От: Протест срещу цените на горивата
trent вече ти е казал "Не може да има оптимизация при липса на алтернатива".
В този смисъл градският транспорт в София НЕ е смислена алтернатива. Не и ако с автобус 413 ми е отнемало до час и половина за да се придвижа от румънско посолство до КАТ, което разстояние с кола се взима за под 10 минути. Като изключим тези, които могат да използват метрото, за повечето хора градският транспорт не е удобна алтернатива дори само за придвижване до/от работното място, защото най-често е нередовен и бавен, а превозните средства са зле поддържани и гадно мръсни. Не виждам нещо да се е променило в положителна посока от края на 80-те на миналия век, когато сутрин и вечер се кандилках в претъпкания автобус между "Люлин"-8 и Лъвов мост, балансирайки на палеца на единия крак.
В същност, може би има нещо положително. Сега повече хора използват личните си автомобили, та по някои линии градският транспорт не е толкова претъпкан. Ако обаче всички решат да оставят колите си на паркинга пред блока и да хванат автобуса/трамвая ...
Що се отнася до фирмите ... Ако работата ти е свързана с много движение до различни части на града, собственият превоз просто е без алтернатива.
За извънградските пътувания важи същото. Влаковете на БДЖ са бавни (по-бавни, отколкото са били преди 30 години!!!), некомфортни, мръсни, че вече и опасни.
И отново, за служебни пътувания, различни от елементарно придвижване от т.А до т.Б, общественият транспорт обикновено НЕ е смислена алтернатива.
Първоначално публикуван от Жоро
Преглед на мнение
В този смисъл градският транспорт в София НЕ е смислена алтернатива. Не и ако с автобус 413 ми е отнемало до час и половина за да се придвижа от румънско посолство до КАТ, което разстояние с кола се взима за под 10 минути. Като изключим тези, които могат да използват метрото, за повечето хора градският транспорт не е удобна алтернатива дори само за придвижване до/от работното място, защото най-често е нередовен и бавен, а превозните средства са зле поддържани и гадно мръсни. Не виждам нещо да се е променило в положителна посока от края на 80-те на миналия век, когато сутрин и вечер се кандилках в претъпкания автобус между "Люлин"-8 и Лъвов мост, балансирайки на палеца на единия крак.
В същност, може би има нещо положително. Сега повече хора използват личните си автомобили, та по някои линии градският транспорт не е толкова претъпкан. Ако обаче всички решат да оставят колите си на паркинга пред блока и да хванат автобуса/трамвая ...
Що се отнася до фирмите ... Ако работата ти е свързана с много движение до различни части на града, собственият превоз просто е без алтернатива.
За извънградските пътувания важи същото. Влаковете на БДЖ са бавни (по-бавни, отколкото са били преди 30 години!!!), некомфортни, мръсни, че вече и опасни.
И отново, за служебни пътувания, различни от елементарно придвижване от т.А до т.Б, общественият транспорт обикновено НЕ е смислена алтернатива.
Коментар