при други.

                • #25
                  Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                  Е,и като и правят оценка 48000,колко е премията?Предполагам,поне 2000-2500 лв.Колко струва леко изправяне на две врати,и как въобще с посредник ще ми е по-евтино,отколкото при директен контакт със сервиза?Довереният сервиз извършва за 2-3 седмици калпав ремонт,после рекламация-пак същото...Излишни ядове,а прец цялото време без кола.Казиното ВИНАГИ печели.Това установих докато си правех Каско.Елементарно е-дал-взел,плюс-минус.
                  Алианц предлагат не само каско а някакъв пакет от глупости с който товарят много хората да кажем,че е над 3000лв целия им пакет..
                  макс нещо си - не искам да прозвучи,че им правя реклама , на мен ми предлагат и казват,че могат единствено и само макс да ми направят т.е. да им плащам и за други глупости който не ми трябват...


                  Без гражданска тъи като гражданската ми е на друго място ето какво им включва макс пакета.
                  Правни разноски
                  Автоасистанс (основно покритие)
                  Злополука на местата (основно покритие)
                  Природни бедствия
                  Пожар, експлозия, имплозия
                  ПТП с животно
                  Злополука на местата (разширено покритие)
                  Автоасистанс (разширено покритие)
                  Кражба и грабеж
                  Стъкла
                  Злоумишлени действия на трети лица
                  ПТП и паркинг
                  Финансова загуба от обезценка на МПС (когато е приложимо)



                  Колата има Акура уач системи доста камери и глупости на предното стъкло, ако се строши да кажем примерно предното стъкло само и е нужна смяна трябва с оригинално после калибрация намодулите или да се вземат и те направо калибрирани от чужбина което ще ми струва доста хиляди да кажем...
                  Камерите за автопилота и другите системи за сигурност са там и други глупости,
                  фаровете са лед с 20 диода всеки ако се строши някой пак са супер скъпи, за мен би било глупаво и супер рисково да карам без каско. Колата не е давена лично си я взех преди това с кар факс проверена.
                  Питаи твоя човек с ламбото къде е застрахован Royce.


                  Каско до сега сме ползвали на масови коли на Инс фирмите както и на Дженерали, но не се е налагало никога да се правят някакви ремонти или завеждат щети, така,че нямам идея дали са щели да платят или не..
                  Знам,че каското не ги покрива но тъи като колата е с голям мотор и хибрид и т,н, катализаторите са и също доста скъпи има 4ри катализатора , ако някой ги открадне или нещо реши да прави нови са към 20 хиляди примерно...
                  афтърмаркети няма.
                  за мен това си е скъпо. Иначе нова е била към 120 хиляди колата, но сега заради кризата с чипове цените са доста надути уви...
                  От тази акура са се произвеждали макс между 1000 и 2000 коли на година макс, като от фейс лифта
                  се е произвеждал само 3 години т.е. 3000коли само, от който хибрида да кажем е 50% за не сме черногледи , 1500 броя от който колко са останали живи не се знае.
                  В Х.Форума едва ли някой я кара тази кола там масово си карат сивици/ и други предлагани на европейския пазар коли.



                  traun а следващата година след като трябваше да подновиш каското инсовете сигурно са искали двойно или?
                  Извадил си голям късмет браво! а няма представителства защото няма толкова много коли да си оправдаят да имат представителство.

                  Коментар


                  • krasi-mir
                    krasi-mir коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не си първият в България, ако е същата де:

                    https://forums.hondabg.com/topic/111...3%D1%80%D0%B0/

                  • traun
                    traun коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не дочака следващата година щот заминА по реда си!Обаче,докато чаках да я направят каското и изтече!Не са ме тормозили.А два ли та три ли месеца преди да изтече купих Чарджъра и пак при тях му направих каско.Не беше с нереална цена.Ако приемем че има реални.Доджа е 2014 г.Каското му бе около 1300 без мънинко.Интересно че на Аваланша ми искат 1550лв и го оценяват на 30000.А е 2009.При такова каско при щета директно в официален сервиз оставяш.Ама още се чеша дали да му го плащам.

                • #26
                  Катализатори не плащат, ако ти ги гепят. В мноооого рядък случай може и да имаш маааалко плащане, но не и като за нови. Да си знаеш.
                  Peugeot 4007
                  ex Nissan X-Trail 2.2 Di

                  Коментар


                  • #27
                    Преди да си купиш колата не мисли ли каква ти трябва и в какви условия ще се ползва?
                    Най малкото е гараж в дома и паркинг пред работата.
                    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                    Коментар


                    • #28
                      В България нещата стоят малкооо по по-различен начин спрямо "белите" страни.
                      Т. е. като си вземеш някаква кола или нещо друго, трябва и да имаш готовността , и да я (го) загубиш по някаква причина - да не те натоварва финансово.
                      Пример : Получавам заплата 2000 лв., карам автомобил за 5-6 хил.лв максимум. Каквото и да стане са 3 заплати, демек ще се преживее...
                      ​​​​​​
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това е прагматичният подход а не всички гледат на автомобила по този начин.
                        Познавам хора затънали в кредит за консерва на която нямат възможност да купят и комплект гуми.
                        И май всички такива случаи за които се сещам на прима виста са SUV.
                        Не зная дали е случайно или закономерност

                      • cnc82
                        cnc82 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Съгласен съм за броя заплати, може би е максимумът това. Това за "белите" страни имах на предвид застрахователите в тях или по-точно как процедират в случай на щета. Ползвал съм услуги от такива навън и е съвсем друга бира..

                      • NIKSD
                        NIKSD коментира
                        Редактиране на коментар
                        5-6 заплати за тенекия?! Нямам кола дето да струва повече от седмица работа. Едната ми кола е ден и половина работа, с новите Мишелин гуми- 2 дни. Застраховката и е 2 бири на месец.
                        Чудя се на някои хора защо си го причиняват това със “скъпа и рядка кола в Бългатия”…

                    • #29
                      Първоначално публикуван от nikolas3 Преглед на мнение
                      Катализатори не плащат, ако ти ги гепят. В мноооого рядък случай може и да имаш маааалко плащане, но не и като за нови. Да си знаеш.
                      Не само катализатори.Едва ли ще платят за откраднато огледало,стъкло,броня,джанти...Ако счупиш стъкло,може и да платят някакъв процент.Обаче,разбираш ли,не била нова,има овехтяване,и... например ще платят 40%,или...колкото им се откъсне от сърцето.Но,основният закон е,да са на печалба от тебАко правиш много произшествия,ще ти дигат премията,докато те откажат.Такива проблемни клиенти,нека да отидат при конкуренцията,да им се радва

                      Коментар


                      • #30
                        Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                        Преди да си купиш колата не мисли ли каква ти трябва и в какви условия ще се ползва?
                        Най малкото е гараж в дома и паркинг пред работата.
                        Където живеем нямаме гараж но сме наели в близост от 10км, на работа уви също нямам нито паркинги нито гаражи, а относно застрахователите при откраднети елементи от колата не плащат и 1 лев до колкото знам,
                        без значение какви са огледала,джанти, стопове,фарове или нещо друго... поне в бг застрахователите,
                        Аз лично произшествия нямам но ми се е случвало много пъти да ти оставя колата на синя или зелена зона и да се върна и някой да я блъснал челно отпред или отзад или друго място и наоколо камери няма и никой нищо не е видял и като няма каско после е доста лошо понякога, преди време явно някой с теглич ми беше огънъла капака и радиаторите ми бяха се смачкали просто докато съм на синя зона в центъра... а в бг иначе има сигурно 5 коли на кръст такива и повечето са преди фейс лифта и бензинови не го познавам колегата с бялата.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X