Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение между Нива и HUMMER H1...

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сравнение между Нива и HUMMER H1...



    Несмотря на первое впечатление, из битвы победителем выходит Нива! Хоть ее двигатель 81 л.с. и нельзя назвать монстром, но его вполне достаточно для легкого кузова. Собственно, именно масса автомобиля в 1260 кг и служит залогом успеха против двух американских монстров. На бездорожье это обеспечивает завидную проходимость, где тяжеловесы начинают потеть. Дополнительное преимущество - цена меньше 10 000 евро. Конечно, нельза отнять у Н1 его имиджа. Сесть за руль этого автомобиля - заветная мечта многих. Хаммер для 4х4 - как Харлей для мотоцикла. Если же вы ищете шикарный внедорожник, то Ваш выбор скорее склонится к Н2.


    и оригиналния линк:

    http://www.pajero4x4.ru/gallery/niva/04_G
    VPetrov.photography

  • #2
    извод

    Хамъра е ОК за пустинята, Нивата- за тайгата... не знам дали руснаците ще си правят официално сортиране както при социализма:
    - 1-во качество за износ на запад;
    - 2-ро за СИВ;
    - 3-то за руския пазар...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Никой не кара Нива в тайгата ... Това си е виладжийска кола, последния километър преди къщата Даже обикновено им казват умалително - Нивка Чист SUV, ако трябва в тая терминология. Че има хора които се състезават даже с нея е друга работа, те и карат в друг клас. Най-лошото И е че няма за къде да се хване за да се дръпне, УАЗовете често ги раскъсват(((
      А за Хамъра продължавам с любопитство да събирам информация. Умрем от любопитство къде е супер. В пустинята ги влачеха два по два с камиони. Ей го тука си лежи на мостовете на някво багдатско кръстовище:
      http://wwwboards.auto.ru/uaz/239542.html
      София - Бургас за 3 часа?))

      Коментар


      • #4
        Хора нивата си е супер като SUV даже много джипове не могат да си стъпят на малкия пръст.Доказа се в събота с нивата на Никола Рафаилов.Все пак той може и да си я кара!
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          Stiga suvove

          Е добре де, ма то по тая логика всичко е СУВ Щом нивата е от тоя клас не виждам причина и самурайа да присъства, да не говорим Discovery и Range rover, че са още по-големи SUV. То накрая кво остава-УАЗ, Defender и тук таме още нещо. Може производителя да ги вкарва в която си иска графа, но аз мисля, че нивата е една от малкото достойни да носят названието "добър джип".
          (то и huntera уж е suv ма нека да видиме как ше мине някой lexus оттам откъдето той-според мен "СЪВ" е за най големите паркети, но и на тях не им отива много това название( кое му е Sportното на едно Cayenne)
          УАЗ - Where I go there are no roads!!!

          Коментар


          • #6
            Там от където Хамъра минава Нивата дори няма да си отпечати тъпата руска мутра.. а между другото Стефчо от обща култура трябва да знаеш, че Хамъра няма мостове...










            Коментар


            • #7
              Всъщност истината е, че всичко зависи от конкретните обстоятелства... Затова и има различни машини - за различни цели и предназначения... А иначе не е никакъв проблем да се намерят стотици примери за място където Нива ще мине без проблем а танк например не...

              За да бъде дискусията обективна аз лично ще подготвя материал за Хамъра и неговите предимства и недостатъци... Абсолютни машини няма! (освен човеците, но и те си имат доста ограничения както знаете ) И затова съществува и нашия портал, да може хората като обменят знания и технически идеи да избират това средство (машина) което е най-подходяща за целите им...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                Няма ... Мостове. Ама пък редукторите и носачите хич не стърчат. От гледна точка на засядането са си същи мостове.
                Че те и подготвените Ниви правят такива маймунджулъци. ТР 3 си е ТР 3...

                Коментар


                • #9
                  Ha ha

                  Най-интересното е че на тези картинки Хъмъра винаги захожда към пепядствието но няма и една снимка където да го е преодолял
                  УАЗ - Where I go there are no roads!!!

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Ha ha

                    Първоначално публикуван от Alexander
                    Най-интересното е че на тези картинки Хъмъра винаги захожда към пепядствието но няма и една снимка където да го е преодолял
                    Сигурно са го дърпали с УАЗка... затова

                    Явно ги минава толкова бързо, че не успяват да го снимат...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      e kak

                      Явно това е единстеното обяснение може и с ЗиЛ да го теглят щото като знам колко тона тежи и уаза може да се запъне
                      УАЗ - Where I go there are no roads!!!

                      Коментар


                      • #12
                        Не бе, що? Там си имат много пари, и ей такова скалолазене си е отделна категория. Имат категория освен за богатите пенсионери от тия снимки и за студенти, там приличат повече на бъгита, без тенекиите е по-евтино, има и триколки за застарели рокери, кво ли няма ... Дребната подробност е че тия машини нямат право на шосейна регистрация, отиват до мястото на ремаркета, минават героично няколко мили, и обратно на ремаркетата отиват право в сервиза. Само муцуните им не са тъпи и руски, а изблещени и ентелегентно мерикански ....
                        Бъбъл гум форевър! Барби - жена за всекиго!! Повече Хамъри за овчарите - повече Евросъюз!!!

                        Коментар


                        • #13
                          В България се ходи с Хамър на лов или нещо като офроуд само в реклами като на Слави Трифонов. Баровците които карат лъскавите джипове и които ходят на такива мероприятия, като лов например, щом свърши асфалта веднага се метат на УАЗ или Лада Нива. Така, че целият гърч май отнасят пак руските машини.
                          Иначе Хамъра много ми харесва. Има впечатляващ вид. Искам да вярвам, че и като джип е толкова як.
                          Да, може би ако имах стотина хиляди щатски долара за бонбони сигурно щях да си купя HUMMER H1 камуфлажен и бих си го карал с кеф...
                          Only after the last tree has been cut down,
                          Only after the last river has been poisoned,
                          Only after the last fish has been caught,
                          Only then will you find that money cannot be eaten.

                          Коментар


                          • #14
                            Тук мога да добавя нещо.Добре хамара се катери по скали.Но как се държи в калта по планините?Защото примерно ако имаш един път страшно разоран и малка и тясна пътека то тогава нивата е много по напред от хамара.Всяко нещо е създадено за определени места!Хамара в америка е много популярен!А до колкото знам на американците типичния OFF ROAD им е скално катерене.Имаси машини за всичко.
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #15
                              diavol koleda

                              абсолютно вярно тяхния off-road е някакъв тип скален траял който чесно казано на мен хич не ми допада(лично мнение)тях си ги кефи ма на мен ми допада повече нашенското суркане в калта казано понародно му а не мога да разбера защо се мъчи някой да сравнява Нива с Hummer между тях има толкова общо колкото между Т-72 и ЮМЗ.Първо нека видим размерите много ясно че Нивата ще бие Hummer почти навсякаде та колкото и suv да е тя просто Hummer е твърде огромен и си е точно така,второ е с автоматични скорости и въпреки бавните скорости редукторите блокажите и тн. убеден съм че не му е толкова лесно в нашите условия това дали закъсва в пустинята ами напълно възможно е просто няма нетрошащи се машини мойе и да закъса защо не за това за което е направен Hummer мисля че е добър а именно да бъде нещо као лек камион за армията но нека не се срвнява с дълеч по малки машини от него извода е един поне за мен Hummer за Off-road рали не става просто е твърде голям и тромав
                              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                              тел.088четири 9едно9 4нула4
                              -------------------------------------------------------

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X