Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипове от USA: имат ли почва у нас?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Джипове от USA: имат ли почва у нас?

    Първоначално публикуван от LJ73
    само за информация: колко би излязло едно такова "тунинговане" на Вранглер /само труда/ и кой би го направил /с някаква гаранция/?
    По въпроса за Вранглерите и специалните тунинги точните хора са двамата братя- Петър и Иво - "Близнаците". Тук в портала можете да намерите Петър - ника му е: "PETER BLIZNAKA".
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #17
      Много съм благодарен на всички за мненията Ви по темата. Думи от професионалисти с опит и знания, а не като мен - пълни лаици. Много подробно гледах тунинга на Вранглер, дето го бравят Близнаците, и смятам да се консълтирам с тях. За УАЗ имам представа донякъде, защото в казармата карах такъв 2 години. Минавал съм през много шокиращи на пръв поглед препятствия и джипката никога не ме е подвеждала.
      Аз съм запален риболовец. Обикалям почти цяла България по всяко време на годината. Имало е доста тежки пътни ситуации от които ни е спасявал Вранглера на колегата. Докара го от Германия, с големия двигател и тунингован. Бая пари беше дал там, пък и тук /мита, такси и др./ но е доволен в крайна сметка. Та затова и аз се запалих по този джип.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Стефан
        ...А с Ровърите е малко по-добре, просто щото вече ги има много. Макар че там кви плачове са ... За 5 000 километра асфалт и най-понеделнишкия УАЗ не си чупи диференциала. Не че един случай е кой знае кво, ама като за обща ориентация в качеството става...
        За съжаление, не са толкова много, поне Дифендър-а, който явно всички предпочитат, когато се опира до това да си вършиш работа.. Turbozmej може да го потвърди..

        А за това със счупения диф си е малко "градски легенди" за мен. Дори и да си виждал и чувал за такъв, това НЕ Е представителна извадка.. ФАКТ е, че Ленд Ровър имат слаби места/скрити лимонки (определено не са в дифовете обаче), но и ВСИЧКИ други имат та дори и руските

        Към всички Вас : Едно от най-ценните неща на тоя форум е, че има събрани хора на едно място, които имат какво да кажат! Да не превръщаме нещата в "Левски срещу ЦСКА", или което е още по-лошо в "само Локо и никой друг"..

        Коментар


        • #19
          Яро е много прав!!!

          Наистина сме в този форум заради off-road-a или както искате го наричайте и деленето на УАЗ<-> Defender или Alan <-> Garmin <-> Magellan няма да донесе до нищо добро.

          Т.
          Good guys drive Land Rovers!

          Коментар


          • #20
            Re: Джипове от USA: имат ли почва у нас?

            Пламене не знам тоя врангле каде караше на всякаде но на калта си падна на мостовете.Мисля че го видя с очите си.Но Уаз-ката се държеше по добре.Докато той си опря ни назад ни напред.Да отбележа Уаз-ката беше с редукторни мостове.Дори Краси Илиев (долфи) затъна с мерцедеса.И двете уаз-ки на Валери Вушев и на Elektrik си излезнаха от калта без лебетки!
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #21
              Гайки и сам ще си направя, ама в гората за тая работа трябва ВАРЕМ. Обаче нямам, и няма да имам, те са за циганските барони, да си ги носят в Кремиковци. Не се бъзикайте, идат избори!
              Драматичната история със счупения диференциал право от слънчевата Англия чух от едно почти разплакано, щото почти уволнено момче шофьор на една опашка в КАТ. Регистрираше третото такова чудо за фирмата им, и не смееше и да го ритне, жена му била бременна... А сам се стреснах от тях като видях по три ката бронежилетки на телени закачалки по всичките им бордове. В София, времената не бяха чак толкова мутрешки. Кво тогава Дифендят, жилетките си бяха русенски... А после изчезнаха и от полицията, а щом министерство, значи и безсмислени разходи, и въпреки това ... Гледам напоследък Газели 4х4, за същото, и за по - лошо...
              А па тунинга си е тунинг, кво Вилис, кво УАЗ... Ядове и пари. И някакси между другото да знаеш кво искаш, как се смята трансмисията на самоходната каляска, кво пише в старите книги по съпромат, коя заварка къде държи, и що правят вагонните колела и капачките за буркани от различни работи, нали е все желязо бе, кво става тука?

              Коментар


              • #22
                Колега аз сам човека с черния ВРАНГЛЕР,ще ти кажа чесно подмяната на двигатела излиза около 1000лв . Стига да имаш всичко към мерцедесовия двигател от тъмпони за двигатела до ауспуха.Колкото до затъването в събота на прехода,искам да кажа че Вранглера няма блокаж нито пък е обут с подходящи гуми.Например единия самурай на Радулов мина а на Румен Джаза забоксува има ли смисъл да коментираме.

                Коментар


                • #23
                  На тоя мотор хубавото му е че е на трето място по ремонтопригодност след чука и брадвата. Иска само ключовете които и без това си дрънчат в багажника. Лошото му е теглото, там вече не може да се направи нищо.
                  ИМХО разбира се, но Вранглера е затънал не толкова от шофьорска грешка, а от тоя мотор. Зер е проектиран за 4-литров долноклапанен двигател, тогава има каквато там заявява производителя проходимост, а вместо това приличен, ама по-шосеен мотор, и всичко става друго...

                  Коментар


                  • #24
                    Трябва да кажа че това е най здравия дизел на Мерцедес карал съм 124 - 300d 10год. И то на постоянна ръчка не съм имал проблеми колкото до тежеста наистина е по тежък от 2.5l но невярвам да е по тежък от четири литровия мотор.Мисля че разликата им е малка,но трябва да кажа че в сравнение с 2.5l е много по добър има по голяма мощност в ниски обороти. А и разхода на гориво в момента ми е 9 максимум до 10лит. По сериозния проблем е с маслената помпа която е в предния край на мотора направих метален картер за да няма проблеми и удължих смукатела но още несъм го тествал на много голям наклон.

                    Коментар


                    • #25
                      Ммм ... не съм сигурен. 4 литровият май е с плаващ заборник на маслената помпа.
                      Може би преди две години имаше големи обсъждания по тоя въпрос, ама като не се интересувах особено ...((( Частично решение имаше. Но рано или късно всички се отказаха от ОМ 616/617, от ГАЗ 49 (Газ-53, Чайка), загледаха се в TL-2, TL-3 и с индекс Т, макар че турбината не е хубава за безпътица, сега е тишина, чака се отнякъде бракуван 1KZ...

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Ммм ... не съм сигурен. 4 литровият май е с плаващ заборник на маслената помпа.
                        Може би преди две години имаше големи обсъждания по тоя въпрос, ама като не се интересувах особено ...((( Частично решение имаше. Но рано или късно всички се отказаха от ОМ 616/617, от ГАЗ 49 (Газ-53, Чайка), загледаха се в TL-2, TL-3 и с индекс Т, макар че турбината не е хубава за безпътица, сега е тишина, чака се отнякъде бракуван 1KZ...
                        АМС-242 (это тот самый 4х литровый мотор) - очень и очень неплох. Он мощный, но легкий ( в отличие от ГАЗовских шестерки и восьмерки). Но под капот УАЗу встает не очень хорошо... А так - масса плюсов. У мотора очень хорошая тяга на низах, как у дизеля. При этом он быстро раскручивается ( в отличие от дизелей). В наших условиях это не очень важно, а вот в горах - бензиновый мотор явно предпочтительней. Кстати, рассказы про особую прожорливость 4х литрового мотора - не совсем правда. Если аккуратно обращаться с педалью газа, то он позволяет вписаться в 11-12 литров. Вот только с завода Wrangler выходит с абсолютно зажатой подвеской. По пляжам гоняться - самое то, что надо, а вот для реального оффроуда нужен тюнинг. Правда, возможности этого тюнинга ограничены только размером кошелька. В США на тюнинг Jeep работает целая индустрия. А еще есть такая машина, как Jeep Rubicon. Это, считай, заводской тюнинг: 31е колеса Wrangler MTR прямо с завода, пониженная передача 1:4 и два принудительно блокируемых дифференциала. Катался я на нем по Скалистым Горам - очень понравилось!
                        Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                        Коментар


                        • #27
                          Може да е неразбираемо "31-е колеса", това е външен диаметър на гумите 31 цола.

                          Коментар


                          • #28
                            OM e 601 на някой му е грешна информацията.

                            Коментар


                            • #29
                              1KZ-TE е един много добър вариант ! Знам на едно място такъв , но не съм сигурен дали го продават . Ще попитам все пак.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от radoslav tihin
                                OM e 601 на някой му е грешна информацията.
                                Не е грешна, ето : http://g-class.ru/description/engine/?300gd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X