Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БГ VS АU винетки-кой е виновен за тоя идиотизъм и докога????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer
    ... Тук спят пред КАТ, за да си платят чинно рекета от почти 60 кинта за абсолютно ненужна и незаконна смяна на номерата, само защото някой решил да пълни бюджета и да се нагуши набързо от приватизираня цех за правене на табелите, пък ти за някакви си винетки говориш. ....


    Писаното е по повод твърдението на Ober..., за рекет, ненужна и незаконна смяна. и т.н.



    Напълно съм съгласен, че смяната на номерата е ненужна! Виждал съм и английски, италиански и немски номера от преди 30-40 години, кротко да си бръмчат без да предизвикват желание за смяна!

    Но, предложете как да се направи така, че всеки да си плаща минималната застраховка, а не да хитрува. Хайде да не го докарваме на популизъм - който не може да плати застраховка - не би следвало да има възможност и да си плати горивото например.

    Т.
    Good guys drive Land Rovers!

    Коментар


    • #17
      А, я ти ми обясни откога е нормално решението на един проблем да се търси чрез създаването на друг. По тая логика трябва всяко година да си сменяме номерата, щото ГОто е годишно, а не за петилетка. Както вече писах преди време тук по въпроса - дайте догодина при смяната на номерата да искат удостоверение за платени данъци и касова бележка от топлофикация и БТК. Целта за номерата е само една - да се нагушат на бюджетно и на фирмено ниво. Това си е чист рекет. Същото както и с винетките. Ама утре като си откъснеш колелото в поредната траншея напряко първокласния път, КАТ ще ти натряска акт за движение с несъобразена скорост, пък ти им показвай лепенките по стъклата и още каквото си искаш.

      Та, винетката ни може да е 4 пъти по-скъпа от Австрийската, но за сметка на това пътищата са ни 10 пъти по-скапани. И не защота няма пари, а защото никой не спазва никакви стандарти и асфалтират като за последно. Така са в перманентен ремонт. Някой да вас да е минавал някога по "Тракия" без поне на едно място да е двупосочно заради ремонт? Всичките бюджетни пари отиват в държавни моторници и частни Вейрони. Това е положението. Това е статуквото. С протести никого няма да стреснем. Кучетата си лаят, керванът си върви. И Ираклито ще го освинят, така като разкараха Дюните и както съсипаха половината Черноморие.

      Аз ли да предложа как да си правят всички ГО?! Ами това може да се копира от нормалните страни. Ходи карай без застраховка в Германия или Холания като си тарикат и набързо ще натрупаш челен опит. Пък и не само челен, ако ме разбираш...

      Коментар


      • #18
        ук спят пред КАТ, за да си платят чинно рекета от почти 60 кинта за абсолютно ненужна и незаконна смяна на номерата
        E, не всички са така. Я виж:


        Проф. Драгомир Драганов: "Отказвам да сменя номера. Направете като мен!"



        От първа страница на "24 часа" известният историк защитава гражданската си позиция срещу "гаврата" с шофьорите пред КАТ
        30.05.2006
        След 1 юни ще продължа да карам колата си със старите номера и призовавам другите шофьори от опашката пред КАТ да направят като мен, обяви известният историк проф. Драгомир Драганов в текст, изпратен до редакцията на в."24 часа".

        По думите му наредбата на МВР за смяна на регистрационните номера противоречи на текст от Закона за националната стандартизация.

        Професорът обяснява, че призивът му бил гражданска позиция срещу "гаврата" с шофьорите на огромната опашка пред КАТ. Същевременно той подчертава, че идеята му не бива да се възприема като неуважение към МВР.

        "Ще коментирам, когато видя черно на бяло, нямам информация за подобно противоречие", цитира думите на Марин Раковски от КАТ в. "24 часа".

        Юридическите аргументи на професора звучат правилно, каза адвокат Михаил Екимджиев, когото изданието е потърсило за експертно мнение. Той обаче уточни, че не може да даде окончателно становище по казуса без да се е запознал с конкретните законови текстове.

        От Върховния административен съд са отказали коментар с аргумента, че в четвъртък предстои да гледат жалби от две сдружения -Съюз на застрахованите и "Авто 94" срещу смяната на табелите, в които един от мотивите е сходен с този на проф. Драганов.

        Изданието допълва, че без връзка с призива на Драганов, но с подобни аргументи независимите депутати Минчо Христов и Стела Банкова са призовали главния прокурор Борис Велчев да поиска наказания за всички виновници за принудителната смяна на автотабелите.

        Христов и Банкова се позовават на чл. 60 от конституцията, според който "гражданите са длъжни да плащат данъци и такси, установени със закон, съобразно техните доходи и имущество".

        "Смяната на номерата е грубо погазване на основния закон, защото пререгистрацията се извършва въз основата на наредба", мотивира се Минчо Христов.

        Той обаче признава, че не е наясно какви точно мерки трябва да предприеме главният прокурор, но напомни, че негово задължение е да следи за законността в държавата.

        А на въпрос кои са виновните лица заяви: "Тези, които са написали наредбата" и отказа да назовава имена, пише още "24 часа".

        В писмото си Банкова и Христов изтъкват, че подмяната на табелите е "произвол и рекет от страна на правителството, което обслужва частни и корпоративни интереси в ущърб на националните".

        Христов се усъмни и че стойността на услугата - около 60 лв., е реална. В САЩ смяна на табелка излиза 5-6 долара, обяснява той.

        Затова било твърде възможно това да е "поредната далавера, от която държавата ще получи 50 млн. лв., а застрахователите - 90 млн."

        Това е поредна акция на двамата депутати срещу смяната на номерата, припомня изданието. Първо Христов сам поиска парламентът да отмени наредбата на кабинета. След това с Банкова внесоха проекторешение таксата за инвалиди, пенсионери и социално слаби да се поеме от бюджетния излишък. Исканията им бяха неколкократно отхвърляни от колегите им депутати.

        Само два дни остават до 31 май - крайния срок, след който колите със стари номера трябва да спрат. Досега са сменени 608 244 номера. Спрени от движение по желание на собствениците са 86138 автомобила.

        Още поне 200 хил. обаче няма да спазят срока. Те ще трябва да сменят номерата си следващите З месеца, след като вземат специален талон за придвижване от КАТ, или ще бъдат бракувани служебно.

        Огромни, невиждани и при предишния краен срок, опашки се вият в последните дни пред столичния КАТ. Пространството наоколо започна да прилича буквално на музей за историята на автомобилостроенето, разказва "24 часа".

        Хиляди коли, част от тях на преклонна възраст, буквално са задръстили всяко свободно място. Разнообразието от стари номера е пълно - черни, жълти, бели.

        Всички подстъпи към КАТ са завардени от пътни полицаи, които се стремят да въдворят ред в хаоса пред самия пункт. За чакащите часове наред положението е още по-отчайващо. Температурата навън гони 30 градуса, времето е сухо, а жегата - смазваща.

        Най-изнервени сред чакащите обаче са собствениците на новозакупени или нововнесени автомобили, които трябва да чакат на една и съща опашка с тези, които гонят последния срок за смяната.

        "Можеха да ни разделят. В крайна сметка тези хора не са си свършили работата досега незнайно по какви причини, а сега и аз трябва да си губя времето наравно с тях", цитира думите на собственик на последен модел ауди "24 часа".

        "Не виждам логиката. Повечето от тези коли не изглежда да са се движили често по пътищата, а сигурно и след подмяната няма да се движат.

        Защо е нужно да се блъскат? Да си ги спрат от движение и това е. Сигурен съм, че 90% от тях пo никакъв начин не могат да мина на технически преглед", казва пред вестника пък шофьор на нов фолксваген.

        http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=894742

        Коментар


        • #19
          [quote="DemonS"]


          Проф. Драгомир Драганов: "Отказвам да сменя номера. Направете като мен!"


          Този ми е съсед! Имам малко съмнение, че не си е сменил номерата (мисля, че е с нови, но не съм сигурен)! Ще мина днес или утре да видя и ще кажа със сигурност!
          RB Patrol Team

          Коментар


          • #20
            Ходих да погледна! Аз съм се объркал, извинявам се много ! Човека си кара със старите номера !
            RB Patrol Team

            Коментар


            • #21
              И ти да си депутат - и ти ще си ербап, колко му е ...
              Аз карам с новите, от ... Не знам, откогато ги има. Такива ми дадоха тогава. Но все едно това безобразие ме вбесява.
              Този човек е умен, слушал съм го да говори по радиото. Но без друго не е опитвал да бъде глупав или беден в днешно време. Не само системата изобщо, първото скучаещо улично ченге ще го смели. Щото просто така ...

              Коментар


              • #22
                Аз си карам със старите .... бели .... на сл. Пежо.
                И съм ги .. е..л ...
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  Е ти си по-добре. Лепи една лепенка BG отстрани и си ги готов.
                  Аз съм още със жълтите.
                  Тия дни добре се върви из София. Хората гледат като невиждали стар номер и всеки се пази - зер си вероятно от тия дето и гражданска нямат. Като бибиткаш на ченгета и проституки - никакъв ефект. Направо кеф.

                  Коментар


                  • #24
                    Министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов заяви, че при преговорите с ЕС не е успяла да защити правото си да събира и двата вида такси – винетните - за ползване на цялата републиканска пътна мрежа и толовите - за ползване на автомагистралите.
                    Според министъра въвеждането на винетки не е оправдало очакванията за повишаване на приходите в хазната, предаде Bulgarian Post. Той подчерта, че промените в плащането на пътния данък са наложителни, защото с отдаването на концесии на автомагистралите трябва да се гарантира на техните инвеститори, че ще успеят да възстановят вложенията си в българската пътна инфраструктура. 142 милиона лв. са приходите от винетни такси през 2005 г., съобщи Гагаузов. До месец ще бъде готова оценката за ползата от винетната система, поръчана на чуждестранна компания. Вероятно тогава ще бъде взето официално решение по въпросните такси.

                    Коментар


                    • #25
                      Тамън и аз смятах да пиша за същото. Между другото всяко нещо което се въвежда в БГ и не е съобразено(премислено) с нашите условия води до тези плачевни резултати. Естествено че няма да има събираемост на винетките, след като таксите са толкова високи, да не говорим че срещу плащането им получаваме все по разбити пътища. Който е пътувал напоследък в северозападна БГ знае че България свършва в Монтана, и от там нататък е ничия земя - няма пътища, няма знаци няма табели, с две думи дупка в картата. Абе тия чиновници са невероятно нагли. От 1,70лв цена за нафтата 90ст. са данъци, 320лв винетка, миналата година платих 227 лв застраховка, еми излиза че аз за миналата година съм платил над 1000 лв данъци за колата, и пак са им недостатъчни. Добре че ЕС започва да оказва влияние и в БГ(това е и спасението за БГ ако питате мен), иначе БГ чиновническата наглост и простотия са безкрайни. Сега ще видим какъв данък ще сътворят вместо винетки. Вероятно ще е поредната дивотия, и така до влизането в ЕС, което между другото се превръща все повече в химера с тия некъдърници в НС и правителството. Аман от идиоти и далавераджии на "отговорни" постове.
                      ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                      Коментар


                      • #26
                        И докато се организираме ,те ще махат винетната такса.А сега да говорим за застраховки ,та и те да земат да отпаднат.
                        B+

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от vokel
                          И докато се организираме ,те ще махат винетната такса.А сега да говорим за застраховки ,та и те да земат да отпаднат.
                          Виж сега! Мойто мнение е че всеки трябва да изпитва нужда от дадено нещо та да си го купи, на второ място е възможността да си го купи и чак накрая стои самия процес на купуване. При нас със закон се започва с г..за напред, т.е. започва и свършва със задължението да я купиш тая застраховка, какво става след това никой не се интересува. В БГ застрахователите, въртят сучат докато се откажеш да получиш каквато и да е компенсация! Иначе съм с две ръце за пълно каско, особенно ако е направено в чужбина, ама колко ще могат да си я позволят?
                          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                          Зареждам...
                          X